רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 באוקטובר 2014

ווארטים


  אל תבטיח כשאתה שמח,
  אל תענה כשאתה עצבני,
  ואל תחליט כשאתה עצוב,
הבטחות שניתנו ״בימי סערה״,
נשכחות כאשר ״היום רגוע״...

אנשי המכס  אומרים,  שכשהברעסלעבערס יעברו בגבול, הם יחפשו אפילו בהסתרה שבתוך ההסתרה, כי בוודאי גם שם נמצא..........

מי אמר שלרבנים אין חוש הומור?!! (שאלות שנשלחו בשו"ת סלולארי.)
1.ש- אני בת 17 וחצי יש לי חבר צדיק בן 16 וחצי ואנחנו רוצים להתחתן . אבא שלי מתנגד ואמא שלי בעד. אגב הם גרושים, מה עושים?
ת- שואלים שוב בעוד שנתיים.
2.ש- פועל ערבי בונה אצלי מרפסת. האם צריך להגיש לו פירות מהיתר מכירה או מיבול נוכרים?
ת- תלוי מה נהוג אצלו בבית אבא...
3.ש- מה מקור המנהג לאכול סופגניות בחנוכה?
ת- היועץ הכלכלי של מאפיית אנג`ל.
4.ש- האם מותר לאכול נקניקיית פרווה עם חלב סויה או שזה משום "מראית עין"?
ת- זה סתם עם טעם רע.
5.ש- לפני חצי שנה ביטלתי מנוי שלי על עיתון ימני בגלל כתבה נגד סרבנות. עכשיו יש עוד מאמר. מה עושים?
ת- מפסיקים להציץ בעיתון של השכן.
6.ש- בקרוב אתגייס לצה"ל. מתי עלי להתחיל לסרב פקודה?
ת- אחרי השחרור.
7.ש- לאחרונה נודע לי שהרצל ובן גוריון לא היו דתיים. האם בכל זאת צריך לומר הלל ביום העצמאות?
ת- גם מוטה גור לא אוכל "גלאט" ובכל זאת אנו אומרים הלל ביום ירושלים (ועושים על האש...)
8.ש- כיצד מבטלים מנוי על עיתון המופץ בחינם?
ת- בלי ברכה.
9.ש- אני נער גבעות בשומרון. כשבאים לפנות אותנו - האם ראוי לצעוק "נאצים" או מתאים יותר "יודנראט"?
ת- לא יודע תברר ב-"יד ושם".
10.ש- מדי בוקר אני ממהר מאוד לעבודה ולכן נוסע 130 קמ"ש וחוצה פס לבן. האם צריך להגיד "הגומל" כל שני וחמישי או לרכז את כל ה"גומלים" בשבת?
ת- לא משנה-העיקר שתלמד את ילדיך להגיד קדיש יתום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.