רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 באוקטובר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

ושוב פיגוע בירושלים - סגן השר אלי בן דהן בראיון כואב: "הייתי בכנס הזה (כנס של נאמני הר הבית) ונאמתי שם לפני יהודה גליק, ולאחר שיצאתי מהכנס קרה האירוע, אין ספק שהמצב הבטחוני בירושלים מדרדר מאוד והידרדרות הזאת מובילה לעוד ועוד תעוזה של הפורעים הערבים, הכינוס למרות שידוע שהוא אירוע עם נפיצות מסוימת לא היה בו שום אבטחה מיוחדת, יהודה גליק הוא לא אדם אלים - אין ספק כי מדובר בפיגוע לאומני וזה חד משמעי".
יעקב מורגנבסר עד ראיה לפיגוע בירושלים בראיון: "עברתי בצומת וראיתי אופנוע חוצה את הצומת במהירות, ראיתי אותו שוכב פצוע לאחר הירי ובמצב מאוד מאוד לא טוב, הפניתי את השוטרים למיקום אליו נמלט האופנוע והם דלקו אחריו, אופנוע של איחוד הצלה הגיע ממש שניות אחרי האירוע וניידות משטרה הגיעו במהירות הבזק".
שבתי גרברצי'ק דובר המשטרה למגזר החרדי בראיון: "התקרב אליו אדם שהגיע ככה"נ באופנוע ופתח באש לעברו, העובדות הן שאדם יצא מהכינוס ונורה, מי ירה ועל איזה רקע הדברים האלה רק בראשיתה של החקירה, ייתכן שהירי כוון אל אותו אדם ספציפית" .
רדיו קול ברמה יקבל כשרות ממרן הגר"ש כהן - יעקב אמסלם מ'כל הזמן' בראיון: לאחר מו"מ שנערך בימים האחרונים בין נציגי תחנת הרדיו 'קול ברמה' עם מקורביו של מרן הגר"ש כהן, עקב דבריו החריפים בשיעורו. נראה כי הפרשה הגיעה לסיומה, מרן הגר"ש כהן נועד עם הרב אופיר מלכה. הסיכומים: הרב אמיר קריספל ישמש כמפקח מטעם מרן הגר"ש כהן על תכני הרדיו, והרב אופיר מלכה ישמש כנציג התחנה".
כנס מדעי הבקר ה-26 התקיים בסימן הצדעה לתושבי ורפתני הדרום - אביתר דותן מזכ"ל התאחדות מגדלי בקר לחלב בראיון: "אני מצדיע לרפתני הדרום ועוטף עזה שלמרות המצב הביטחוני סיפקו חלב טרי לתושבי וילדי ישראל גם במצבים מסוכנים - ענף הרפת עומד בפני אתגרים לא פשוטים, אך הוא עדיין ענף מצליח בעולם והפרות הישראליות מחזיקות בשיא ייצור החלב ואיכותו. אתמול חתמנו על הסכם שותפות בין המגזר השיתופי למגזר המשפחתי על מנת להוביל את ענף הרפת והחלב יחדיו אל מול אתגרי העתיד".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0506126233 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.