רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 24 בנובמבר 2014

הרב דוד לאו עורך השוואה בין חברו הטוב למחבל מהר נוף

מאת איש הרבנות הראשית

אין זה סוד שכבר הרבה זמן לא יודעים מה לעשות עם אימרות השפר ו"היציאות" החכמות שלו. זה לא פעם ראשונה שהוא נאלץ להסביר פליטות פה אומללות שלו,
או תמונות שלו במקומות שהוא לא צריך להיות. לצערנו אומרים אנשים המכירים מקרוב את האיש הוא עוד לא התרגל למעמד החדש שהוא מעמד מחייב.
בפייסבוק שלו עורך הרב דוד לאו השוואה בין חברו הטוב (כהגדרתו) יענקי ארליך למחבל הנפשע שביצע את הפיגוע בבית הכנסת בני תורה בהר נוף. אפילו את התואר ימ"ש למחבל הוא לא טרח לכתוב משל מדובר באדם מהישוב. להלן ציטוט מדברי התורה של הגאון הרב דוד לאו הרב הראשי לישראל:
"אתמול שוחחתי עם הפרמדיק שנפצע בפיגוע בבית הכנסת, ינקי ארליך. אנחנו מכירים משנות לימודינו בישיבה. הוא אב למשפחה ברוכת ילדים ומקדיש את חייו למען הצלת חיים. כששמע על הפיגוע הנורא בשכונת מגוריו לא היסס, רץ להציל חי...ים ונפצע בעצמו מהמחבלים הצוררים. בשיחתנו הבטיח לי שיתאושש וימשיך לרוץ להציל חיים, כי זו מהות חייו - הצלת חיים גם במחיר אישי כבד. ינקי הציל יהודים וערבים כאחד, לחם למען חיי אדם באשר הוא אדם, וימשיך כך.

קשה להבין את הגבול המחריד הזה, בין אדם שמוכן לעשות הכל כדי להציל חיים, להיפצע בעצמו ולהסתכן למען הזולת, לבין אדם שהופך ברגע אחד מאדם למחבל נורא שמסוגל גם הוא לעשות הכל, אבל ההפך - כדי להרוג ולטבוח באזרחים חפים מפשע".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.