רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 בנובמבר 2014

נתניהו הבוקר בישיבת הממשלה קורא למלחמה על המבקשים להשמידנו


תגובה 1:

  1. המבקשים להשמידינו הם הבעלזאר

    כל הצרות משום ביטול תורה.

    ישיבות בעלזא צפויים לבטל תורה יום שלם, ולבטלו ביום טיול מפתיע לקראת כה’ חשוון – יום היארצייט לאביו של האדמו”ר שליט”א, כשמאות הבחורים יגיעו אל קיבוץ לוחמי הגטאות הכופרים בד’ ובתורתו שבצפון , ולאחר מכן אף צפויים לבקר בבסיס של משמר הגבול-השמד. ורק בערב יגיעו לטבריה וישתטחו על ציון אביו של האדמו”ר מבעלזא שליט”א.

    הסיבה לביקור המדובר, הוא בכדי לקבל תקציבים הטמאים מהמדינת שמד, וזאת לאחר שבהנהלת מוסדות בעלזא, הבינו כי אין מנוס מלקבל את תקציב המדינה עבור כל בחור מחו”ל. ”אמנם מדובר רק ב-150 שקלים בלבד עבור בחור מחו”ל, אך הם אומרים: אנו לא יכולים לוותר עליו בהתחשב בעובדה שמדובר במאות בחורים”, אמר גורם בכיר בבעלזא.

    על פי דרישות המדינה, בכדי לתקצב בחור ישיבה המגיע מחו”ל עליו לעמוד במספר תנאים, כשבין היתר הוא צריך להגיע ולשמוע על פעילות הצבא השמד הישראלי, כשבנוסף צריך גם לבקר ביד ושם או במקום כמו קיבוץ לוחמי הגטאות.

    בקרב ראשי הישיבות בכלל ניסו לשבור את הראש בחודשים האחרונים מה לעשות שלא יתפרסם, אבל הבעלזים החליטו בכל מחיר, לאפשר לבחורים לבצע את דרישות הצבא בכדי לקבל את ה-150 שקלים בחודש, אע”פ שבהמועצת גדולי התורה, החליטו שלא לשתף שום פעולה עם הצבא.

    בשל כך ניסו למצוא את האפשרויות איך לרמות את הציבור החרדי, כיצד לעמוד בתנאים שהציבה המדינה, ההחלטה שהתקבלה היא לקיים יום טיול מיוחד דוקא ביום היארצייט לאביו של אדמו”ר (כשרואה מלמעלה כל הנ”ל ומתבייש מסילוף התורה, ומתגולל בקברו), שהטיול יחל בבוקר כאילו עולים רק לקברו, ובדרך יבקרו במקומות שהמועצת אסרה, במקומות-שמד, בקיבוץ לוחמי הגטאות, ולאחר מכן יגיעו הבחורים לביקור בבסיס מג”ב בצפון לראות ולדבר להאוכלי נבילות וטרפות ביום הכיפורים, שם ישמעו דברי כפירה-ממש על פעילות הצבא-השמד והמשטרה, ורק לאחר ההכנה הטמאה הזאת ע”י נשים פרוצות וכו' ימשיכו לטבריה אל הציון… מומלץ לטבול קודם במקוה אחרי שנכשלו ב…..

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.