רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 בנובמבר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

מוטי סגל עורך אתר 'קוקר' בראיון: ב'דגל התורה' מסרבים להשלים עם ניצחון הרבנים בירושלים, בכינוס החירום נאמר:  "קשה לסמוך על הכשרות, מה שהיה הוא לא מה שיהיה - בדגל התורה שוקלים למינוי רב נוסף מטעמם, כמו בבני ברק". בסמוך לכניסת השבת יגיעו מאות למחות נגד חילולי השבת ברחוב בצלאל הקטן בירושלים ביוזמת חבר המועצה מ'יהדות התורה' יצחק פינדרוס.
שמעון גפסו ראש הער נצרת עילית (בהשעייה) בראיון: "בשכונה החרדית החדשה הר יונה ג' שבימים הקרובים תחל להתאכלס קראנו רחובות על שמותיהם של מרן הגר"ע יוסף ועל שם מרן הרב אלישיב - 70 דיירים קיבלו את המפתח לדירתם, עד סוף שנת 2014 אמורים להכנס כ-250 משפחות" וחושף: נתניהו היה אחד היוזמים של הקמת השכונה החדשה", גפסו מספר אף על הקשר שהיה לו עם מרן הגר"ע יוסף זצ"ל (הסטירות שקיבל ממרן) ועל הקשר והברכה שקיבל ממרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל.
שרון דאהן דובר עיריית עכו בראיון: "בעקבות פיגועי הדריסה בירושלים ובגוש עציון, עיריית עכו הציבה הבוקר בטונדות בתחנת היסעים של חיילי צה"ל ברחוב הרצל בעיר. מדובר ביוזמה של העירייה בלבד במטרה למנוע פיגוע דריסה באזור שבו מרוכזים חיילים רבים, זה נותן תחושת ביטחון לחיילים הרבים שמידי יום עוברים בתחנה, בתורה כתוב 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם, לא ניתן למנוע במפגע בודד לבצע פיגוע דריסה, אך אותם בטונדות יודעות לעשות את העבודה ולמנוע פיגועי דריסה".
חנן גרינווד עורך אתר 'כיפה' חושף: שערוריה! רבנות י-ם מחלקת תעודות כשרות בהם נכתב שהסחורה קדושה בקדושת שביעית, בעוד שמדובר בהיתר מכירה. הלקוחות זועמים: "מכשילים ומשקרים". רבנות ירושלים בתגובה: יותר נוח לסוחרים. והאם הציבור הדתי לאומי מעדיף לרכוש פירות וירקות של 'אוצר בית דין' או 'היתר מכירה'?
עידן יוסף כתב התחבורה של News1 בראיון: משרד התחבורה התיר לעשרות קווים "לגלוש" לתוך שבת. הנחיות המשרד קובעות כי כמעט כל קווי השירות חייבים להגיע עד חצי שעה לפני שבת. למרות שידע על כך מראש, לא מנע המשרד מעשרות אוטובוסים עירוניים ובינעירוניים לנסוע בשבת. הרשות לתחבורה ציבורית הגיבה: המפעילים הונחו שלא לחרוג מהנהלים בשבת הקרובה.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו  0506126243 שפתוח גם מכשרים
להרשמה לקבלת המספר במידה וייחסם הקישו 7 בתפריט הראשי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.