רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 9 בספטמבר 2014

בגלל השחיתות של ש"ס והנוכל דרעי היהדות האורטודוקסית מאבדת את כוחה - לנתק מיידית את ש"ס מן היכולת לחלוב את הרבנות

לכבוד הרב שאולזון
 
שלום וברכה
 
היהדות האורטודוקסית ניצבת בפני סכנה של ממש. לא בגלל הרפורמים ולא בגלל הסרוגים לייט כאנשי צוהר, אלא בגלל מושחתי ש"ס ובראשם הנוכל דרעי והבובה שלו יצחק יוסף. במשך שנים הם הפכו את הרבנויות בארץ למטרה אחת בלבד למחלבת כסף וג'ובים. הפכו את ממסד הרבנות לדבר הכי מושחת שיש ביקום.
 
דווקא הרבנים הדתיים לאומים הוכיחו יראת שמים וניקיון כפיים פי אלף ממושחתי ש"ס.
 
אני קורא לכל מי שחרד על עתידה של היהדות, נתקו את ש"ס מהחמצן הכספי ומהג'ובים, זאת המפלגה המסוכנת ביותר לעתיד היהדות בארץ ובעולם. אם שונאים את הרבנים ואת היהדות זה בזכות אריה דרעי שבגללו כל יהודי החובש כיפה שחורה נהפך אוטומטית לגנב.
 
אותם מושחתי ש"ס מוכנים להתיר הכל עבור חופן דולרים וג'וב וחצי למקורב כלשהו.
 
אני קורא לעסקני הציבור החרדי שימו לב לאן הצלחתם לדרדר אתם עצמכם את מצב היהדות בארץ ישראל. לאן ניצלתם את הכח הבלתי מוגבל שהיה בידכם, להאדיר את שמה של הרבנות או לסחוט עוד ועוד דולרים וכסף ולהשניא את הציבור החילוני על הדת.
 
עכשיו אתם משלמים את המחיר על כל מה שעשיתם. תתייבשו עשר שנים ואז תבינו שאי אפשר לרקוד על כל החתונות. מי שרוצה להיות חרדי אמיתי שיערב לו ויכבדו אתכם, אבל אי אפשר להיות חרדי בהשקפה ושמגיעים לכסף הכל מותר. מי שבעיניו מוסד הרבנות הוא פסול שיהיה לו את האומץ לומר זאת ושלא ינסה לסחוט את המערכת.
 
מי שלא שולח את בניו לצבא שלא ישב לי בקבינט הבטחוני ויחליט לאן ישוגרו תלמידי ישיבות ההסדר ואחר כך במאמרים נוטפים שנאה נגד הציבור הדתי לאומי ביום ליום יכנה אותם גויים ועמלקים. זה לא הולך ביחד. נכבד אתכם ותקבלו הרבה יותר אם באמת תהיו חרדים כמו שהייתה אגודת ישראל בימיה היפים שכולם כיבדו אותם והעריכו אותם על עמידתם האיתנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.