רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 28 בנובמבר 2014

לבן (שמואל אוירעבך) אחרי עשרים שנה רודף אחר יעקב (הרב שטיינמן) וזועק מדוע גנבת לי את ה'השקפה' את הבשר תותחים

מאת משגיח

יעקב אבינו סובל הצקות לבן כ20 שנים, ושותק, לאחריהן הוא מחליט לברוח ולהתנתק ממנו. לבן רודף אחריו ואומר, מדוע אתה בורח ממני ככה, אתה גם גונב את הילדות שלי, ובכלל, לא אמרת לי לפני כן, לא ידעתי שזה מה שתעשה
אני "אוהב" לא "שוינא". רוצה לנשק לבניי ולבנותיי, להיפרד יפה
אני יכול להחזיר לך, אבל אני פשוט איש שלום, כי ככה ציוה אותי הקדוש ברוך הוא
הבנות בנותיי, והצאן צאני, הרי בעצם הכל שלי, ואתה רק השתלטת על הדברים שלי, לפחות אל תגנוב לי\תברח לי

וַיֹּאמֶר לָבָן, לְיַעֲקֹב, מֶה עָשִׂיתָ, וַתִּגְנֹב אֶת-לְבָבִי; וַתְּנַהֵג, אֶת-בְּנֹתַי, כִּשְׁבֻיוֹת, חָרֶב
לָמָּה נַחְבֵּאתָ לִבְרֹחַ, וַתִּגְנֹב אֹתִי; וְלֹא-הִגַּדְתָּ לִּי, וָאֲשַׁלֵּחֲךָ בְּשִׂמְחָה וּבְשִׁרִים בְּתֹף וּבְכִנּוֹר
וְלֹא נְטַשְׁתַּנִי, לְנַשֵּׁק לְבָנַי וְלִבְנֹתָי; עַתָּה, הִסְכַּלְתָּ עֲשׂוֹ
יֶשׁ-לְאֵל יָדִי, לַעֲשׂוֹת עִמָּכֶם רָע; וֵאלֹהֵי אֲבִיכֶם אֶמֶשׁ אָמַר אֵלַי לֵאמֹר, הִשָּׁמֶר לְךָ מִדַּבֵּר עִם-יַעֲקֹב--מִטּוֹב עַד-רָע
ויַּעַן לָבָן וַיֹּאמֶר אֶל-יַעֲקֹב, הַבָּנוֹת בְּנֹתַי וְהַבָּנִים בָּנַי וְהַצֹּאן צֹאנִי, וְכֹל אֲשֶׁר-אַתָּה רֹאֶה, לִי-הוּא; וְלִבְנֹתַי מָה-אֶעֱשֶׂה לָאֵלֶּה, הַיּוֹם, אוֹ לִבְנֵיהֶן, אֲשֶׁר יָלָדוּ
 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.