רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 7 באוקטובר 2014

מבזקים - מפה ומשם


פרשיית הלבנת ההון.
ראובן ברייש גם נוסף הבוקר לרשימת הנחקרים.  מנכ״ל מוסדות בעלזא ב״ב.  ומחותן של שמעון ואלף קליין
---------------
הסקופים: חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף לא יגיש ככל הנראה את מועמדותו לרבנות ירושלים, בעקבות התמודדות הרב עמאר. למקורביו, אמר הגר"ד: לצערי אריה נהפך מאוהב לרודף. הוא יודע שיש בידי הבטחה מפורשת מאבא. פניתי לחכם שלום, אין לו כל השפעה על הנעשה.
 ---------------
 טרגדיה! מחקירה ראשונית עולה שתושב מודיעין עילית נפל בזמן תיקון של מסתור כביסה בקומה השלישית החקירה ממשיכה עד מתן תשובה סופית.
 הנפטר הוא הבן של הרב צבי שינקר מישיבת בית דוד  רווק בן 40 עבד בטמבור זינגר בעיר מודיעין עילית
 ---------------
 חצות בסקופים: מתלהט הקרב על רבנות בירת ישראל! ישי כהן: מחר צפויה החלטת בג"צ על עתירת חילונים נגד הבחירות לרבנות ירושלים, במידה שהגר"ש עמאר ייבחר הוא יכהן כחבר מועצת הרבנות תחת הראשל"צ הגר"י יוסף. ישראל כהן: השאלה המרכזית הינה עננת ה"כושר" לרב עיר של הרב שטרן. במידה ולא יתמודד הרי שדרכו של הרב לאו סלולה כשגם בדגל יצטרפו לאגו"י. ח"כ ניסים זאב: הרב עמאר הכי ראוי לכהן כרב בי-ם. אין להכניס שיקולי פוליטיקה ברבנות!
 ---------------
ההורים החילונים בבי"ש דוחים את הסכם הפשרה - רועי אילוז מנציגי ההורים: מפיתרון זמני הפך לקבוע. עוול בשבילנו ולבנות החרדיות.
וסיקור עיתוני החג! עורך בקהילה: אברהם דב גרינבוים בראיון על החבילה הגדולה והמרתקת
 ---------------
וואלה פרקליטי הרב פינטו התפטרו.  הרקע הפרת הסכם עד המדינה על ידי הרב
 ---------------
ארנרייך הוציא 257000 ש"ח על קוגל טשולנט והערינג ב 2013 לישיבות "עבודה" בתאגיד המים
 ---------------
השומרים ב"ב:  ערבי שפוטר מרשת יש חסד ברחוב עזרא פרץ לרכב של אחד העובדים ולאחר שגנב ציוד הצית את.הרכב וגרם לשריפה בחניון. במהלך סיור ברחוב עזרא זיהה מתנדב הארגון בן מיעוטים שיכור שהוא חבול ופצוע. משטרה שהגיע למקום גילתה בכליו תפילין ושאר תשמישי קדושה. מחקירת האירוע עולה שהוא פוטר כמה שעות קודם וכנקמה פרץ לרכב של אחד העובדים והעלה אותו בלהבות.

להמשך המבזקים כנסו כאן



 ---------------
עשרות כורדים פרצו לבניין הפרלמנט ההולנדי בהאג במהלך הפגנה נגד דאעש. המפגינים טענו כי הם רוצים להסב את תשומת ליבם של חברי הפרלמנט "לרצח עם שמבצע הארגון בכורדים בסוריה.
 ---------------
רומני: אובאמה טעה לגבי דאע''ש, עיראק וסוריה; אין בכוונתי להתמודד ב-2016
---------------
המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב ב-2012, מיט רומני, התראיין לרשת BLOOMBERG.
---------------
לדבריו, העובדה שליאון פאנטה, מזכיר ההגנה של אובאמה לשעבר מבקר בחריפות את מדיניותו של נשיא ארה"ב, הינה עדות נוספת לכשלונו. רומני הוסיף ואמר כי אין בכוונתו להתמודד לנשיאות ב-2016 וכי הוא בטוח שבין הרפובליקנים יהיה "מנהיג שיסחוף אחריו" את האומה האמריקנית.
 ---------------
צעיר אמריקני משיקגו נעצר בסוף השבוע בשדה התעופה הבינלאומית אוהרה בחשד שעמד להמריא על מטוס למזרח התיכון כדי להצטרף לארגון דאעש.הצעיר, מוחמד חאמזה חאן בן 19, הופיע אתמול בבית המשפט, שם הוארך מעצרו לקראת העמדתו לדין בגין תמיכה בארגון טרור.
 ---------------
 צבא ארצות הברית השתמש לראשונה במסוקים מסוג "אפאצ'י" בתקיפות יעדים של ארגון בעיראק.
---------------
דובר הפיקוד המרכזי אמר כי השימושים במסוקים נעשו אתמול והיום במהלך תקיפות סמוך לעיר פלוג'ה.
 ---------------
העסקה הטורקית עם דאע''ש נחשפת 
---------------
 המודיעין הבריטי חושף: בתמורה לשחרורם לפני כחודש של הדיפלומטים הטורקים מדאע"ש שחררה טורקיה למעלה ממאה אנשי הארגון בהם החזיקה.
 ---------------
משטרת טוקיו תשאלה כמה צעירים, בהם סטודנט באוניברסיטה, בחשד שתכננו לטוס לסוריה ולהצטרף ללוחמה בשורות ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) - כך דיווחו הלילה (שלישי) כלי תקשורת במדינה. זוהי הפעם הראשונה שאזרחים מיפן חשודים בתמיכה בארגון הטרור הרצחני. הצעירים לא נעצרו, אך אם יורשעו בעבירה הם עלולים לעמוד בפני עונש מאסר של חמש שנים.
 ---------------
נשיא ארה"ב ברק אובמה התייחס לאפשרות של מגיפת אבולה במדינתו ואמר כי הסיכוי לכך נמוך מאוד.
---------------
אובמה אמר כי הוא בוחן דרכים נוספות כדי להגן מפני איום האבולה בארה"ב. הוא גם האשים מדינות אחרות בכך שהן לא פועלות די כדי להתמודד עם המגפה במערב אפריקה.
 ---------------
גל"צ: מפקד מחלקה בצנחנים הודח לאחר שביטל על דעת עצמו עמדת תצפית במהלך צוק איתן 
---------------
על פי דיווח של גל"צ הקצין החליט כי עמדת תצפית מכיוון ישראל לרצועת עזה אינה יעילה במשך היום וביטל את איושה, חיליו שהו בבריכת היישוב. רק שלושה שבועות לאחר המבצע דיווחו על כך החיילים.
 ---------------
כרמלה מנשה: חיילים אולצו לשמור בפקודה על מחסן תחמושת בלי נשק
---------------
מכשיר הקשר בעמדת השמירה במחסן הנשק אינו פועל כבר זמן רב שני חיילים סמוך לרצועת עזה אולצו לשמור על מחסן תחמושת בלי נשק אך צוידו בגז מדמיע. אחד החיילים פטור משמירה עקב פציעה והחייל האחר סובל מחרדות ואינו יכול לשמור לבד. כך נודע לכתבתנו לענייני צבא. מדובר במחסן נשק הסמוך מאוד לבסיס אך נמצא מחוץ לגדר הבסיס כקילומטר מרצועת עזה. בשער הבסיס מוצבים אמנם לוחמים אך אין להם קשר עין עם מחסן התחמושת. מכשיר הקשר בעמדת השמירה במחסן הנשק אינו פועל כבר זמן רב. מדובר צה"ל נמסר כי המקרה נבדק.
 ---------------
חרדים10 - פרסום ראשון: המשנה ליועמ"ש לרה"ר: "לקבל החלטה בעניין הרב שטרן בהקדם"
---------------
המשנה ליועמ"ש לממשלה הודיע אמש לרה"ר הגר"ד לאו על החלטת משרד המשפטים בנוגע לכושר לרבנות של הגר"א שטרן המתמודד לרבנות ירושלים בהחלטה נכתב: "לשוב ולדון, ולקבל החלטה בעניין, וזאת לעניין היותו 'גדול בתורה'"• "יש לקיים את הדיון ולקבל החלטה לא יאוחר מיום י"ח בתשרי" • גורם ברבנות: "זה עניין פורמלי והוא יאושר"
 ---------------
ברוך דיין האמת: ב'שערי צדק' נפטר הגר' יוסף קפלן זצ"ל ר"כ 'בית אשר' וגיסו של הגרב"ד פוברסקי.
 ---------------
מחר בידיעות: אריה דרעי בראיון אישי: אני מבין שקשה לאלי ישי, אבל לא יהיו שתי שס. קשה לישי שהרב החליט כך. אני יודע שעובר תקופה לא קלה, ולכן אני לפעמים גם קצת יותר מדי ארך אפיים ומגלה התחשבות".
 ---------------
'קוקר': מנכ"ל התאחדות התעשיינים אמיר חייק: מנכ"ל התאחדות התעשיינים אמיר חייק: "יש פה רוח מפקד. דרג מקצועי שלא נוח לו עם מדיניות השר יכול להביע את דעתו, ואם דעתו לא התקבלה הוא יכול לבחור אחת משתי אפשרויות - להתיישר או לחפש את מקומו במקומות אחרים" ~~|~~ עימות סוער: האם דרעי רוצה לסדר את הרב עמאר בכלוב של זהב? היום ב- 12:00 תסתיים תוקף הגשת המועמדות לרבנות העיר ירושלים. איך ניר ברקת 'מכתיב' לש"ס מה לבחור. ולמה דרעי לא מכניס את הגר"ש עמאר ל'כלוב של זהב'?
---------------
בכיר ביהדות התורה בי-ם :
קורא להרב לאו לא להגיש מועמדות לרב העיר , דבר שיביא לפיצול קולות בצד החרדי ובכך יביא לבחירתו של הרב שטרן מועמד הדת"ל .
עוד אמר -   הרב אליהו שלזינגר הוא גם המועמד המתאים אחר כמה תפקידים בעיר שהחזיק בהן - והוא אף הצהיר על התמודדתו לפני כשבועות מספר ....
 ---------------
וידיאו ב'קוקר':אישה שעבדה כמורה בבית ספר יסודי בסוריה מספקת הצצה נדירה לשרות האכזרי שבארגוני הטרור ומספרת על הייאוש והסבל שהובילו אותה להתגייס, על החוקים הנוקשים ומראות הזוועה ("ערפו ראש של אדם ממש מולי") ועל התקווה לעתיד ("רוצה לחזור להיות אישה שמחה וצוחקת")
 ---------------
תושב המרכז במכתב מסעיר: "אני חוסך 5,000 שקל כל חודש, יש לי 600 אלף שקל בצד - ולא מצליח להגיע לדירה". "בגיל 40 אהיה סוס מת בהיי-טק, אז אני צריך להרוויח את המירב עד אז". לפני שאתם שופטים את היורדים, כדאי שתקראו את המכתב הזה
-----------
 'בחדרי': לאחר חודשים של חילוקי דעות בין משרד הדתות לרבנות הראשית, יצא אמש המכרז לתפקיד מנכ"ל הרבנות הראשית. לפי התקנון לפחות 2 נשים יכהנו בועדת המכרז.
 ---------------
 יו"ר ש"ס אריה דרעי בראיון חג שיפורסם מחר ב'ידיעות' מכריז על סיום הברית ההיסטורית עם 'הליכוד': "אין לנו עוד מחויבות לנתניהו, יש רק שתי אופציות - בחירות או ממשלה בלי נתניהו".
 ---------------
'ישראל היום': נתניהו אירח בסוכתו נציגי חסידות חב"ד שהעניקו לו ארבעת המינים. השתתפו: הרב נחשון, הרב אסמן והרב בלניצקי, כולם שייכים לפלג המשחיסטי.
 ---------------
ישראל כהן ב'כיכר': המשנה ליועץ המשפטי בהחלטה בעניין מועמדותו של הרב אריה שטרן: "על מועצת הרבנות להתכנס ולהחליט בענינו שוב לא יאוחר מי"ח בתשרי.
 ---------------
אליטוב בטוויטר: בשקט בשקט יתקיים הבוקר דיון בבג"ץ בנושא הבחירות לרבנות ירושלים שעלול לדחות את הבחירות. המדובר בעתירה ייחודית של המגזר המסורתי.
 ---------------
נַייעֱס מְקוֹרִי: • ראשוני: השנה הקימו רשות שדות התעופה היתרו בלונדון סוכה בכל טרמינל עבור היהודים היוצאים והנכנסים ללונדון - בנמל התעופה היתרו יש 5 טרמינל ובשנה שעברה הוקמו סוכות רק בשתי טרמינלים והודות להרב ווגעל רב של הנמל נבנו השנה בכל חמשת הטרמינלים.
---------------
'קוקר': מנכ"ל התאחדות התעשיינים אמיר חייק: מנכ"ל התאחדות התעשיינים אמיר חייק: "יש פה רוח מפקד. דרג מקצועי שלא נוח לו עם מדיניות השר יכול להביע את דעתו, ואם דעתו לא התקבלה הוא יכול לבחור אחת משתי אפשרויות - להתיישר או לחפש את מקומו במקומות אחרים"
 ---------------
עימות סוער: האם דרעי רוצה לסדר את הרב עמאר בכלוב של זהב? היום ב- 12:00 תסתיים תוקף הגשת המועמדות לרבנות העיר ירושלים. איך ניר ברקת 'מכתיב' לש"ס מה לבחור. ולמה דרעי לא מכניס את הגר"ש עמאר ל'כלוב של זהב'?
---------------
וידיאו ב'קוקר':אישה שעבדה כמורה בבית ספר יסודי בסוריה מספקת הצצה נדירה לשרות האכזרי שבארגוני הטרור ומספרת על הייאוש והסבל שהובילו אותה להתגייס, על החוקים הנוקשים ומראות הזוועה ("ערפו ראש של אדם ממש מולי") ועל התקווה לעתיד ("רוצה לחזור להיות אישה שמחה וצוחקת")
 ---------------
תושב המרכז במכתב מסעיר: "אני חוסך 5,000 שקל כל חודש, יש לי 600 אלף שקל בצד - ולא מצליח להגיע לדירה". "בגיל 40 אהיה סוס מת בהיי-טק, אז אני צריך להרוויח את המירב עד אז". לפני שאתם שופטים את היורדים
---------------
ניוז 1 חושף: תנ"צ אפרים ברכה קיים מאות אלפי שיחות טלפון עם הרבנית דבורה פינטו, במסגרת זו נהג ברכה לשוחח עם הרבנית כמעט מדי יום ובסך-הכל קיים עימה במשך כמה שנים אלפי שיחות, למרות זאת, היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה נמנעים מחקירתו של תנ"צ ברכה במח"ש
 ---------------
וידיאו ב'קוקר': הסדר הטיעון בסכנה? פרקליטי הרב פינטו מבקשים להתפטר. להערכת גורמים המכירים את הצדדים הרקע להתפטרות הם הראיונות שנתנו בכלי התקשורת לאחרונה רעייתו של הרב ואחיו וזאת בניגוד להוראה מפורשת
---------------
 ספין שיווקי נוסף? רמי לוי ימכור מילקי בשקל: "אני מזדהה עם המחאה". "זה מבצע לשבוע על חשבוני. זה מראה שאני מזדהה עם מה שאומרים". "אני לא רוכב על גל הפרסום. אני מזדהה" ציטוט מדברי רמי לוי
 ---------------
נחשף: מקוה מתקופת מרד בר כוכבא. בצומת האלה נחשפו מקווה טהרה עתיק וכתובות של חיילים אוסטרלים ממלחה"ע השנייה.
---------------
חצות במקור החדשות
הבחירות לרבנות ירושלים: פרשנויות וניתוחים בעקבות הדרמה בהודעת מרן הראשון לציון הגרש"מ עמאר על התמודדותו לתפקיד. פאנל מיוחד עם העיתונאי אשר מדינה וממקורבי מרן, אריה יואלי עורך אתר סרוגים, חנן גרינווד עורך אתר כיפה.
יו"ר ש"ס בירושלים נתי לסרי בראיון: "מי שאומר שיש דיל בין הרב עמאר לציונות הדתית הוא לא מבין כלום המצב הנוכחי בגוף הבוחר מקנה שליטה מלאה לשר הדתות וראש העיר לבחור שתי רבנים כרצונם. מי שמדבר על דיל כזה או אחר זורה חול בעיני הציבור"
אלעד מלכה חבר מועצת העיר מטעם סיעת התעוררות בנוגע לתמיכת המפלגה בחיים אמסלם לרבנות העיר: "הרב חיים אמסלם מציג יהדות מתונה ותואם את עמדות המפלגה. המפלגה היחידה שהביעה תמיכה במישהו מסויים זו התעוררות אני מאמין שיש לו סיכוי טוב"
והמאבקים בתוך שס: סקר חדש שמתפרסם הערב בתכנית הצוללת בערוץ הכנסת קובע רוב הציבור רוצה את אלי ישי בראשות ש"ס. תכנית הצוללת המלאה כפי ששודרה הערב בערוץ הכנסת וההמלצה לאלי ישי: "שב בשקט תן לדרעי להרוס לעצמו. עוד שנה שנתיים תשוב להנהגת שס"
ועורך הסקר מנחם לזר בראיון: "הציבור של ש"ס רוצה את דרעי בהנהגה אבל אם יש מחלוקת הוא מעדיף לראות את ישי בראש המפלגה ולא את דרעי. 63% אחוז בציבור הכללי לא מאמינים לדרעי שאומר כי רוצה את ישי לצידו בהנהגת המפלגה"
יועץ התקשורת רועי לחמנוביץ בראיון: "נתון שצריך להדאיג במיוחד את דרעי זה העובדה שש"ס בראשות ישי היא גדולה יותר מיהדות התורה לעומת ש"ס בראשות דרעי שקטנה יותר מיהדות התורה.
ותכנית הצוללת ששודרה בשבוע שעבר בה מייעצים לאריה דרעי והנתון שאמור להדאיג את דרעי: "רק 9% מביעים אמון בדרעי"
ומי מאיים על סגן ראש עיריית אלעד הרב צוריאל קריספל? כתובות נאצה רוססו על קירות ביתו של קריספל. "יש כאלו שלא נח להם הפעילות שאנחנו עושים בנושא הסדרת דוכני ארבעת המינים בעיר אבל לא נכנע" ומבהיר: "רב העיר הרב מלכה לא מתכוון להתמודד לרבנות ירושלים"
להאזנה חייגו: 0584902000 או 0559783617 מכל טלפון

---------------
חצות בנייעס החרדי:
פשרה בבית שמש, עו"ד אורי קידר בראיון: "הוסכם שהתלמידות החרדיות יעברו לקראוונים בחצר בית הספר, אין ספק שיש אפליה כלפי החרדים ורק אצל החרדים כל כך הרבה ילדים לומדים בקראוונים. אנחנו מקווים שבתוך תקופה קצרה הבנות יחזרו ללמוד בתוך מבנה בית הספר".
אבי גרינצייג עורך בחדרי חרדים: מוקדם להמר. מסתמן שתהיה תמיכה שסי"ת ברב עמאר בלית ברירה. כל המועמדים החדשים שהצטרפו היום הם עם רקורד עשיר.
חנן רובין חבר מועצת העיר ירושלים מטעם תנועת 'התעוררות' בראיון: "הכרזנו רשמית על תמיכה ברב שטרן ורב חיים אמסלם בבחירות לרבנות ירושלים, הרב אמסלם מתאים כי הוא תלמיד חכם שדעותיו מתאימות לנו. הרב עמר אולי מתון אבל לא יודע להראות את זה". וכיצד הרבנות הפכה לעניין פוליטי? ומה קרה ביום כיפור בבית הכנסת עם בתו הקטנה וראש הממשלה?
מיוחד!לקראת שמחות בתי השואבה בסוכות המפיק ישראל הירשמן בראיון מעניק הצצה לעולם התזמורות ומדבר על הכל.ההכנות לפני סוכות,המחירים למופעי בתי השואבה ביחס לשאר ימות השנה,מתי מתחילים ההזמנות לסוכות על ההופעות של להקת 'סדר שלישי'שפרצה את הדרך בהפתעה. התחרות,והאם יש יחסים טובים בין המפיקים שמתחרים בשוק שמגלגל הון עתק?
בית המשפט בהולנד החליט היום:הרב ברלנד לא ישהה במעצר עד לדיון בבקשת ההסגרה של ישראל עו'ד שרון נהרי בראיון:אנחנו מברכים על ההחלטה,בדיון הבא נתנגד להסגרה ויש לנו מספר טיעונים מפתיעים.הרב בעצמו היה מוכן לעזוב את הולנד לישראל והוא אינו חושש להתמודד מול טענות הפרקליטות.מאות חסידים מקיפים אותו באהבה.
אסון בקרית ספר, חיים נויגרשל מתנדב 'איחוד הצלה' בראיון: מדובר באברך שבנה סוכה במרפסת ביתו וצנח מגובה כמה קומות, אנשים מסתכנים בשביל עוד כמה סנטימטרים לסוכה!  לכל חג יש את הסכנות שלו, וחובה להזהר ולהזהיר".
שכונת הר יונה ג' בנצרת עילית תאוכלס מיד לאחר הסוכות, ר' שמוליק שטיין מיזמי הפרויקט בראיון: "בשלב הראשוני השכונה תאוכלס ב 500 משפחות כשתוך עשר שנים נגיע ל 18 אלף משפחות. השכונה תוכננה כך שלכל קהילה יהיה שטח ובית כנסת, בהר יונה לא יהיו מריבות על הקצאות!". ומה סגנון האוכלוסיה שרכשה דירות במקום?
שידור חוזר מהמהדורה המרכזית של רדיו קול ברמה כולל הראיון של נתי לסרי.
---------------
מהדורת 12 ב'הקול החרדי': היממה האחרונה להגשת הרשימות - המתח בשיאו!
נתי לסרי יו"ר סיעת ש"ס בירושלים בראיון: "יש מועמדים שחושבים שמדובר בתוכנית ריאליטי. אם ש"ס לא תתמוך בהרב עמאר זה לא יביא לפילוג בסיעה".
עורך 'סרוגים' אריה יואלי: "הבית היהודי רואים ברב עמאר מועמד שלהם. הוא לא היה מתמודד אם אין לו תמיכה מלאה והבטחה. הר' שטרן מקבל תמיכה גם מרפורמים. התעודה שלו כשרה. רק מקרה חריג יכול לבטל את מועמדותו".
מני גירא: "הרב עמאר הפתיע את ש"ס, שסמכו על התחייבות ברקת לתיאום עמם, זאת לאחר שסירב לדרישות ממנו בתמורה לתמיכת ש"ס. לאריה דרעי עדיין האפשרות לשבש הבחירות שכרגע נראית וודאית".
ואבי שיף מ'בחדרי' בראיון: "ב'דגל' נוטים להכריז על תמיכה בהרב אליהו שלזינגר וכועסים על הרב מ"ח לאו".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 2


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.