רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 1 באוקטובר 2014

מבזקים - מפה ומשם


מזל מועלם בערוץ הראשון:קרע עמוק בש”ס, דרעי וישי לא מחליפים מילה. ישי כועס שדרעי לא איפשר לו להספיד בהלוויה וביום ראשון. פעילי אלי ישי מדברים על רדיפה של ממש מצד דרעי.

קוקר': כרמל נגד רבני 'שארית': "עושים פוליטיקה מהכשרות מתעסקים בפטנטים ורמאויות", מצהיר: לא דיברו איתי מילה ב'שארית' לפני פרסום המודעה. 'שארית': כרמל קיבל התראות. אנו לא מכתיבים הוראות לגדולי ישראל.

פיגוע הסנפלינג: שמואל מלכה גיסו של הנרצח ל'הקול החרדי': "המשטרה מתחמקת מהמשפחה, העדכונים הם רק דרך התקשורת, נעשה עוול לאלמנה ולבני המשפחה".

הרב עוזיאל ערמי, אביו של נתנאל ז"ל שנרצח באתר הבניה בפ"ת, בראיון ב'קול חי': זה הזוי שעד לרגע זה המשטרה לא עדכנה אותנו שום דבר. אנחנו בסימן שאלה גדול אבל בטוחים שהרצח הוא על רקע לאומני.

ח"כ אייכלר ב'קול ברמה': "אין לנתניהו שום בושה לאכול במקום לא כשר. מי שאוכל שם אין לו כל קשר לעם ישראל ומדינת ישראל". השר לשעבר פריצקי: "איש ציבור לא ראוי שיאכל לא כשר. גם לנתניהו צריך שיהיה גבולות

ישראל כהן בכיכר: "חוסר רגישות" ראש הממשלה בנימין נתניהו ניצל את ביקורו המדיני בארצות-הברית בכדי לתחזק קשרים עם ידידו האישי המיליארדר שלדון אדלסון ונועד עמו במסעדת טריפה המגישה פירות ים, חזיר וסרטנים • גורמים בקהילה היהודית בארה"ב: "חשים בושה בכך שמי שמסמל את המדינה היהודית בחר לפרוץ את כל הגבולות"

חשיפה! 'קוקר': הרב קסלר במלחמה נגד כרמל. אחרי שארית, ק"ק מודיעין עילית הסירה את כשרותה מרשת בר-כל, הסיבה למהלך: סירובו של כרמל לשתף פעולה עם הכשרות המקומית. הבוקר, עימות בין משגיחי הכשרות לצוות בר-כל.

בחדרי: דיון סוער בוועדת הכספים בעקבות העברת 2 מיליון שקל ליישוב היהודי בחברון • אשר: "מהלך לא תקין" • גפני במתקפה על יו"ר הוועדה: "אין לכם שום שותפות איתנו, לא בתורה, לא בשום דבר, כלום, כל הכסף עבר אליכם, אני יכול להוכיח את זה אחד לאחד" • "אם אתם חושבים שנעזור לכם אי פעם תשכחו מזה, תחברו ליאיר לפיד

'קוקר': דריכות ב'שובו בנים': הולנד ערערו על שחררו של הרב ודורשים לאוסרו. מקורביו: התנכלות ורדיפה אישית של ישראל. חשש: הרב ברלנד יוכנס מאחורי סורג ובריח

דוח המבקר על חשבונות הסיעות בבחירות לרשויות המקומיות באוקטובר 2013: סיעת ראש העיר ירושלים ניר ברקת חרגה מתקרת ההוצאות ב-4.5 מיליון שקל וסיימה את הבחירות בגירעון של יותר מ-10 מיליון שקל, שנחשב כתרומה אסורה

להמשך המבזקים כנסו כאן:



וידיאו ב'קוקר': בני משפחתו של נתנאל ערמי שעל פי החשד נרצח על ידי בני מיעוטים במהלך עבודות באתר בנייה, משוכנעים שהרקע למעשה לאומני וקוראים להעניש את האחראים בחומרה. "רק רוצים שלא יטייחו את

תדהמה: עונשי מאסר כבדים בפרשת הרבנים. שופט ביהמ"ש המחוזי אמנון כהן גזר עונשי מאסר כבדים על הרבנים שהיו מעורבים בפרשת הונאת אישורי הלימודים התורניים

'קוקר': חמאס: קרובים לעסקה על גופות החייל אורון שאול הי"ד. דובר חמאס טען כי ארגונו נמצא על סף עסקה עם ישראל לשחרור אסירים תמורת גופות חיילי צה"ל שנפלו ב"צוק איתן"

'כיכר': תושבים שנכנסו למבנה בית המדרש של ישיבת "עוד יוסף חי" - נגדה הוצא צו תפיסה - הזדעזעו: מתקני כושר הוצבו במקום, ומשמשים חיילים וחיילות תוך זילות של המקום. מכתב נשלח לאלוף הפיקוד.


'כל הזמן': אירוע פורמולה ירושלים 2014 Ferrari חוזרת לרחובות ירושלים ומצרפת אליה צי מכוניות של PORSCHE, את מכונית הפורמולה 1 של CATERHAM ומכוניות ספורט נוספות. 6-7 באוקטובר 2014. מהיר יותר, אינטנסיבי יותר, ומרגש מאי-פעם

'קוקר': הקרב על הכשרות: מנחם כרמל פותח חזית מול 'שארית'. לאחר המהפך ב'שארית ישראל', כרמל מקים מערך כשרות חדש לרשת שבבעלותו ובמקביל חזר לפרסם בעיתון "הפלס"

שלזינגר בבחדרי: הפיקוח העירוני בבני ברק בליווי כוחות משטרה הגיע לאכוף פינוי סחורה ממדרכה סמוכה לנגריה, אשר לטענתם סיכנה עוברים ושבים וחסמה את המעבר. בעלי ועובדי הנגריה הגיבו באלימות ובמקום התפתחה תגרה. בעל הנגריה ובנו נעצרו, האב אף נזקק לטיפול רפואי.

מד"א נערך בכוננות שיא לקראת יום הכיפורים. אלפי בני אדם נזקקים לטיפול של צוותי מד"א במהלך יום הכיפורים

גל אירועי זריקות אבנים ובקבוקי תבערה במזרח ירושלים. מאות לוחמים נערכים לשמירה על הסדר. היום נלכד מיידה אבנים לאחר מרדף קצר של לוחמי מג"ב.

בשעה 19:30 שעון ישראל צפוי נתניהו לשאת את נאומו. בסביבתו אמרו כי הנאום יהיה "חד כתער" ויהווה תגובה לנאומו של ראש הרשות הפלשתינית

משטרת ישראל מבקשת לעדכן כי מנהרות הכרמל ייסגרו הלילה לתנועה לשני הכיוונים, בין השעות 22:30 ל-03:00, לצורך תרגיל של כוחות ההצלה.

נתניהו הציג באו"ם תצלום של ילדים פלסטינים ששיחקו ליד משגר רקטות שהטמין החמאס: "גבירותי ורבותיי, זהו פשע מלחמה. ישראל השתמשה בטילים שלה כדי להגן על ילדים - החמאס השתמש בילדים כדי להגן על הטילים שלו"

את עיקר דבריו בעצרת הכללית של האו"ם הקדיש ראש הממשלה לשרטוט תמונת הסכנות האורבות לישראל ולעולם מצד האיסלאם הקיצוני. הוא אמר כי "דאעש זה חמאס וחמאס זה דאעש" וקרא לנטרול הגרעין האיראני. נתניהו גם שם דגש על שותפות עם מדינות ערב: "צריך לעבוד ביחד".

פרסום ראשון ב'קוקר': המלחמה נגד כרמל עולה שלב. ההכשר יוסר מעסקיו. לאחר המהפך ב'שארית ישראל' הכשרות מסירה את אחריותה מעסקיו של כרמל לאחר שפתח חזית נגד הכשרות. החרם על כרמל בדרך?

הקרב על רבנות ירושלים: הרב שטרן אינו כשיר לרבנות. אמנם תאריך הבחירות נקבע והרבנים המתמודדים כבר הגישו את מועמדותם אך בעיה משפטית בכשרות תעודת הרבנות של המתמודד מטעם הציונות הדתית הרב אריה שטרן עשויה לטרוף את הקלפים.

הקץ לפקקים בגוש דן? אפליקציה חדשה שכדאי להכיר. הכירו אפליקציה ישראלית חדשה שעשוייה להביא לירידה משמעותית של העומס בכבישים, לקצר את זמני הנסיעה, ולחולל מיני מהפכה בתחבורה הציבורית

חצות בנייעס החרדי.
שידור חוזר מהמשדר המיוחד הערב בערוץ 1 על שס שנה אחרי פטירת הגר"ע יוסף זצ"ל עם אישי ציבור ופרשנים. (התוכנית המלאה).
מיוחד!חוקר החברה החרדית הסופר ארי איתן בראיון:השנה החולפת היתה משפיעה מאד לציבור הישראלי בכלל והחרדי בפרט,על השינוי שמוביל חרדים לצאת לשוק התעסוקה ואיך זה משפיע על אורחות חייהם?האם יש סיכוי לאחדות?מי יקרה בשס ברגע האמת?שיחה נוקבת וגלויה על הציבור החרדי של תחילת תשע"ה.
מריבה בין תלמידי ישיבה בירושלים התדרדרה לאלימות קשה. שני הצדדים בראיונות נפרדים.
מאיר תלמיד הישיבה שהותקף היישר מבית החולים מספר בראיון: "זה התחיל מויכוח על מוזיקה והמשיך לידוי אבנים לעברנו, ביקשנו להפסיק והם לא הסכימו, בסוף הגיעו עוד בחורים שהשפריצו עלינו גז מדמיע, חמישה בחורים פונו לבית החולים, אחד הבחורים עדיין מאושפז".
שלומי בחור מהישיבה הגדולה מגיב: הישיבה הקטנה זה ישיבה טיפולית. תחילה הם עשו לינץ בבחור מישיבתינו ושלחו שלושה בחורים מישיבתנו לבית החולים. רבני הישיבה שלהם אמרו לנו, אנחנו לא משתלטים עליהם. בעל הבניין של הישיבה התחייב שיסלק את הישיבה הקטנה מהבניין.
ההתפרצות בוועדת הכספים וההקלטה הנדירה של גפני צורח על סלומיאנסקי וליפמן, אבי שיף, הכתב הפוליטי של 'בחדרי חרדים שהקליט וצילם את ההתפרצות מספר בראיון על מה שהתרחש, מה הביא את גפני לאבד עשתונות? האם הצרחות יגרמו לכניסת תקציבים לחרדים? ומה יהיה גורלו של חוק מע"מ אפס?
יוני ברזילי ידיד משפחת עראמי שבנם נתנאל נרצח לכאורה על ידי ערבים שחתכו את חבלי הסנפלינג שלו: "נצא מחר לתהלוכה מבית המשפחה בבת ים אל תחנת המשטרה, אנחנו מוחים על נסיון ההסתרה של המשטרה! הדם של נתנאל זועק אלינו מהאדמה! למחבל שרצח אותו מגיע עונש מוות!".
להאזנה חייגו: 055-980-8000 או 055-978-32-01 מכשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.