רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 3 בנובמבר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":


הרב אורי עומסי מארגון 'יביע אומר' שהשתתף בשבת האחדות של ש"ס בראיון: "מי שעמד מאחורי כל המהלך של השבת היה היו"ר אריה דרעי בסיועו של חיים ביטון, המטרה הייתה לרענן את השורות של התנועה ולהחזיר אותנו לימים היפים של התנועה, זה היה שבת אחדות בסימן של שלום שזה רצונו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, אלי ישי הוא אדם אציל מידות אבל מאחורי אלי ישי עומד אדם שהיה יו"ר תנועה ולכל אחד יש את האגו האישי שלו, אבל אלי ישי התעלה מעל כל האגו האישי שלו, לכולנו חשוב התנועה הקדושה שנמצאת בסכנה - ואנחנו לא יכולים לשבת בחיבוק ידיים, כולנו צריכים לאזור אומץ ולומר די לפלגנות".

יעקב אמסלם מאתר 'כל הזמן' בראיון" "לא רק הדרוזי מדלית אל כרמל גסוב חסון יתמודד לכנסת ברשימת הבית היהודי,  גם הערביה אנט חאסכייה הודיעה כי בכוונתה להתמודד לשורות המפלגה, נפתלי בנט תומך במהלך, בזמנו כשמרן הגר"ע יוסף זצ"ל אמר עליהם 'בית של גויים' היו אנשים אפילו מהציבור החרדי שהסתייגו  מהדברים, ואנחנו רואים היום שמרן ניבא ולא ידע מה ניבא, נפתלי בנט אומר שהבית היהודי של כולם גם של היהודים, גם של הדרוזים, וגם של הערבים, לדבריו: זה לא מעניין מאותי מאיזה דת, מי שמשרת בצבא ושומר עלינו - הוא איתנו".

עופר כהן יו"ר השדולה לערכים יהודים יוזם הלובי בכנסת להחמרת החקיקה בעונשם של מיידי האבנים בראיון: "אני מברך על ההחלטה של שרת המשפטים הגב' לבני שאישרה היום את המתווה החדש בו יוחמרו עונשם של מיידי אבנים, לעונש מאסר של עד 20 שנה, ולראשונה יוטל עונש מאסר למיידי אבנים גם כשאין הוכחה שהייתה 'כוונת מכוין לפגוע', הדבר ברור שזה יתרום לחיזוק הביטחון האישי של אזרחי ישראל בכלל ובירושלים בפרט, אני חושב כי צריך להעלות עוד שלב ולהגדיר את יידוי האבנים כמעשה "טרור" על כל המשתמע מכך, חוקית ומשפטית"..

אריה יואלי עורך 'סרוגים' בראיון נרחב: "הממשלה אישרה היום את הצעת חוק הגיור של אלעזר שטרן, כ'הצעת מחליטים'. רוב מוחלט של שרי הממשלה הצביעו בעד, כולל חברי הבית היהודי – בנט ואורבך. אורי אריאל התנגד, ונתניהו שניסה לטרפד את החוק ללא הצלחה, נמנע בהצבעה. החוק קובע כי רבני ערים יוכלו להקים בתי דין לגיור, מתנגדי החוק, חוששים כי יהיו שיינצלו את החוק החדש לגיור פיקטיבי בלבד".

נחמן שחר מנהל אתר קבר רחל בראיון: "היערכות שיא בקבר רחל לקראת ההילולא הגדולה שתחול ממחר בערב, אלפי שוטרים יאבטחו את העולים החל ממחר בצהרים, ועל פי בקשת 'המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים' הציבור מתבקש לחנות בחניון אצטדיון טדי, כאשר משם יצאו השאטלים היישר לקבר רחל". ומתי הוא ממליץ להגיע?

להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0506126297 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.