רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 בנובמבר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

ההישג של משה ליאון לקיום בחירות במינהלים הקהילתיים - חבר מועצת העיר ירושלים משה ליאון בראיון: יש הבטחה מראש העיר שהבחירות יתקיימו בשנת 2015, מקווה שתוך חודש יהיה מועד לבחירות, ההחלטה של ברקת הייתה מחוסר ברירה מבחינתו, כל מי שצריך להיערך לבחירות שיתחיל כבר מעכשיו". והאם ההחלטה היא רק לטובת המגזר החרדי?
יעקב חגואל ראש המחלקה למאבק באנטישמיות בהסתדרות הציונית העולמית בראיון: "מושל אדירנה שבטורקיה שאמר כי יסגור בית כנסת עתיק, וקבע כי יהפוך למוזיאון עקב העלייה להר הבית התנצל לאחר ששיגרתי מכתב חריף למושל ובו מחיתי על החלטתו הנבזית. המושל ששוחח עם רבה הראשי של טורקיה הרב יצחק חליבה, טען כי דבריו לא הובנו, והביע "צער עמוק" על עיוות דבריו. המושל הבהיר כי בית הכנסת יישאר פתוח ולא יהפוך למוזיאון.
הצלם יהודה פרקוביץ תושב בני ברק בראיון: "מאות אנשים נתקעו בערב שבת בפקק ענק בכניסה לבני ברק, רבים צעדו רגלי מכביש גהה לתוך העיר. חשוב לצאת לנסיעות מחוץ לעיר מוקדם ככל האפשר כהוראת הרבנים מחשש לחילולי שבת, השבוע, מאות איש היו תקועים מעל שעתיים בפקק בערב שבת האחרון בסמוך לבני ברק והגיעו ממש בצפצוף השני לתוך העיר".
ואליהו אליוביץ דובר החובש הר נוף בראיון: "ארבעת המשפחות השכולות נפגשו עם משפחת השוטר הדרוזי בטקס חנוכת האמבולנס החדש של 'מד"א-החובש הר נוף' לזכר הנרצחים הי"ד בטבח בבית הכנסת בשכונה בהשתתפות רבנים ואישי ציבור". אלמנת השוטר הדרוזי אמרה במפגש: "לא כועסת על אף אחד, כועסת רק על הגורל".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0506126421 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.