רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 19 באוקטובר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

העיתונאי ישי דריקס בראיון נרחב על העידן החדש בש"ס לאחר הפגישה של הגרש"מ עמאר עם הראשל"צ הגר"י יוסף, מה זה אומר מבחינת היחס מול אריה דרעי? ומשפחת יוסף בכללותה, לדבריו: "בפגישה הם דיברו על השלום ועל רבנות ירושלים - אין לי ספק שהרב יצחק יוסף יתמוך בהרב שלמה משה עמאר, אנחנו מצפים שש"ס תתמוך בריש גלי ברב עמר, הפיוס הולך להימשך".
נריה כנפו חבר הבית היהודי בראיון: "למרות הדיל (הסכם) של ברקת ובנט עם הגרש"מ עמאר שהוא טעות ברמה הטקטית, עמדתם של חברי הבית היהודי היא לתמוך במועמדות הרב חיים אמסלם והרב שטרן, אנחנו רואים את אמסלם כמועמד הבית היהודי ומוביל את הרעיון הציוני דתי הספרדי, הוא אדם שפסיקותיו מתונות ומועמד הכי טבעי לתפקיד"
יחיאל גלאי מ'קוקר בראיון: "סוכת השלום של תנועת ש"ס הפכה עד מהרה לסוכת המהלומות - מהומה אירעה בסוכתו של הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף, ח"כ אלי ישי ופמלייתו של ניסים זאב נהדפו, אלי ישי וניסים זאב נטשו את הסוכה, אלי ישי שב רק לאחר שיחה אישית של הראשל"צ שכיבד אותו מאוחר יותר בכבוד מלכים".
אודי גל דובר כבאות והצלה בירושלים מספר על הנס הבוקר ב'מאה שערים' כשתחנת דלק ניזוקה קשות עקב פיצוץ נפחי, ומציין כי מדובר בנס אדיר - ברכב הסמוך היה נהג עם ד' מינים שלמרות שנגרם נזק רב לרכב, מיותר לציין מה היה ח"ו קורה אם הפיצוץ היה קורה בשעות הערב של חג הסוכות.
ויוסי זליקוביץ בראיון על שמחת בית השואבה המרכזית שנערכה הערב בציון הרשב"י במירון, בליווי מוזיקה ובהשתתפות המונים, ומדווח כי המקום שוקק חיים גם בכל ימות חול המועד.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0506126311 שלוחה 1 שפתוח גם ממכשירים כשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.