רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 באוקטובר 2014

קיצוץ של שעה בפתיחת הר הבית ליהודים. פחות ממחצית תחת המנדט הבריטי

מאת מקדשער

שעות הפתיחה המועטות של הר הבית ליהודים הופחתו היום בשעה נוספת עד לסיום שעון החורף | גם היום נמשכו התנכלויות המוסלמים אל יהודים בהר הבית

לאחר הקיצוץ בשעות הכניסה, יוכלו יהודים להכנס להר הבית רק שעתיים וחצי בבוקר (7:30-10:00), ושעה אחת בלבד בצהריים (12:30-13:30). למוסלמים הר הבית ימשיך להיות פתוח כל שעות היממה.

מאבק האיסלם נגד יהודים בהר הבית לא פוסק לרגע. גם היום המשיכו עשרות שכירים מוסלמים ומוסלמיות לרדוף  אחרי יהודים בהר הבית בקללות ונאצות, בנוכחותם של עשרות שוטרים שסירבו לטפל במסיתים.

גם לאחר שהיהודים במקום התלוננו בפני השוטרים, שראו בעצמם את מהלך האירועים, טענו השוטרים שאינם מורשים לבצע מעצרים של מוסלמים בהר הבית.

במטה ארגוני המקדש מגנים את היחס המתנכר ליהודים בהר הבית. הממשלה מתייחסת אל הר הבית כאילו הוא אתר מוסלמי, רק בכדי לשרת אינטרסים של מדינות זרות ואיומי טרור.

קיצוץ השעות ליהודים הוא עוד אחד מהכירסומים החמורים שנעשו בסטטוס קוו בהר הבית. לאחר שעשרות שנים ההר היה נסגר בפני יהודים רק בשעה 4 אחה"צ.

במטה ארגוני המקדש מזכירים שאפילו השלטון הבריטי איפשר ליהודים להכנס להר הבית, מספר שעות כפול ממה שמאפשרת ממשלת נתניהו. כפי שמוכיח הודעת המושל הבריטי רולנד סטורס שפורסמה בעיתונות הימים ההם, שאיפשר גם כניסת יהודים להר הבית בימי שישי ושבת, ימים שתחת ממשלת ישראל הפכו לימים שבהם הר הבית נקי מיהודים.
לגלריה כנסו כאן




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.