רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 בנובמבר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

ההפגנות השבת בירושלים - חבר מועצת העיר ירושלים פפא אללו בראיון על ההפגנה ברחוב בצלאל, על הסכסוכים והמחלוקת בין הנציגים החרדיים בירושלים, לדבריו: "חבל שבזמן של מתיחות בירושלים מול הערבים שזה מתיחות רצינית שגובה קרבנות, צריכים השוטרים להתעסק גם עם הפגנות של חרדים". ומה הפתרון שלו למתיחות בירושלים מול תושבי מזרח העיר?
בועז גולן עורך חדשות 0404 בראיון נרחב על המתיחות שהגיעה גם לצפון, לדבריו: "השוטרים ירו בו ובצדק, מי שמנסה לדקור שוטר לא אמורים לנהוג כלפיו באיפוק, כל איש כוחות הביטחון יודע שאם מאיימים על חייו הוא צריך לירות ולהרוג, בצפון אירוע שכזה מוגדר כאירוע חריג והתגובה מיידית, לעומת ירושלים ויו"ש שמנסים להכיל את האירועים הללו".
בני וולקן מארגון יד לאחים בראיון: "לאור פעילות המתנדבים שחילקו חומרי הסברה הצלחנו למנוע מיהודים שהגיעו להשתתף הערב באירוע מסיונרי בהאנגר 11 בנמל תל אביב, לשמחתנו מרבית המשתתפים באירוע היו אריתריאים וסודנים, אנחנו ממשיכים לעקוב אחר פעילות המסיון בכדי להזהיר מראש יהודים שעלולים להשתתף באירועים מעין אלו".
צורי קריספל סגן ראש העיר אלעד בראיון נרחב על השבת ההיסטורית עם בואו השבת של הראשל"צ הגר"י יוסף לעיר אלעד, משתף את המאזינים בחוויה המרוממת וההערצה של תושבי העיר להגר"י יוסף. מאות איש הגיעו לשיעורים והתפילות שערך הרב בבתי הכנסת בעיר. 
להאזנה לראיונות במלואם חייגו  0506126243 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.