רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 21 באוקטובר 2014

להוציא אותם מחוץ לחוק

מאת אליהו קאופמן

   חילול ה' וחילול ספרי התורה שהתרחש בכפר יונה ביום חג שמחת תורה תשע"ה, חייבים להסעיר כל יהודי באשר הוא –  וגם את אלה שקיום המצוות אינו חלק ממשי מחייהם. מעלליה של התנועה הרפורמית –  בכל הנוגע ל"אשר בדו מליבם", עובר כל גבול. מעט מהציבור יודע כי מדובר בכת של פרובוקאטורים וליצנים, שבינם לבין יהדות אין ולא היה מעולם דבר וחצי דבר. הם לא למדו ואינם לומדים תורה באמת , הם אינם יודעים מהו פירוש לתלמוד ומהי המשנה, והם לא קראו מעולם מדרש חכמים מהו. זהו איננו הויכוח שבין חובשי ה"כיפות הסרוגות" לכיפות השחורות. זהו איננו הויכוח שבין החסידים לליטאים. זהו איננו הויכוח ההלכתי שבין אשכנזים לספרדים, וזהו אפילו איננו ההבדל בין החרדים הכי רדיקלים ליהודים המסורתיים ואף לחילוניים שבעם ישראל. זהו הויכוח שבין כל בסיס היהדות לאלה שרצו לעקרו, ועוד בדרך של ליצנותא.
   יהודי באשר הוא יהודי יודע משחר נעוריו כי ישנם כמה אלמנטים קדושים ביהדות שאותם לא מחללים, אף אם אותו יהודי אינו מאמין בהם. ספר התורה, המזוזה , התפילין , הכיפה והטלית הם אלה שכל נגיעה בהם –  גם ע"י מי שאינו שומר מצוות, היא בדחילו וברחימו. האלמנטים הללו שמרו את עם ישראל מיום מתן תורה ועד היום, בכל רחבי כדור הארץ. רק האנטישמים הגדולים ביותר העזו לפגוע בסימנים הללו , ועוד לצחוק על קדושתם בפרהסיה. ספר התורה למשל בוזה ע"י גדולי הצוררים כמו היוונים והרומאים ואחרים, אבל היוונים עלו בשפלותם על כולם, כאשר פרשו אותו בבית המקדש ובצעו עליו מעשה תועבה באונס. ביזוי ולעג הם גרועים משריפה וקריעה. אבל כשזה מגיע משונאים, ועל דרך הלחימה, זה כואב אומנם אבל מובן, אבל כשיהודים מחלילים את קודשי ישראל ומציגים את ספר התורה הקדוש במערומיו כ"מצווה", הרי שאמות הסיפים צריכים לרעוד. והמעשה היווני הזה אירע ביום שמחת תורה בכפר יונה, כשהרפורמים שם מציגים את ביזוי התורה כ"מצווה".

להמשך כנסו כאן:

 
    התנועה הרפורמית –  מאז הקמתה בגרמניא ועד לימינו אנו, באה לעשות צחוק מקודשי ישראל. להבדיל משאר היהודים –  שספר תורה, צום יום הכיפורים , קדושת טלית והתפילין, החגים, השבת  ובית הכנסת יקרים להם, ואשר מעולם לא חשבו לעקרם מישראל במתכונתם ההיסטורית  , הרי שהרפורמים הפכו כל דבר קדוש לחוחא והיטלולה , שינו את דרך מנהגם להיפכא מיסתברא, ולאחר שעקרו הכל הם קראו למה שלא נותר "דת"! לא לחינם נרעד –  לפני שנים, מי שמכהן כיום כנשיא המדינה, עו"ד ראובן ריבלין. בתמימותו הוא טס אז לארה"ב וחשב "לחוג" את יום הכיפורים אצל הרפורמים, אך מה גדול היה כאבו כשנוכח כי הרפורמים ביום הזה כלל לא צמים אלא אוכלים "ארוחות חג" דשנות! רק מעטים יודעים שישנן כתות רפורמיות בארה"ב שגם מעלות לתורה...כלב! גם יהודים מתבוללים יודעים –  בסתר ליבם, כי דרכם שוגה, ובודאי שאיננה "יהדות", אבל אצל הרפורמים עניין ה"חתונות" עם נוצרים בכנסיה הפך ל"מצווה". ה"רבאיים" הרפורמים בבריטניה ובארה"ב מחתנים כהן עם גרושה, מתירים גם לעצמם אכילת בשר חזיר ומתירים את כל מה שהתורה אסרה. לא לחינם נאמר ש"כשישראל יורדין הם יורדין מתחת לגויים", שהרי עדיין לא הקימו באסלאם כת שתאכל בימי הרמאדאן ואילו בנצרות אין מושג של "כומריות", או הפיכת ספרי ה"ברית החדשה" שלהם לבדיחה. דת היא עניין של קדושה ומי שאינו מאמין במושג "קדושה" אינו יכול להיקרא "דתי" ותכניו אינם בגדר "דת", אלא מדובר בסוציולוגיה פשוטה שנקרת  "תת תרבות".
     צריך להיות באמת טיפש כדי להאמין שאנשים המבזים ספר תורה , ומעמידים את הקלף שלו לראווה ולבדיחה, הם באמת "דתיים". אבל מי שמתחיל באקט אחד של פרימת היהדות יעבור חיש מרה לעוד ועוד אקטים של חילול הקודש, ומבלי שיבין כי הגדיש את הסאה. לא לחינם מאמצים את הרפורמים רק האנטי דתיים הקיצוניים וההזויים כאנשי מר"צ, הגרעינים הקשים של "שינוי" מהעבר ו"יש עתיד" מההווה, וכל שאר אלה שהמלחמה ביהדות היא עיקר תקומתם. הללו –  כדי להשפיל את היהדות עד עפר, מציגים את הליצנים הללו כעיקר וכ"דת", ויוצאים כששכרם האנטי דתי בידיהם. כך הם מוכיחים כי היהדות איננה דת בכלל אלא אוסף של מנהגים ליצניים. הבעיה היא שמאז שבנט ובן דהן מה"בית הלאומי" השתלטו על משרד הדתות הם רק מעודדים אותם, ועכשיו פתאום, משעלה סרחון חילול ספרי התורה בכפר יונה, לפתע בן דהן ובנט "מזועזעים" מאותם רפורמים שהם הקימו אותם לתחייה שוב..
      ולכן, אם הרפורמים יכריזו על עצמם כ"דת חדשה" הרי שמוטב הדבר, אבל עדיין יש לדרוש מהם לא לחלל בפרהסיה את מנהגי וספרי הקודש היהודיים. אבל מנגד, כל עוד הם קוראים לעצמם "דרך ביהדות" הרי שיש לאסור עליהם את הדבר , כעבירה פלילית ממש, שהרי זו התחזות , ועוד התחזות שמבזה את היהדות. את הדברים הללו יש גם לתבוע במדינות חו"ל, ומניח אני שהשופטים הגויים יבינו זאת יותר טוב משופטי הבג"ץ בישראל. יהודים שפכו יותר מדי דם כדי להציל ספרי תורה וקודש מליפול לאש או לידי זר ואויב, ולכן אין שום סיבה שלאחר שהאודים שניצלו מאש הם יחוללו דווקא בארץ הקודש, כפי ששום צר ואויב לא היה עושה זאת. הדרך היחידה להתגונן מפני הרפורמה היא להילחם בה בחזית, עד שבע"ה תאבד מהארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.