רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 באוקטובר 2014

מבזקים - מפה ומשם


אמנון יצחק בשיעורו היומי כמידי בוקר בבית הכנסת "קהילת פז"
שהאברכים שנמצאים כאן בשיעור שמעו את זהבי החרשתי כי מספיק הם סובלים
וגם עם דידי הררי החרשתי כי הוא משמח אותם
אבל אתמול  תפסתי מישהו מכאן שומע קול בערמה אחרי שנשיא המועצת יצא עליהם זה כבר עבר כל גבול
 --------------------
 רעידת אדמה פנים חרדית: דיווח - תכנית "המקור" תעלה בעוד מס׳ שבועות, תחקיר ענק כולל צילומים והקלטות של עיתונאים חרדים המקבלים שוחד מגופים וחברות רבים, במרכז התחקיר גוף תקשורת גדול במגזר החרדי שהעומד בראשו מפעיל דרכי סחיטה ובכך גורף מאות אלפים .
  --------------------
 אלי ישי למשה גלסנר ברדיו קול ברמה : גם אני חושב שאנחנו לא בכיס של ראש הממשלה נתניהו, אף פעם לא נתתי יד בממשלה בהצבעות אי אמון, אם שס תיהיה חזקה יהיה לה את הכוח להשפיע לא צריך להתעסק בכחלון או באחרים .
  --------------------
דן מרגלית לגלסנר בקול ברמה: זכותו של נתניהו להקדים את הפריימריז לליכוד זה תרגיל של פוליטיקאי אין מה לעשות.
  --------------------
עירית בני ברק!! עובדת עיריית בני ברק הופתעה לקבל משכורת בשווי של 9 שקל ו 70 אגו'. שחייגה לברר ענו לה: מה את רוצה שנעשה ראש העיר היה בחו"ל והוא לא נתן לנו חתימות
  --------------------
שיף בפרסום ראשון ב'בחדרי': ביום רביעי יתקיים כינוס ועד הישיבות במעונו של מרן הגראי"ל שטיינמן, ובו יאושר הניהול הכללי של הועד.
  --------------------
'הקול החרדי': היום מציינים את יום הולדתו ה- 83 של נשיא מועצת החכמים חכם שלום כהן.
  --------------------
גואל ועקנין ב'קול חי': בעקבות הודעתו של ח"כ דנון על הפרייימריז בליכוד, גורמים בלשכת נתניהו אומרים כי לפי המסתמן התאריך המוסכם על כל הצדדים יהיה בסוף חודש דצמבר.
  --------------------
קרע בציבור הספרדי: לאחר המתקפה של נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי שלום כהן נגד הרדיו החרדי "קול ברמה" בה קרא לתלמידיו שלא להאזין לרדיו, רבנים בציבור הספרדי יוצאים להגנת התחנה ומביעים התנגדות לבכירי ש"ס שנמצאים במאבק עם התחנה וגררו אליו את הגר"ש כהן.
 --------------------
ראש ישיבת "כיסא רחמים" הגאון רבי מאיר מזוז, מרבניה של תנועת ש"ס, יצא הערב (ראשון) להגנת תחנת 'קול ברמה' ואמר: "מורי ורבותי, רדיו קול ברמה הוא מיוחד. מיוחד - כי אין בו לשון הרע, אין בוא פגיעה ישירה. הוא נקי מערוצים אחרים, לכל אחד יש חשבונות משלו".
הגר"מ מזוז התייחס לדבריו של הגר"ש כהן ותקף: "אסור להוציא לעז על רדיו כזה, שאחרי שנים רבות כל החרדים בישראל, גם כאלה שלא שומרים תורה ומצוות נהנים ממנו. כל אלה שיש להם תלונות - אפשר להסביר, אפשר להגיד דבר, אי אפשר ללחוץ על בן-אדם 'תגיד מה שאני אומר לך', אבל לחרוץ משפט על רדיו שרבבות אנשים נהנים ממנו? אסור לעשות את זה

להמשך המבזקים כנסו כאן



  --------------------
 כיכר השבת" חושף לראשנה את ההקלטה מדבריו של הגר"מ מזוז.
הרב מזוז התייחס במרומז ל"דרישות" של אנשי ש"ס בשם הגר"ש כהן להקים ועדה רוחנית לתחנה ואמר כי הוא זה שמשמש היועץ הרוחני של "קול ברמה" וכי בכל שאלה מנהלי התחנה באים להיוועץ עמו.
יצוין, כי גם יו"ר ש"ס לשעבר ח"כ אלי ישי בחר להביע את דעתו כנגד המאבק שמנהלים בכירי ש"ס ב"קול ברמה" והחליט להתראיין הערב במהדורה המרכזית של התחנה בהגשת משה גלסנר.
  --------------------
לראשונה: זוייפו השטרות החדשים של 50 ש״ח
לקוח שבא למאפיה בצפון הביא למוכרת שטר של 50 החדש מזויף, בחקירתו טען שקיבל את השטר כעודף
  --------------------
בנצי גופשטיין יו"ר ארגון להב"ה בתגובה למעצרו של מחמוד החתן של מורל: כפי שהערכנו  בלון הדו קיום המזוייף של מוחמד ומורל התפוצץ כצפוי. הזהרנו כי אין עתיד לנישואים כאלו. אנו בארגון להבה קוראים למורל לשוב לעם היהודי אנחנו נסייע לה. אני תקוה שבנות אחרות ילמדו לקח ויבינו שבנות ישראל רק לעם ישראל.
 --------------------
 ברוך דיין אמת. - שלמה סלונים, מאחרוני ניצולי פרעות תרפ"ט בחברון, הלך לעולמו הוא היה בן שנה וחצי כשפורעים ערבים פגעו בראשו. הפורעים פרצו את דלתות ביתו ורצחו באכזריות את בני משפחת סלונים. שלמה הפעוט נפגע קשות ממכת גרזן, ואיבד את ההכרה. לאחר שעות, בתום הטבח, נמצא שלמה כשהוא שוכב מתחת לגוויות הוריו. שלמה גדל, זכה להקים משפחה והפך לידיד הישוב היהודי המתחדש בחברון. בכל שנה הגיע לאזכרה לטבוחי תרפ"ט בחברון ואמר קדיש על קברי הוריו. היום, כשהוא בן 86, הצטרף שלמה לבני משפחתו. יהי זכרו ברוך.
  --------------------
 ב׳קול החרדי׳:
סערת הגיור מחר בכנסת!
סגן השר אלי בן דהן בראיון:
״אם החוק יאושר הח״כים החרדים יסבלו יותר מכולנו. אין סיכוי למנוע אותו ואין לנו רוב בוועדה. המפתחות בידי הליכוד״.
העיתונאי מאיר ברגר מ׳המבשר׳:
״חברי הכנסת החרדים במגעים עם הערבים שיצביעו מחר נגד. בעבר הם הבטיחו לחרדים ולא קיימו. קשה לסמוך עליהם״.
איש התקשורת חיים גריידינגר מ׳מעריב׳ בראיון על הסערה ברדיו ׳קול ברמה׳
והאם הגר״מ מאזוז משמש כועדה הרוחנית של הרדיו
  --------------------
מני גירא:
הסיפור המדהים של הקד' שנרצחה בדרך לשיעור במדרשייה תורנית. התגיירה לפני 8 חודשים בביה"ד של הגר"נ קרליץ. כיצד נמצאה ע"י חרדי מי-ם לפני שנה וחצי באקוודר, משם שלחה אותה אמה להתגייר בישראל.
  --------------------
הודעה מדובר משרד החינוך המצרי- יופסקו בבתי הספר לימודי החינוך ע"פ תורת האיסלאם בכל הגילאים ובכל השלבים ויוחלפו בחומרים העוסקים בחינוך ואתיקה כמקובל ברחבי העולם. גם אלפי סיפורי האיסלאם לגיל הצעיר יוחלפו. החלטה זו באה לאחר מחשבה מרובה והתייעצויות עקב התנהגות מוסרית קלוקלת הנפוצה ברחבי מצרים כג' הטרדות נשים  וכו.
עד כאן לשון הדובר.
 --------------------
הרב ברלנד עורך ברית מילה באמסטרדם לאחד מתלמידיו ביום שישי האחרון
  --------------------
חצות במקור החדשות: "שנה ללא מרן" חברי כנסת, בן משפחה ואיש תקשורת מתגעגעים.
ח"כ אמנון כהן בראיון: "כל דאגתו של מרן הייתה מה יהיה עם עוד ילד קטן שלא זכה להתחנך במוסדות תורניים. לא פעם אמר לא משנה איפה ילמדו בחינוך העצמאי או ברשת של שס העיקר חינוך תורני" ואומר: "אני מקווה שישכילו לשמור על האחדות בתוך המחנה. זו הייתה צוואתו של מרן"
 --------------------
ח"כ ניסים זאב בראיון: "אם מרן היה כעת בחיים הבקשה שלו הייתה לשמור על האחדות" ומספר על קרבתו למרן זצ"ל, על השיעור האחרון בבית מדרשו של מרן והוויכוח עם ר' יהודה עדס יבדלחט"א.
 --------------------
ישי סודרי גיסו של הרב משה יוסף מתגעגע למרן ומספר על השעות בהם שהה לצידו של מרן והלילה הקשה לפני פטירתו של מרן. וגם מדוע ביקש שיכינו לו מרק לפני שהלך לבית החולים.
 --------------------
שדרן הרדיו עמי מימון מספר על בקשתו של מרן להקים רדיו לציבור הספרדי שומרי התורה "מרן אמר לנו זה הרדיו שלי" וגם מבהיר "כל צעד נעשה בהוראתו של מרן זצ"ל. מי שרוצה לעשות הון פוליטי על גבי הרדיו זה לא הזמן" ושום מילה על הוראת חכם שלום מאמש
 ולאחר שאמש תקף חכם שלום כהן את רדיו קול ברמה החל היום מצעד המברכים. ביניהם הגר"ב שמואלי ומרן ראש הישיבה הגר"מ מזוז שאמר כי הוא "משמש כיועץ הרוחני הראשי של תחנת הרדיו "קול ברמה" וכי בכל עניין שעולה על הפרק באים מנהלי התחנה להיוועץ בו ולשמוע חוות דעתו והכל ברוח התורה וההלכה".
 --------------------
מה צפוי במושב הקרוב של הכנסת? האם חוק הגיור יעבור? והאם מדובר בשנת בחירות. גיא עזרא הפרשן הפוליטי של אתר סרוגים עושה סדר בנתונים ומתייחס לרצון של דרעי לתמוך בכחלון: "בשנה האחרונה דרעי היה עסוק במריבות פנימיות כעת הוא התפנה לעסוק קצת בפוליטיקה אך יהיה מעניין שם"
 --------------------
ומה עלה בגורלו של מחמוד שנישא למורל היהודיה. כתבה מיוחדת מערוץ 2
  --------------------
חצות בסקופים: שנה לפטירת מרן! שדר הרדיו שמואל בן עטר בראיון אישי: כשהשופט חשין אסר עליי לשדר את שיעורו השבועי לפני הבחירות כ׳תעמולת בחירות׳, הורה לי הגר״ע לשדר למרות האיסור ובביה״ש ההקלטות השתבשו לפתע! מתח לקראת הדיון מחר בוועדת חוקה על חוק הגיור - הפרשן הפוליטי זאב קם: תקוות החרדים שהחוק יפול בו.חוקה כדי שלא יגיע לכנסת, שם יש רוב אוטומטי! הרב הקונסרבטיבי אהוד בנדל שנפגש עם המועמדים לרבנות: דברתי עם הרב עמאר והרב טולידנו בעד אמירת קדיש על ידי נשים והם לא מחו בי, כל נושא השיחה היה על היותי קונסרברטיבי! קמפיין עממי חוצה מגזרים לתרומות עבור מאבקו המשפטי של לופולינסקי:
  --------------------
חצות בנייעס החרדי:
הפרלמנט של הנייעס החרדי בהגשת שמעון ליברטי ובהשתתפות: מענדי גרוזמן, ירוחם אסטריכר, משה פלדמן, יוסי פאר ושאול כהנא.
והערב: הונדליזים בבית הספר בבית שמש - מה קרה שם? האם זה קשור ליחסי חרדים וחילונים? ומה האווירה בעיר.
פתיחת מושב החורף - צפויים בחירות בקרוב? מה אומרת התקרבות נתניהו לחרדים ולמתנחלים? האם יוקמו מפלגות חרדיות נוספות? ומה עם החרדים העובדים?
סערת קול ברמה - מה ההשפעה של הדברים? מה הרקע? ואיך ישפיע על ש"ס?
יאיר אלטמן כתב המשטרה בוואלה בראיון:היום הפרות הסדר היו יחסית מינוריות הודות לתיגבור של מאות שוטרים שנמצאים באזורי החיכוך.המשטרה עצרה מאות,חלקם צעירים כיצד התהליך מבחינה משפטית?מי הוא צ'יקו אדרי הממ"ז החדש בירושלים,והאם זה ישפיע על תפקוד המשטרה במצב הרגיש שנוצר?
אורי עמדי, פעיל ויזם חברתי מירושלים בראיון: "התארגנו מספר אנשים מכל המגזרים בכדי לגייס כספים למימון העירעור של אורי לופוליאנסקי, לא יתכן שאדם שתרם כל כך הרבה לכל אחד ואחד בארץ יושלך לכלא". ומה יטענו בערעור?
מאיר אינדור יו"ר ומייסד ארגון נפגעי הטרור "אלמגור" בראיון סוער: "לא יתכן שמחזירים את גופות המחבלים למשפחות, צריך לקבור אותם במקום סודי כמו בעבר. הגענו למצב שערביי ישראל משתפים פעולה עם המחבלים בגדה כדי להוציא פיגועים, צריך לקטוע בבת אחת את כל ידויי האבנים בירושלים. הנשיא ריבלין טעה והטעה היום בנאומו בכפר קאסם". ומה לדעתו ריבלין צריך ללמוד מהרב שך זצ"ל?
מיוחד: אוהד מעטוף ממושב ברקת מספר בראיון מרגש על האישה שאיבדה חמישה מילדיה  והכניסה ספר תורה שביום חמישי האחרון נגנב מבית הכנסת. מה עושים כדי לאתר את הספר?  איך האמא מתמודדת עם הכאב?  ומה הסיכוי למצוא את ספר התורה המיוחד?
 --------------------
מחאה חברתית חרדית?אביגדור רבינוביץ בראיון:יוקר המחיה מורגש גם ואולי בציבור החרדי;משפחות לא יכולות יותר להתמודד!מה עיקר ההוצאה היקרה במשק הבית החרדי?זה קשור למקצועות שבהם אנחנו עוסקים,והאם רק החילונים יכולים לארגן מחאה דרך התקשורת?
 --------------------
     מיוחד !שיתוף פעולה חוצה מגזרים בין שני ארגוני החסד ידידים ועזרת אחים , ר 'רפי ברכץ דובר ידידים והרב אברהם קאפ יו"ר עזרת אחים בראיון מיוחד:
הרב אברהם קאפ: ידידים הוא ארגון ארצי חשוב שעוזר לכולם בכל שעה מסייע מדי למאות אנו שמחים מאד על הבשורה של של שיתוף הפעולה.
ר' רפי ברכץ: החיבור נוצר עם יוזמה מבורכת של מתנדבים משני הארגונים ובפרט של מנהלי הסניפים בבית שמש ,הצעד הראשוני הוא לאחד את המתנדבים משני הארגונים לאחד ולפעול ביד אחת.
מוחמד מנסור שהתחתן לפני כחודשיים עם מורל היהודייה נעצר בסוף השבוע האחרון בחשד לסחר בסמים.בנצי גופשטיין יו"ר ארגון להב"ה בראיון:לא התפלאתי הערב מהפרסום,הם פשוט עושים כסף באמצעים אסורים וכך מפילים את בנות ישראל.האם כעת הם יפתחו בקמפיין'אמרנו לכם'?ואם מורל תרצה לשוב לחיק העם היהודי היא תתקבל בזרועות פתוחות?
ופינת הקלטות נרחבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.