רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 3 בנובמבר 2014

מר קויפמן נגמרו לך הטענות?

לכבוד חיים שאולזון, שלום רב!
ראיתי את התגובה של "קאופמן". אני "עילג"? המכתב היה אולי לא ברור דיו? או שמא נגמרו לו הטענות לקאופמן. מי שיתבונן במכתב תגובה של קאופמן, לא ימצא בו טענה אחת רק שאני עילג ושסולקתי לפני גיל עשר מביה"ס היסודי (מה שלא נכון בכלל, אגב).
והנה כותב הכסיל "והללו במקום להתווכח עימי הרי שהם מתחילים להפוך את שם משפחתי ללעג ולקלס ולהשוותה לקופים".
לא התווכחתי? לא הסברתי את עמדתי? אני חושב שמי שיתבונן במכתב הקודם יבין היטב שהרב עמאר הוא אחד מגדולי הדור. האמן לי, הרב עמאר אפילו לא מכיר אותי באופן אישי, אני רק כותב לכבוד התורה.
כל מכתבו של קאופמן מתמקד בשם משפחתו. והוא מתעלם לחלוטין ממה שטענתי על הרב עמאר, ממכתבי מרן הגר"ע יוסף והגר"מ אליהו ועוד ועוד.
כל מה שאני מבקש, אם יש לו טענה לטענותיי, שיטען אותה, לא ימרח אותנו בסיפורי היסטוריה על שם משפחתו, וסיפורי בדים על מרן הרב עמאר.
סיפורים, יש לספר ממקור ראשון, דהיינו "אני ראיתי", לא "אני שמעתי", זה לא מספיק. גם לא שמועות ברחוב החרדי אינם מספיקות. יש גדולי עולם שמכירים את הרב עמאר אישית, ואת כל מה שהיה בסיפורי הגיורים ועוד סיפורים אחרים, ומחזיקים ממנו עולם ומלואו.
הרב צמח מאזוז חי אתו בשכנות שנים רבות, ופוק חזי מה מעיד עליו, ומי הוא המעיד ג"כ.
אני משתדל לקנות השקפת עולם והתייחסות לרבנים, לא לפי עיתונאים ולבלרים שונים.
אם נפגע "קאופמן" מההשואה לקופים, אני מתנצל מעל גבי בלוג זה, כפי שפרסמתי את הדברים כאן. הדברים נכתבו בריתחא. כואב שככה מתייחסים לגדולי הדור.
ושוב, טענה אמתית על דבריי, אני מוכן לשמוע, אם יהיה לי מה לענות בעזה"י, אענה.
אני רק אצביע על נקודה קטנה, שהקאופמן לא יודע מה הוא מדבר, ממה שכתב:
שהרי רבנים ודיינים מפורסמים וגדולים מצלצלים אלי ולא מאמינים עד לאיזו רמה מגיעים "רבני" הצעצוע שלכם, שמייצרים החילוניים, שחיים מהוראות קבע של עניים, ורק מסמאים להם את העיניים.
וכאן בן שואל:
1.      הרב עמאר חי מהוראות קבע?! חחחחח איפה אתה חי?
2.      "רבני צעצוע"? קראת בספריו? מה אתה שח?
3.      רבנים גדולים ומפורסמים מצלצלים אליך? מי אתה בכלל? למה הם מצלצלים אליך? או אולי כל מה שאתה רוצה במכתביך לגדל את שמך. אני לא מחפש את זה, עובדה שאני לא כותב את שמי על המכתבים. 
ה' ירחם עליך!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.