רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 באוקטובר 2014

מבזקים - מפה ומשם


דרמה במועצת חכמי התורה:
לאחר פגישת ח"כ אלי ישי עם הרב בעדני שליט"א כפי שנחשף הבוקר, התקשר הרב בעדני שליט"א לחכם שלום כהן נשיא המועצת ולאריה דרעי והודיע כי בכוונתו לפרוש מהמועצת בימים הקרובים (הסקופים)
------------------
בסעודת הודיה בביתו של מרן הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר.
משתתפים: ראש ישיבת המקובלים הגאון הרב בניהו שמואלי, הגאון הרב פרץ, מקורבו של הרב ר' ניסים אלקסלסי, ח"כ יעקב מרגי, שר הדתות לשעבר אשר אוחנה, יו"ר סיעת שס ירושלים נתי לסרי, ציון זר, עמרם אבגי ראשי מועצות, ועסקנים.
------------------
הקונסוליה האמריקנית הגדירה את פיגוע הדריסה בירושלים כ"תקרית תנועה". זה מובן לגמרי, רק חבל לי על העיתונאים האמריקאים שראשם נערף על ידי דעאש בתקרית קילוף המלפפון.
------------------
זעזוע ושאט נפש - חשיפה ראשונית!! מנחם כרמל הגיש אמש תביעה למשרד הפנים ועירית מודיעין עלית לבטל את המכירות השכונתיות שע"י בדצ "שארית ישראל".ולהוציא צו איסור רכלות.
------------------
ברוך דיין האמת.
הלילה הלך לעולמו האדמו"ר מטשעבא זצ"ל לאחר דום לב, האדמו"ר היה משמש כחזן במשך שנים ארוכות בתפילות ראש השנה ויום הכיפורים בבית מדרשו של האדמו"ר מערלוי יבלחט"א
------------------
דרעי לרזי ברקאי על סקר ערוץ הכנסת לפיו רוב מצביעי ש”ס רוצים את אלי ישי בראשות ש”ס:ערוץ הכנסת עשו מעשה שלא יעשה זה לא תפקידם, זה בבדיקה שהסוקר בערוץ הכנסת עובד עם בנט ומתבסס על אינטרנט שהאנשים שלנו לא שם. לכן בנט מקבל שם תמיד 20 מנדטים.
 ------------------
רשון מסיקה למימרן בקול חי: ביקרנו במעונו של מרן הגר״ח קנייבסקי והרב בירך אותנו שתהיה לנו הצלחה בבנייה ביתר שאת. באורח פלא אחרי כמה שעות אישרו לנו תקציב גדול לבנייה בצורה מפתיע אחרי שהתקציב היה תקוע כמה שנין.
 ------------------
חוק הגיור דיון סוער ברדיו קוך חי.
הגר"א שרמן: "בסיס ההבנה של רבני צוהר בסוגיית הגיור היא הבנה לאומית ולא הבנה הילכתית".
הרב יובל שרלו: "רבני צוהר מתומדדים עם המציאות ולא מתעלמים מהעובדה שיש עשרות אלפי גויים בתוכינו"
------------------
יצחק נחשוני:"המוסד התריע בעבר כי בתי הדין הפרטיים מגיירים תמורת כסף גם זרים שעויינים את ישראל".
בני רבינוביץ:" רבני צוהר מתעלמים מיכך שאנשים לא רוצים להתגייר משום שלא רוצים להתחייב לשמירת תורה ומצוות".
------------------
עם ישראל היקר והמתוק מכל, בזכות החיבוק הענק שקיבלה המשפחה של קארן ימימה ז"ל, אמה ואחותה ביקשו ללמוד את הלכות שבעה, קיבלו הדרכה וכעת הן יושבות שבעה במדרשה - ב"מכון ראני" - רח' בית אל 9 ברובע היהודי - ירושלים.
אביה של קארן הגיע והוא זקוק לעידוד וחיזוק.
מצוות ניחום אבלים תתקבל בברכה.  ונסו יגון ואנחה ובבניין ירושלים ננוחם.
 ------------------
'ערוץ 10': מצבו של הרב שלוש מחיפה מוגדר קריטי. הרב מאושפז בביה"ח כרמל בחיפה ובימים אלה הייתה אמורה הפרקליטות להכריע בעסקת טיעון במשפטו.
 ------------------
 בסעודת הודיה בביתו של מרן הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר.
משתתפים: ראש ישיבת המקובלים הגאון הרב בניהו שמואלי, הגאון הרב פרץ, מקורבו של הרב ר' ניסים אלקסלסי, ח"כ יעקב מרגי, שר הדתות לשעבר אשר אוחנה, יו"ר סיעת שס ירושלים נתי לסרי, ציון זר, עמרם אבגי ראשי מועצות, ועסקנים.
 ------------------
 בהמשך לחשיפת הסקופים: ישיבת וועד הישיבות שזומנה למחר, נדחתה סופית למועד לא ידוע, בשל חולשתו של הגראי”ל, בשל שהותו של הגרב”מ אזרחי בחו”ל, והגר”ש כהן שלא יוכל להגיע בשל שמחה משפחתית. כאשר תתקיים האסיפה;הגרש”א צפוי להשתתף ולבקש צירוף 2 חברים נוספים.

להמשך המבזקים כנסו כאן:


 ------------------
 ערוץ 10 בפרסום ראשון: הפרקליטות ממליצה להעמיד לדין את חנין זועבי.
 ------------------
חבר מועצת החכמים הרב משה מאיה ב'קול חי': אין מטרה להיות שר ואין מטרה להיות בכנסת זה רק בדיעבד! על הבית  היהודי: אני יכול לומר יהודי בזמן שמרן כינה אותם גויים? עכשיו רואים כמה הוא צדק ורוח הקודש דיברה מגרונו.
 ------------------
 פרשן 'ערוץ 2' אמנון אברומוביץ ב'קול חי': המפלגות החרדיות צריכות לחבור לשמאל. בניגוד להגדה המרושעת כי החרדים שואבים את התקיציבים, מפעל ההתנחלויות הוא זה שגוזל את משאבי המדינה, אם החרדים ישכילו לשתף פעולה עם השמאל יש סיכוי למהפך. לא רואה בחירות בשנה הקרובה.
 ------------------
 וואלה: "יד לאחים" ו"להבה", ארגונים העוסקים במניעת התבוללות ומסייעים לנשים ונערות שנישאו או נקלעו לקשר עם ערבים דיווחו כי מאז שמחמוד מנסור נעצר, הם קיבלו יותר פניות מנשים במצוקה. "מעצרו העניק להן את הכוח לעשות צעד חשוב"
------------------
"מאז מעצרו של מחמוד מנסור, יש עלייה במספר הפניות", כך דיווחו היום (שלישי) העוסקים בסיוע לנשים שנישאו או נקלעו לקשר עם ערבים. מנסור בן ה-26, יחד עם אשתו הטרייה, מורל, העלה את חמתם של פעילי ימין שנאבקו נגד מה שכינו "החתונה המעורבת". ביום שישי הוא נעצר בגין חשד לסחר בסמים ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.
לפי "יד לאחים", ארגון חרדי שנאבק בנישואי תערובת, אך התפרסם בעיקר בזכות מבצעים לחילוץ נשים ונערות יהודיות מכפרים ערביים שאליהם הגיעו בעקבות קשרים רומנטיים, המעצר של מנסור "הוביל להתעוררות בפניות של נשים ובנות שהחליטו לשקול מחדש את צעדיהן".הרב שמואל ליפשיץ, מראשי הארגון, אמר לוואלה! יהדות שישנה עליה דרמטית במספר הפניות למוקד האנושי. "ביום רגיל אנחנו מטפלים ב-8 עד 10 פניות חדשות ולעומת זאת מאז יום שישי הגיעו אלינו בכל יום 20 עד 30 פניות". רוב הפניות, כך לדבריו, הגיעו מנשים שחיות בתוך כפרים ערביים, ערים מעורבות או סובלות מאלימות קשה.
"לפעמים אלו פניות מהנשים עצמן ובמקרים אחרים מדובר בפניות מבני המשפחה שלהן. סיפור מעצרו של מחמוד מעניק להן את הכוח לעשות צעד, לפנות אלינו ולעזוב את בעליהן. הוא מהווה כוח הרתעה בפניהן. אלו נשים שחיות בקושי ובסבל רב ואנחנו מציעים להן את העזרה הנדרשת ומבטיחים לעמוד מאחוריהן בכל מה שנדרש".
בנצי גופשטיין, מנכ"ל ארגון להב"ה למניעת התבוללות, הוסיף כי ריבוי הפניות אליהם החל מיד לאחר המאבק שניהלו בחתונה של מחמוד ומורל, אך הוא גם חש זאת בימים האחרונים. "בכל פעם שדיברו על כך בתקשורת, אנחנו חשים שמספר הפניות בהשוואה לימים רגילים עולה. רק אתמול טיפלנו ב-3 נערות שהיו להן קשרים עם ערבים והמשפחות שלהן ביקשו מאיתנו עזרה".
 ------------------
בני ברק:
בישיבת המועצה הודה ראש העיר לשיטור והתברואה על כל ההיערכות של סוכות, פינוי המדרכות, ניקיון העיר ופחי השמיטה
------------------
הרב ישראל משה פרידמן דיבר על הצורך בהפסקת רמקולים ברחובות למעט לוויות ואירועים יוצאי דופן
------------------
חבר המועצה משה מלאכי ניסה להתערב וראש העיר השתיק אותו מלאכי צעק על ראש העיר כאן זה לא רוסיה יש גבול עם הכוחניות שלך בתגובה ראש העיר ניתק לו את הרמקול
 ------------------
מני גירא בטוויטר: אמנון אברמוביץ מספק כותרת משמעותית ב'קול חי':החרדים צריכים לחבור לשמאל. האגדה שהחרדים שואבים את תקציבי המדינה, שקר. מפעל התנחלויות הוא הגזלן
 ------------------
רשת ב': בית משפט מנהלי בי-ם הורה לבי"ס חרדי לבנות בפתח תקווה להחזיר תלמידה שסולקה בטענה שגלשה בטלפון חכם עם אינטרנט ותוכנת וואטסאפ וחייב את בית הספר ב- 20 אלף שקל הוצאות משפט.
 ------------------
 ליפא שר לסטודנטים: "היידיש שלנו תישאר לנצח"
כוכב הזמר החסידי ליפא שמעלצר הופיע בפני סטודנטים יהודים בקולומביה וביצע חידוש לשיר 'נקודה יהודית' שהפך לרגע ל'נקודה יידישאית'. הביצוע הוכתר כ"גולת הכותרת בערב
 ------------------
 רבה של מעלה אדומים קורא להפסיק את מה שהוא מכנה "פרובוקציה". לדבריו, "הם מבעירים את ירושלים".
בני טוקר, פרסום ראשון: ד' בחשון תשע"ה, 28/10/14 22:08
הרב מרדכי נגארי רבה של מעלה אדומים קורא להפסיק מיד את העליות להר הבית, לאור הבעיות הביטחוניות וההלכתיות שנגרמות כתוצאה מכך.
לדבריו, "מדובר בפרובוקציה שתבעיר עוד יותר את מזרח ירושלים, מה החכמה שאתה עולה ומחר תושבים יהודים חוטפים בקבוקי תבערה".
הרב נגארי מזכיר, כי תופעת העלייה להר הבית, יוצרת בעיות הלכתיות רבות, "מה עם כל אותם אלה שעולים ללא טהרה, זאת בדיוק הסיבה שזקני הדור החל מהרב קוק זצ"ל אסרו לעלות להר".
"הם ראו את כל המכלול של הבעיות כולל את העובדה שאנחנו לא יודעים בדיוק מהם המקומות המותרים. זקני הדור כולם אסרו כולל הרבנות הראשית, אלה שמתירים זה רבנים צעירים", טוען הרב נגארי.
הרב נגארי סבור שמי שעולה היום להר הבית יוצא נפסד, "אתה רואה את כל היהודים שעולים היום להר הבית ומתבזים, צועקים עליהם והם אפילו לא יכולים לפתוח סידור".
------------------
ח"כ ניסים זאב במשדר חצות של הנייעס החרדי: לא מאמין שיהיו בחירות בקרוב לדעתי מינימום עוד שנה וחצי. בלי רדיו נצטרך להאזין לנייעס החרדי. אני התראיינתי הבוקר לקול ברמה ומי שמתראיין הוא גם מאזין ואם יש משהו לתקן אז מתקנים. וקובע: 'אין תחנה אחרת חוץ מרדיו קול ברמה'! ומספר על גדולתו של מרן זצ"ל.
 ------------------
הייתכן? רדיו שקורא לעצמו חרדי ללא השגחה על התכנים.
בעוד ברדיו קול ברמה במשך שנים פעלו לפי הנחיית מרן ראש הישיבה הרב מאיר מאזוז שליט"א, ובנוסף בימים האחרונים עומלים על הקמת צוות וועדת רבנים בראשות הרב אופיר מלכה שיפקח על תכני הרדיו.
הרי שברדיו קול חי משום מה כנראה אין וועדה. ובשאלה שהופצה ברשת מי מכיר וועדה ברדיו קול חי? ענו הנשאלים שלא שמעו על וועדה כזאת מעולם ואף הגדילו לעשות חלק מהם והסבירו שזה רדיו לא חרדי.
 ------------------
סב הפעוטה חיה ברון הי"ד שנרצחה בפיגוע הדריסה בירושלים ביקר אצל מרן הגר"ח קניבסקי וזכה להבטחה כי לזוג יהיו ילדים נוספים.
 ------------------
הראשל״צ רבי יצחק יוסף הגיע הערב לביתו של הצלם שוקי לרר לאחל מזל טוב לשמחת הבר מצוה לבנו.
 ------------------
'כיכר': נפגעי קמפיין החרד"קים נפגשו הערב עם השר לביטחון פנים ומבקר המדינה בכפר המכבייה ברמת גן.
 ------------------
ב׳קול החרדי׳: גירא חושף לקראת כינוס המועצג״ת מחר: בפגישות חסויות הצליחו החסידים להגיע להישגים מול הצבא. מסתמן, ההתייצבות תותר בכפוף לתנאים שקדושת הבחורים לא תיפגע. יו"ר ועד הישיבות שהישיבה במעון מרן הגראי"ל שטיינמן נדחתה משלל סיבות, יופיע בפני המועצת.
 ------------------
משדר חצות בסקופים:
------------------
הסערה סביב תחנת ׳קול ברמה׳ נמשכת! חבר מועצת חכמי התורה הגר״ש בעדני בראיון: צריך למנות רב אחראי ואני מטפל בזה. יש בפוליטיקה אנשים ריקים ובזה נטפל.
------------------
והמתח סביב כינוס המועצת האגודאית. ישראל כהן: מניתוח יחסי הכוחות והרצון לגבש הסכמה על החלטה המועצת תעדיף להימנע מהחלטה חד משמעית
------------------
הפרשה שבה מעורבים נין לרב חרדי מפורסם, בן לראש ישיבה מוכר, תושב בני ברק ועוד. אדמקר: כך התנהלה הפרשה שלב אחר שלב.

ביהמ״ש השאיר תלמידה בפ״ת בבי״ס למרות התנגדות ההנהלה - אמוץ שפירא רשת ב׳: השופט גם מתח ביקורת על ועדת הערר שאילצו את בי״ס לקבל את התלמידה מלכתחילה. אין כאן פס״ד תקדימי אלא מקרה פרטני וביהמ״ש התייחס לכך 1900525252
 ------------------
 חצות במקור החדשות:

האם הקרע בין ישי לדרעי משפיע על ההחלטה של חכם שלום נגד קול ברמה? היועץ האסטרטגי רועי לחמנוביץ מתייחס בראיון  לבעייה ואומר: "זו גזירה שהציבור לא יכול לעמוד בה מה שעוד לא ברור זה איך גל"צ שרק לפני מספר חודשים היה מוקד תקיפה של דרעי הפך לראוי יותר מקול ברמה" ומתייחס לסקר אותו חשף דרעי בו ש"ס מקבלת 11 מנדטים: "הסקר לא משקף את הנתונים האמיתיים. אם כחלון לא נסקר בו זה סימן שמישהו רצה לקבל תוצאה גבוהה"

מה צפוי במושב החורף? אילו חוקים יעסיקו את חברי הכנסת והאם צפויים בחירות בקרוב. הפרשנית הפוליטית טל שניידר בראיון מקיף בו מעריכה "מה שיעסיק את הח"כים זה הנושא החברתי"

האם נתניהו מתקרב לחרדים הפרשן הפוליטי של ישראל היום מתי טוכפלד בראיון "כיום נראה שהאופוזיציה והקואליציה הקודמות שבו למתכונת של הכנסת הקודמת. ומתייחס לזגזג של ח"כ אריה דרעי: "דרעי נמצא בלחץ דבר שמתבטא בתגובות שלו"

והאם החוק המאפשר הדחת רבנים מכהנים נכון? שר הדתות לשעבר אשר אוחנה בראיון: "אני מכיר את בן דהן ומאמין לו שהמטרה היא לפתור את הבעייה שיש רבנים שאינם מתפקדים אך לא מפנים את מקומם"

להאזנה    0584902000  או מכשרים    0559784034
 ------------------
חצות בגל הדיווחים🔶

"חוק הגיור בפתח והציבור החרדי במתח"

🔸רבה של קריית שמונה הר' צפניה דרורי ומי שעומד בראש וועד ההיגוי להביא חלופה לחוק הגיור בראיון:החוק במתכונתו כעת אותו רוצים לקדם מפלגות יש עתיד והתנועה הוא חוק חמור ומסוכן ביותר עבור הציבור החרדי ומאיים על קיומה של הרבנות הראשית לא ייתכן שחוק כזה יעבור אנו בעקבות כך הקמנו ועדת היגוי יחד עם ארבעה רבנים נוספים שתביא להצעה אלטרנטיבה חלופית לחוק הנוכחי ואנחנו מאמינים שהוא יתקבל כבר שוחחנו על זה עם ח"כ שטרן יוזם חוק הגיור שדווקא השתכנע ונתן סיכוי להצעה שלנו ונקווה באמת שזה יהיה תחליף לחוק הגיור הנוראי.

"ביישוב ברקת נגנב בסוף השבוע ס"ת אותו תרמה אשה להנצחת 5 ילדיה שנפטרו באורח טראגי"

🔸רבה של יישוב ברקת הר' סעדיה מעטוף בראיון זהו מקרה קשה ומזעזע ביום שישי בבוקר באנו להוציא לכבוד תפילת ר"ח את סה"ת כדי לקרוא בו ואנו מגלים כי הספר איננו ודווקא הספר של האשה השכולה איננו כשכל הספרי תורה נמצאים במקומם הגנב הנאלח לקח איתו רק ספר תורה אחד ורקמה תפורה של אחד מהספרים שהיו מונחים האשה תרמה את הספר לפני 4 שנים לבית הכנסת לזכר 5 ילדיה היא לקחה את זה מאד קשה היא אפי' הלכה לקבר בניה והתחננה שיתפסו את הגנב אנחנו נמצאים בקשר עם המשפחה כל הזמן ויחד כל היישוב נרתם לקנות לזכא בניה ס"ת חדש.

"ראש הממשלה נתניהו מתקרב יותר מאי פעם לציבור החרדי באמצעות ביקורי חכי"ם וראיונות לתקשורת החרדית"

🔸ח"כ ושר מטעם ש"ס לשעבר הר' שלמה בניזרי בראיון:נתניהו לא מבין שהציבור החרדי לא פתי ולא קונה את כל צעדי החנופה שלו בימים האחרונים כולם יודעים וזוכרים וכך גם מכירים את נתניהו כערמומי ושקרן שקונה את הציבור החרדי כשהוא צריך אותו ואחר כך זורק אותו,אין טעם לנתניהו להתקרב לציבור החרדי היות ובקואליצייה הנוכחית אין סיכוי שהחרדים ייכנסו היות וליברמן ייפרוש מיידית אלא אם כן נתניהו מתכוון לבחירות העתידיות יותר ולכן הוא מחזר כעת אחרי החרדים ואומר מפלגת ש"ס חייבת להפסיק עם מריבות הקרדיטים ולהתחיל לעבוד בשיתוף פעולה,צריך להביא בבחירות הקרובות כמה שיותר מנדטים.

פינת התחזית:מה צפוי לנו ביממה הקרובה והטמפרטורות המדוייקות
(עורך ומגיש-דורון ברק)

🔸הפינה הקבועה על אירועים שהתרחשו בעבר והפעם על אסון הטבח במעלות,לפני כ 40 שנה זה קרה מחבלים טבחו בילדי גן בעיר מעלות התוצאה הטראגית 22 תלמידים וחיילים הרוגים,לקטנו מקבץ סיפורים מניצולים ועדי ראייה מהתופת,
מרתק במיוחד!

🔸כל אירועי היום
מהביקורת החריפה בארה"ב על נתניהו ועד ביקור הנשיא ריבלין בפולין...במהדורה המרכזית בערוץ 2.
------------------
גל הדיווחים" גם במייל.  להצטרפות לקו המוביל והחזק שלחו בקשה לכתובת של גל הדיווחים במייל  ‏‎

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.