רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 13 בנובמבר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

ירושלים: אנשי 'העדה החרדית' מצטרפים למאבק על השבת - העסקן הרב דוד גלוייברמן בראיון: "בשבת הקרובה יצאו אלפים לרחובות ירושלים למחות נגד חילולי השבת בהוראת גאב"ד ירושלים הגרי"ט וייס וחברי הבד"צ. גורמים ב'עדה החרדית' מבקשים כי המחאה תעבור ללא אלימות, ומבהירים כי כך הורו לראשי המוסדות והקהילות לסכל כל סממנים של אלימות במחאה ולפעול למען קידוש שם שמיים במהלך המחאה".
בית המשפט הכריע: המרכולים בתל אביב יהיו פתוחים בשבת הקרובה - קובי ברמר יו"ר פורום המכולות והמינימרקטים בראיון: "מתוך 160 חנויות שיהיו סגורים בשבת הקרובה, 40 חנויות יהיו פתוחות, המאבק בתל אביב על סגירת המרכולים הוא ענין יהודי וסוציאלי - לצערי הנציגים והתושבים החרדיים בתל אביב לא שותפים במאבק - כנראה הם לא מודעים למאבק, אנו נערכים לעתירה לבג"צ בשבוע הבא".
מחסלי מחבלים יזכו למענקים כספיים - שי גפן מ'המטה להצלת העם והארץ' בראיון: "בישיבת חירום שנערכה עקב המצב הביטחוני המתדרדר בערי ישראל, הנהלת "המטה העולמי להצלת העם והארץ" החליטה לחדש את המענקים הכספיים למי שיחסלו וינטרלו מחבלים התוקפים יהודים, כל אזרח בישראל חייב לחסל לאלתר את המחבל שמגיע להרוג ולפצוע יהודים. על המחבלים לדעת שפגיעה ביהודים אינה משתלמת, וכל מי שינסה לעשות זאת יוחזר לביתו בעגלת מתים, כל אזרח או איש בטחון, שינהג כפי שמצופה ממנו, יזכה למענק מיוחד ולתעודת הוקרה של גיבור ישראל".
נשלמות ההכנות לקראת שבת פרשת 'חיי שרה' בחברון - אשי הורביץ ממארגני השבת בראיון: "הרבנים הראשים לישראל הראשל"צ הגר"י יוסף והגר"ד לאו שיגרו לקראת השבת איגרת ברכה, הוועד המארגן ואלפי תושבי היישוב היהודי בחברון וקרית ארבע נערכים ופותחים את בתיהם לאלפי האורחים ויארחו ביד נדיבה את האורחים הרבים.  בנוסף לכך נפתחים מרכזי אירוח ציבורי לקליטת אלפי אורחים באכסניות, במדרשה, בבתי הספר, באולפנה, בישיבות ובכל מקום אפשרי. יחד עם אלפי האורחים מרחבי הארץ יגיעו השנה גם אורחים רבים מחו"ל בטיסות מיוחדות המגיעות לארץ לקראת השבת שהפכה לשם דבר, ורבים מעם ישראל לא מוכנים לוותר על החוויה".
עשרים 'כוללים' חדשים נפתחו במדינות חבר העמים - הרב משה וובר מוותיקי שלוחי חב"ד בעיר דנייפרופטרובסק שבאוקראינה בראיון: "המיזם הוא בברכת ופיקוח הרב הראשי לרוסיה הגאון רבי בערל לאזאר ובהכוונתו הוכנה תוכנית לימודים מסודרת, איכותית ועקבית, שנערכה ע"י קבוצת תלמידי חכמים ושלוחים בעלי ניסיון בתחום. 'כוללי תורה' שנפתחו מיועדים ליהודים מקומיים, שחשקה נפשם בלימוד התורה, אך לא ניתנה להם היכולת עד כה להשקיע בלימוד התורה. זהו תחילתו של מהפך שיצבור תאוצה ויעניק לעשרות אלפי יהודים אפשרות ללמוד תורה ולהאדירה".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו  0502036979 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.