רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 בספטמבר 2014

אומן - חסר לו יותר מבורג!

אני מביא את זה כדוגמא ושואל את חסידי ברסלב, האם זה אינו מספיק בשביל שנצדיק את האדמו"ר האהרוני מסאטמאר כי מי שנוסע לאומן בראש השנה חסר לו בורג? מפני שאם אין זה כך מדוע מאפשרים התנהגות כזו, האינכם קולטים שכאשר רואים זאת אומרים כי מדובר בבית משוגעים?

אני יודע שלא כולם כאלו, ובכל זאת סמפרם של מי שמתנהגים כך גדול, האם לא הגיע הזמן שיהיו תקנות שיקבעו מה מותר ומה אסור בתחום של הציון?

כמי שאוהד את ברסלב, כואב לי לראות דברים כאלו, זה מרחיק יהודים מלנסוע לאומן

4 תגובות:

  1. יש הבדל בין ברסלב של הקהילות והרבנים לבין הנחנחים המשוגעים. הבעיה היא שהננחים לא מקבלים מרות של שום רב בברסלב ומחוצה לה, ומכנים את כל הרבנים שבעולם "מפורסמים של שקר, שדין יהודאין" וכו' וכל רב בברסלב שמגיע לציון הם צועקים לו "מפורסם של שקר, קליפה שד יהודי" וכו'. וגם לוקחים את זה למטרה לשבת כל היום ולדבר ולהתלוצץ מרבנים. והכל במעטפת של דיבורים מספרי רבי נחמן על "מפורסמים של שקר" שהם מפרשים הכל על מי שלא מאמין בסבא ישראל אודסר וב"פתק הגאולה".
    אז עם מי אפשר לדבר שיתקן תקנות בציון באומן לרסן את המשוגעים?
    באמת בעיה קשה.

    השבמחק
  2. אלו החברים של מאיר רובינשטיין שבטעות הוכתר לראש עירית ביתר

    השבמחק
    תשובות
    1. נחנח זה לא ברסלב5 באוקטובר 2014 בשעה 10:13

      מי שחושב שננחים משיחיסטים הם "חסידי ברסלב" הוא בדיוק כמו אותו חילוני שחושב שמזרוחניקים ונטורי קרתא זה אותו דבר כי שניהם בסופו של דבר "דתיים".

      מחק
  3. כל פעם שניסו לעשות איזה תקנה במקום, מיד אלה שמרגישים שכל העולם נגדם, צעקו ודווקא עשו רעש. אבל השנה ( אולי זה התחיל שנה שעברה) היה פטנט חדש חתימות התחייבות איך להתנהג. לא טלפונים לא צחוקים לא דברים בטלים. לא שתהיה ואוכל. וכולי. ומי שיחתום יתפללו עלו כל יום 365 ימים בציון.
    אני חושב זה עזר ורק זו הדרך עם אנשים שחסר להם בטחון עצמי וסכל איך להתנהג במקום קדוש.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.