רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 20 בנובמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


בלאגן רציני כעת בפונביז. אירוע הפרת סדר בגבעה. מחבלים הלכו לחתוך צינור מים. והגיעו משטרות. צעקות רציניות במקום. זריקות על השוטרים. וכו' - טיפול נמרץ בהלפרין! מחבלים נכנסו לפנימיית הלפרין והשפריצו גז מדמיע!
-----------------
לאחר בירור הסיפור הוא כזה: מחבלים פרצו לפנימיה החדשה בהלפרין אחד לוין מחבל  נכנס עם סכין ענקית לחתוך חוטי חשמל והשפריצו גז מדמיע כדי שלא יפריעו להם ובחור משיעור ג' מהשונאים נפצע משאיפת הגז
-----------------
 מנכ״ל החזית העממית טען שבית הכנסת של הרב רובין הוא לא מקום תפילה אלא חדר מבצעים לפעולות נגד העם הערבי. אחרת איך ניתן להסביר את המצאותם של כ״כ הרבה אמריקאים ובריטים במקום?
-----------------
דובר משפחת גליק: ביום ראשון הקרוב בשעה 11:00 נקיים מסיבת עיתונאים במרכז הרפואי שערי צדק עם יהודה גליק והרופאים שהצילו את חייו. יהודה בע"ה ישוחרר ביום זה מבית החולים. אתם מוזמנים להגיע ביום זה לאולם שוהם, קומה 5, בבית החולים. תינתן אפשרות למספר שאלות, לא תינתן אפשרות לראיון אישי עם יהודה באירוע זה (בע"ה בהמשך בהתאם להחלטתו). דובר המשפחה אסף פאסי שב ומבקש להקפיד ולשמור על פרטיות המשפחה
-----------------
ישראל כהן ב'כיכר': מרן הגר"ח קנייבסקי השיב לאיש ציבור ששאל אותו הבוקר כי ניתן ליסוע ללוויה של השוטר הדרוזי מפני דרכי שלום, והאפשרות שזה יגרום לקידוש ה'.
 -----------------
האד' מויז'ניץ השוהה במודיעין עילית קיבל לברכה את ראשי הנהלת 'מכבי' במחוז. לפגישה הצטרף מנהל השיווק למגזר החרדי משה שלזינגר.
-----------------
ישראל כהן ב'כיכר': הגה"צ דוד חיים שטרן, התבטא הבוקר בשיעורו בכאב כי יש קטרוג גדול על העיר ב"ב, והזהיר כי "עלול להתרחש בחודשיים הקרובים פיגוע". יש להתחזק בהימנעות מלשון הרע ורכילות ובכך נינצל מהגזירה.
-----------------
דוברות איחוד הצלה: פועל כבן 24 נחבל בראשו מפגיעת חלון זכוכית במשקל רב שנפל מגובה על ראשו במהלך עבודות שיפוצים בבית הספר הסמוך למחלף הכפר הירוק, מתנדבי איחוד הצלה מצוות דרור העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, ומצבו מוגדר בינוני.
-----------------
משטרת ניו יורק עצרה את אחד החשודים שהיו מעורבים בפיגוע בתייר ישראלי ברציף רכבת תחתית בוויליאמסבורג.
-----------------
הרב משה ליכטנשטין ראש ישיבת הר עציון בן דוד של הרב טברסקי שנרצח בפיגוע אתמול למימרן ב'קול חי'; הוא היה נכד של הרב סולוביציק מארה"ב, כולו תורה אוהב ואהוב על הבריות, נלקח ברגע הכי מרומם עם תפילין בתפילה כמו בעקידת יצחק"
-----------------
ח"כ ישראל אייכלר הגיע לניחום אבלים כעת אצל משפ' הקדוש קלמן לוין הי"ד יחד עם שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו. אייכלר לשפירו: "רצועות התפילין שהיו טבולות בדם, נקברו יחד עם ההרוג כי הדם הוא הנפש".

להמשך המבזקים כנסו כאן



הפחד מפיגועים: אתר 'כיכר השבת' פרסם לגולשיו מדריך לקבלת רישיון החזקת נשק גם ללא שירות צבאי.
-----------------
'ערוץ 2': אובמה טירפד את שחרורו של פולארד שהגיש בחשאיות בקשה להשתחרר "השחרור יהווה זלזול בחומרת העבירה" והבקשה נדחתה.
-----------------
איילת שקד ל'ערוץ 2': "הליכוד והבית היהודי לא מתאחדים כרגע לקראת הבחירות, זה לא על השולחן ואין דיבור כזה".
-----------------
 כותרת ראשית במהדורה המרכזית ב'ערוץ 2': עשרות חרדים השתתפו במסע הלווית השוטר הדרוזי.
-----------------
יפה רוטמן בתו של חיים רוטמן שנפצע בטבח למימרן ב'קול חי': "האבא במצב קשה אבל כולנו מתפללים ובטוחים שה' ישלח לו רפואה שלימה. קראה לכולם לא לחשוש לצאת לרחוב כי זו גבורתינו". ----
-----------------
  'דה מרקר': המועמדת המובילה לתפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה - החשבת הכללית מיכל עבאדי.
-----------------
 'ערוץ 10' חושף: ישראל עצרה בניית אלפי דירות בשכונת ג'בל מוכבר, ממנה יצאו המחבלים לבצע את הפיגוע בהר נוף. הוועדה המחוזית ביטלה את הדיון שנקבע לשבוע הבא.
-----------------
בחתונת בן לייזר ראוכברגר באולמי ארמונות פרידמן בב"ב: הגר"י רוזן. הגר"ד והגרמ"ח לאו. הגר"ד יוסף. דרעי. גפני. מאיר פרוש. מקלב. אשר. דייטש. פינדרוס. יצחק רייך. זייברט. נהרי. אזולאי. משה ליאון. אמנון מרחב
-----------------
רבה של ירושלים הגר"א שטרן נכנס הערב לביקור במעונו של האד' מבעלזא.
-----------------
 'מעריב': גפני במתקפה בכנסת נגד ח"כים שעולים להר הבית: "הביקורים שלכם גורמים לשפיכות דמים. זה יכול לגרום למוסלמי ששומע את זה להגיע עד להר נוף ות"א. תלכו להתפלל בביהכנ"ס או בכותל".
-----------------
הסקופים: שוב מהומה בתפילת מעריב בפונוביז', בחורי פלג השונאים פתחו בצעקות 'שמוליק כופר' נגד הגר”ש מרקוביץ. לאחר ההתפרעויות ירדו השונאים להתפלל באוהל קדושים והתפילה בהיכל הישיבה המשיכה כסדרה.
-----------------
 מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: הטבח בירושלים - הפחד והאימה ביום שאחרי!
סגר״ע י-ם ומחזיק תיק החינוך צביקה כהן בראיון: ״העיר לא תהיה מחנה וגטו סגור. בכל בי״ס מעל 100 תלמידים הוצב מאבטח. יש איזורים שהחלטנו להוסיף שמירה״.
מני גירא: היום שאחרי הטבח, במגזר החרדי לא חוזרים לשגרה. אחרי קרלין ודושינסקי, האד' מויז'ניץ הערב: "יש להימנע מהעסקת ערבים". הגראי"ל שטיינמן במענה לשאלה על האסונות: ״בגלל העבירה של העולים להר-הבית".
במרכז העולמי בעלזא הוצבו מחסומים בכמה כניסות. בקבר רחל הוחלף המנקה לבקשת מתפללים, מעסיקים חרדים פיטרו פועלים.
דיווחים פלסטינים, הערבי מקלקיליה שגופתו נמצאה היום בכפר-סבא, נרצח בידי יהודים.
מורד סייף אחיו של השוטר הדרוזי שנרצח בראיון: ״החרדים תמכו בנו מרגע האסון ומלווים אותנו באבל. התרגשתי לראות אותם היום בהלוויה. ההסתה בתקשורת גררה אותנו לאירוע הקשה״.
הר׳ משה ליכטנשטיין בן דודו של הק׳ משה טברסקי הי״ד בראיון: ״הוא הצליח לעשות ב-59 שנים מה שאחרים לא עשו ב-120 שנה״
-----------------
משדר חצות בסקופים: יממה לאחר הטבח!
מצב הפצועים - פרופ׳ יורם וויס מנהל ביה״ח הדסה עי״כ בראיון: 2 פצועים עדיין במצב קשה, אך לא נשקפת להם סכנת חיים מיידית. פצוע 1 בינוני ואנו מקווים לשחררו מחר למחלקה רגילה.
כ20 מתנדבי איחו״ה נזקקו לטיפול פסיכולוגי אחר הטיפול בזירה - שרגא הופמן: המתנדבים הם גם אנשים שצריכים להמשיך בשגרת חייהם ולכן קיימו מפגש של שעתיים עם אנשי מקצוע.
ראש העדה הדרוזית בישראל השייח מואפק טריף בראיון: אנחנו בשותפות גורל יחד עם העם היהודי, ולכן שמחתי לראות ציבור מגוון בהלוויה.
עמיר ועקנין שפיטר ערבי לאחר שנה וחצי: למרות האיומים ממנו אני מקבל תמיכה עצומה.
הקלטה מדברי הראב”ד הגר”מ שטרנבוך בעקבות הטבח על המחלוקת בציבור החרדי.
וישי כהן חושף: הגר”ש כהן כתב מכתב הבהרה בו מביע תמיכה בארגון טהרת הבית של הגרב”צ מוצפי.
-----------------
ראש העיר ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, נכנס אמש למעונו של האד' מויזניץ במודיעין עילית, יחד עם ראשי חסידות ברסלב בעיר
-----------------
'ישראל היום': הניצול הרב שמואל גולדשטיין ראש חבורה בישיבת מיר, התעורר אתמול ושיחזר: "כשהחלו היריות נמלטתי אחרי בני מרדכי בן 12. הוא הצליח להימלט ואני נפגעתי מהמחבל. למרות ההלם והחרדה בנו חזר אמש לת"ת".
-----------------
 הרה"ר הגר"ד לאו בטור ב'ישראל היום': "כל רצח יגרום לתקומה מחדש, להקמת בתי כנסת נוספים, לכתיבת ספרי תורה ולהקמת ישיבות וגופי חסד לזכר אלו שנרצחו רק בגלל היותם יהודים".
-----------------
'ידיעות': בזמן שבכל הארץ מפטרים עובדים ערבים בשל הפחד, דווקא בבית הכנסת בהר נוף בו אירע הטבח בחרו להשאיר בעבודה את המנקה הערבי ג'מאל.
-----------------
דוברות איחוד הצלה: רוכב אופנוע נפגע מרכב בסמוך לצומת פרדסיה, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'שרון' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול בבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני.
-----------------
ח”כ אחמד טיבי פנה ליועמ”ש לממשלה נגד עירית אשקלון שהחליטה על הפסקת העסקתם של פעילים ערבים. השר אורי אריאל הגיב: לא מדובר בהחלטה גזענית.
-----------------
'הקול החרדי': מעמד החופה בשמחת 'גור' ביום שני הקרוב תתקיים לראשונה ברחבת אולמי תמיר בירושלים, ולא ברח' מנחת יצחק.
-----------------
'כל הזמן': אגד פיטרה 28 נהגים ערבים טרוריסטים מקרב השובתים. ח"מ עיריית ירושלים יצחק פינדרוס דורש מאגד לפרסם שמותיהם כדי שלא יועסקו במקום אחר.
-----------------
כעת בבית כנסת קהילת יעקב בהר נוף: טקס זיכרון בהשתתפות שגריר איטליה בישראל, סגן שר החוץ האיטלקי ובכירי ממשל, עם נציגי המינהל הקהילתי.
-----------------
ישראל כהן ב'כיכר': בשעה האחרונה הגיע הגרי"מ רובין רב קהילת 'בני תורה' בהר נוף אל מעונם של מרן הגראי"ל שטיינמן ומרן הגר"ח קנייבסקי לקראת עצרת ההתעוררות. הגר"ח הגיב "הנרצחים הינם כפרה על הדור לפני ביאת המשיח".
-----------------
האד' מויז'ניץ יגיע לניחום אבלים בבית משפחות הקדושים בהר-נוף.
-----------------
וואלה': שמות הדיינים שנפתחה נגדם חקירה פלילית: הרבנים: ישעיהו פלדמן, אליהו גולדברג, שמעון גוטמן, זלמן נחמיה גולדברג ונפתלי נוסבוים.
-----------------
גואל ועקנין ב'קול חי': אדם לא מזוהה לבוש כדתי הצליח לחדור למרפסת בקומה 6 בכיכר ספרא, טיפס על גדרות ועבר דרך חלונות עד שהגיע צמוד ללשכת ראש העיר, כרגע נעצר ומתושאל ע"י המשטרה.
-----------------
אליוביץ ב'רוטרניק': ביום ראשון הקרוב יהודה גליק ישוחרר מבית החולים.
-----------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי יגיע היום בשעה 15:00 יחד עם חברי הכנסת של ש"ס לביקור תנחומים בבית משפחת השוטר הדרוזי שנרצח בפיגוע.
-----------------
אדמקר ב'וואלה': המשטרה פתחה בחקירה פלילית נגד רב העיר אלעד הגר"מ מלכה ודיינים נוספים בחשד שהוציאו "כתבי סירוב", נגד מי שמסרב להתדיין בבית הדין ופונה לערכאות.
-----------------
שמחה בפוניב'ז: הבחור החשוב מרדכי הערץ בן 42 מחשובי בחורי ישיבת פוניב'ז, יד ימינו של הרב אליעזר כהנמן, ובעבר היה גבאו הנאמן של מרן הגרמי"ל ליפקוביץ זצוק"ל, התארס בשעטו"מ אתמול בארה"ב, מזל טוב!
-----------------
שמחה בעולם התורה ובפרט בישיבת גרודנא עם ההטבה במצב בריאותו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי דב צבי קרלינשטיין שליט''א ובפרט כעת בשובו הבוקר למעונו בקרית פוניבז' אשדוד.
-----------------
מחר ער"ח כסלו מוקדם יתכנסו המוני בית לתפילת ערב ראש חודש ותפילה לרגל המצב הקשה שבו עם ישראל נמצא. מחר בשעה 1 בצהרים תתקיים עצרת תפילה ותפילת יום כיפור קטן בבית הכנסת  בהר נוף שבו היה הרצח ברחוב אגסי בירושלים על פי בקשת רב בית הכנסת התפילה תערך עם טליתות ותפילין!!!
-----------------
עדכוני ביזנייעס: ביזנייעס: הרב הראשי הגר"ד לאן ערך ערב ביקור אצל מרן הגראי"ל שטיינמן בחזון איש 5.
-----------------
 ביזנייעס: הערב תתקיים שמחת חתונה לבן הרב אליעזר ראוכברגר יו"ר סיעת יהדות התורה בירושלים, השמחה תתקיים באולמי 'ארמונות פרידמן' בבני ברק.
-----------------
· ‏כותרת ראשית במהדורה המרכזית ב'ערוץ 2': עשרות חרדים השתתפו במסע הלווית השוטר הדרוזי.
 -----------------
ח"כ ישראל אייכלר הגיע הערב לניחום אבלים אצל משפ' הקדוש קלמן לוין הי"ד יחד עם שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו. אייכלר לשפירו: "רצועות התפילין שהיו טבולות בדם, נקברו יחד עם ההרוג כי הדם הוא הנפש".
-----------------
ברצח ב"מרכז הרב" חייל דתי לאומי מסיירת צנחנים, בלם את הרוצח!. בארוע הטרקטור הראשון, חייל דתי לאומי מסיירת מובחרת חיסל את הרוצח.
כאן , בהר נוף, בשכונה החריידית, לא היה מי שיעשה את זה! עשר דקות הרוצחים עשו מה שרצו וטבחו עד שהגיע השוטר הגיבור עם הכיפה הסרוגה שדהר מכביש בגין וחיסל את הרוצחים!
  כולם היו שם בבית הכנסת: המקללים והמחבלים, זורקי הלבן ומושכי זנבות הסוסים, הזאלונים  והבאבובים 45-48, המנדלים והישראלים מויז'ניץ, סרבני הגיוס, השמואלים והפונביצ'ים, כל הגיבורים בעלי הפיות הגדולים! אבל אף אחד לא יכול היה להפסיק את הטבח.
ורק חרד"ק אחד היה יכול להציל. הוא פחד לבוא לשם. שם ירביצו לו, כמו בבית הכנסת בבית שמש! הוא מנודה ומוכפש בתקשורת החרדית.
, אצל וולדר ואייכלר. הוא החייל האמיץ, מוכה ברחובות בני ברק. אצלינו בשחרית הם באים, עם הנשק עם האקדחים, הם מניחים על הארץ ומתפללים. החרד"ק למד "ליצור מגע עם האוייב".בימים כאלה, במקום לשפוך ארס על אחים ב"יתד", היה צריך להבין שחייו תלויים בחסדי ה' ומגיני המולדת הציונים.
-----------------
הסבא קדישא הרב דוד חיים שטרן שליט"א אמר לי עכשיו כהאי לישנא: מה שמפרסמים בשמי כל מיני שקרים 'באינטרמת' (כלשונו) הרי הם שקר וכזב!
לא אמרתי כך מעולם, לא למישהו פרטי ק"ו בשיעור!

נא להפיץ הלאה, בכדי שידעו שכיכר השבת משקרים ומטעים את הציבור.
בראשם הכתב י.כהן.
-----------------
חצות בנייעס החרדי:
ח"כ לשעבר איוב קרא בראיון: "לפני 2000 שנה הדרוזים היו יהודים אבל במהלך השנים התבוללו. בלוויה היום השתתפו חרדים רבים, אנחנו שותפי גורל עם העם היהודי!  אנחנו והמוסלמים אויבים כי הם מנסים לכפות את האיסלם! אם השמאל היה בשלטון דעא"ש כבר היו בכינרת". כיצד נראים חייו של שוטר שמשרת בירושלים וגר בגליל?  ומה דעתו על ההתבטאויות של הדרוזים ברמת הגולן בעד הסורים?
תמיר רעד דרוזי שנחשף ליוזמה של החרדים שנסעו ללוויה של השוטר הדרוזי בראיון: "הגיע הזמן שהחרדים יכירו בתרומה של הדרוזים, עד היום דווקא בציבור החרדי לא היתה מודעות!  היום שמחתי לראות שחרדים נסעו ללוויה וכיבדו אותנו!". ומה דעתו על פסק ההלכה של הרב עובדיה לגבי אשכבה לחייל דרוזי שנהרג במלחמה?
-----------------
ח"כ יואב בן צור מש"ס תושב הר נוף בראיון: "הייתי אתמול לכל אורך האירוע בבית הכנסת,  התחושות הן קשות, עוד לא הספקנו ללכת לנחם. הקדושים שכנים שלנו".
ומה התוכניות של סייעת ש"ס למושב החורף?
-----------------
דניאל בורנשטיין תושב הרובע המוסלמי שהותקף אמש מספר בראיון: "הלכתי ליד כיכר ספרא וחבורה של ארבעה ערבים תקפה אותי בגז מדמיע ובאלה בראש, איבדתי את ההכרה לרגע. נראה שיותר מסוכן להסתובב במרכז ירושלים מברובע המוסלמי!". האם מהיום יסתובב עם נשק חם או עם גז פלפל? והאם החולייה נעצרה?
-----------------
הרב אברהם עשור חבר מועצת עיריית אשקלון מטעם אגודת ישראל חושף: "מנהלי 'יש' ובניהם וודאי חרדי אחד מסייעים בעקיפין לממכר חזיר בעיר אשקלון!". ומצהיר: "ראש העיר  משעה את העובדים הערבים מתוך הבנה שככה הוא מגן על תושבי העיר ולא מתוך גזענות".
-----------------
יענקי ארליך פראמדיק כונן 'איחוד הצלה' מניצולי הפיגוע בראיון מבית החולים: "הגעתי למקום יחד עם פרמדיק נוסף דקה אחרי תחילת האירוע, באמצע טיפול בפצוע קשה תוך כדי שאני על הברכיים באו שני המחבלים וירו לעברי, ברחתי מקו האש החלקתי ושברתי את הקרסול!". מה מצבו הרפואי? ומתי יחזור לתפקד?
-----------------
הרב יואל קלפהלץ ממקימי ארגון זק"א בראיון: "הייתי  בשמגר, עצם העניין היה מפחיד!  אף פעם לא היה פיגוע שפגע באנשים עם טלית ותפילין!". ומביא קטע מהזוהר על מה שכתוב ביום הפיגוע יום שלישי, וסיפור מעניין מניחום האבלים.
-----------------
שני אחים תושבי ביתר שנעצרו אמש בהפגנות הובאו הערב לדיון שבו ביקשה המשטרה הארכת מעצר בחמישה ימים, השופט פסק הרחקה, והמשטרה תערער, עו"ד חור ניזרי בראיון: "מדובר במקרה חמור!  מצאתי אותם עם חבלות קשות כתוצאה מאלימות השוטרים. אין הצדקה להאריך מעצר למי שמוחה נגד אוזלת היד של רשיות החוק!".
-----------------
ישראל פרידמן (יום ליום) בראיון: מחר יחשף בעיתון על אדמות שנגזלו מיהודים ליפני 120 שנה והמדינה ממאנת להחזירם
-----------------חצות בנייעס החרדי:
ח"כ לשעבר איוב קרא בראיון: "לפני 2000 שנה הדרוזים היו יהודים אבל במהלך השנים התבוללו. בלוויה היום השתתפו חרדים רבים, אנחנו שותפי גורל עם העם היהודי!  אנחנו והמוסלמים אויבים כי הם מנסים לכפות את האיסלם! אם השמאל היה בשלטון דעא"ש כבר היו בכינרת". כיצד נראים חייו של שוטר שמשרת בירושלים וגר בגליל?  ומה דעתו על ההתבטאויות של הדרוזים ברמת הגולן בעד הסורים?
תמיר רעד דרוזי שנחשף ליוזמה של החרדים שנסעו ללוויה של השוטר הדרוזי בראיון: "הגיע הזמן שהחרדים יכירו בתרומה של הדרוזים, עד היום דווקא בציבור החרדי לא היתה מודעות!  היום שמחתי לראות שחרדים נסעו ללוויה וכיבדו אותנו!". ומה דעתו על פסק ההלכה של הרב עובדיה לגבי אשכבה לחייל דרוזי שנהרג במלחמה?
-----------------
ח"כ יואב בן צור מש"ס תושב הר נוף בראיון: "הייתי אתמול לכל אורך האירוע בבית הכנסת,  התחושות הן קשות, עוד לא הספקנו ללכת לנחם. הקדושים שכנים שלנו".
ומה התוכניות של סייעת ש"ס למושב החורף?
-----------------
דניאל בורנשטיין תושב הרובע המוסלמי שהותקף אמש מספר בראיון: "הלכתי ליד כיכר ספרא וחבורה של ארבעה ערבים תקפה אותי בגז מדמיע ובאלה בראש, איבדתי את ההכרה לרגע. נראה שיותר מסוכן להסתובב במרכז ירושלים מברובע המוסלמי!". האם מהיום יסתובב עם נשק חם או עם גז פלפל? והאם החולייה נעצרה?
-----------------
הרב אברהם עשור חבר מועצת עיריית אשקלון מטעם אגודת ישראל חושף: "מנהלי 'יש' ובניהם וודאי חרדי אחד מסייעים בעקיפין לממכר חזיר בעיר אשקלון!". ומצהיר: "ראש העיר  משעה את העובדים הערבים מתוך הבנה שככה הוא מגן על תושבי העיר ולא מתוך גזענות".
-----------------
יענקי ארליך פראמדיק כונן 'איחוד הצלה' מניצולי הפיגוע בראיון מבית החולים: "הגעתי למקום יחד עם פרמדיק נוסף דקה אחרי תחילת האירוע, באמצע טיפול בפצוע קשה תוך כדי שאני על הברכיים באו שני המחבלים וירו לעברי, ברחתי מקו האש החלקתי ושברתי את הקרסול!". מה מצבו הרפואי? ומתי יחזור לתפקד?
-----------------
הרב יואל קלפהלץ ממקימי ארגון זק"א בראיון: "הייתי  בשמגר, עצם העניין היה מפחיד!  אף פעם לא היה פיגוע שפגע באנשים עם טלית ותפילין!". ומביא קטע מהזוהר על מה שכתוב ביום הפיגוע יום שלישי, וסיפור מעניין מניחום האבלים.
-----------------
שני אחים תושבי ביתר שנעצרו אמש בהפגנות הובאו הערב לדיון שבו ביקשה המשטרה הארכת מעצר בחמישה ימים, השופט פסק הרחקה, והמשטרה תערער, עו"ד חור ניזרי בראיון: "מדובר במקרה חמור!  מצאתי אותם עם חבלות קשות כתוצאה מאלימות השוטרים. אין הצדקה להאריך מעצר למי שמוחה נגד אוזלת היד של רשיות החוק!".
-----------------
ישראל פרידמן (יום ליום) בראיון: מחר יחשף בעיתון על אדמות שנגזלו מיהודים ליפני 120 שנה והמדינה ממאנת להחזירם
-----------------חצות במקור החדשות -קו החדשות המוביל בציבור החרדי
-----------------
מנחם לוונטל מרבני נתורי קרתא שביקר היום את משפחות המחבלים בראיון לוחמני 'ביקרנו בבית הנהג שהתאבד וחיזקנו את ידי המשפחה האבלה ואמרנו להם  שאנחנו אחים בדם'.
-----------------
עופר כהן יו'ר הוועד לערכים יהודיים בכנסת  מספר על הלווית השוטר הדרוזי ומספר אלפי יהודים שהשתתפו בלוויה של השוטר שחירף נפשו בעבור דם יהודי,שני אוטובסים עם נוסעים חרדיים יצאו מבניני האומה.
-----------------
עידן יוסף כתב לעניני תחבורה חושף: מחר כל נהגי אגד יחזרו לעבודה סדירה לאחר ימים קשים של שיבושים בכל רחבי הארץ. ומוסיף,אגד מחפשת נהגים חרדים.
-----------------
דר מיכאל בן ארי תוקף  את רמי לוי על כך שהוא ממשיך להעסיק עובדים ערבים שרוצחים אותנו וקורא לציבור להימנע מלקנות בחניות בהם עובדים ערבים.
-----------------
חבר הכנסת יעקב אשר נשא נאום במליאת הכנסת וגינה את הטבח הנורא בהר נוף והתייחס לעליה להר הבית ואמר 'אנשים חסרי אחריות הופכים את זה לסיכסוך דתי בניגוד להלכה.
-----------------
הרב יעקב רובין רבה של קהילת בני תורה בהר נוף מספיד את החייל הדרוזי יש לנו הכרת הטוב אליך, 'אילו אתה לא היית מגיע הפיגוע היה מסתיים אחרת.
-----------------
חבר הכנסת אלי ישי נשא דברי הספד בהלווית השוטר הדרוזי.
-----------------
 ב׳קול החרדי׳:

הטבח בירושלים - הפחד והאימה ביום שאחרי!

סגר״ע י-ם ומחזיק תיק החינוך צביקה כהן בראיון: ״העיר לא תהיה מחנה וגטו סגור. בכל בי״ס מעל 100 תלמידים הוצב מאבטח. יש איזורים שהחלטנו להוסיף שמירה״.

מני גירא: היום שאחרי הטבח, במגזר החרדי לא חוזרים לשגרה. אחרי קרלין ודושינסקי, האד' מויז'ניץ הערב: "יש להימנע מהעסקת ערבים". הגראי"ל שטיינמן במענה לשאלה על האסונות: ״בגלל העבירה של העולים להר-הבית". במרכז העולמי בעלזא הוצבו מחסומים בכמה כניסות. בקבר רחל הוחלף המנקה לבקשת מתפללים, מעסיקים חרדים פיטרו פועלים.
דיווחים פלסטינים, הערבי מקלקיליה שגופתו נמצאה היום בכפר-סבא, נרצח בידי יהודים.

מורד סייף אחיו של השוטר הדרוזי שנרצח בראיון: ״החרדים תמכו בנו מרגע האסון ומלווים אותנו באבל. התרגשתי לראות אותם היום בהלוויה. ההסתה בתקשורת גררה אותנו לאירוע הקשה״.

הר׳ משה ליכטנשטיין בן דודו של הק׳ משה טברסקי הי״ד בראיון: ״הוא הצליח לעשות ב-59 שנים מה שאחרים לא עשו ב-120 שנה״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.