רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 בספטמבר 2014

המוסלמים הגניבו להר הבית נטיעות חדשות ושתלו אותם בניגוד להלכה והוראות המשטרה


מאת מקדשער

המוסלמים נטעו היום עץ חדש בהר הבית, לאחר שהגניבו אותו לתחומי ההר בניגוד להוראות המשטרה.

על פי דיווח ערבי, צעירים מוסלמים הצליחו להגניב נטיעות חדשות מתחת לעיני המשטרה ובניגוד להוראותיה. כדי לטעת עצים חדשים בהר לאחר קריסתם של עצים ותיקים במקום.

המוסלמים מאשימים בקריסת העצים את המשטרה, את רשות העתיקות, ואת היהודים המתפללים בהר הבית. לדבריהם, המשטרה שמעוניינת בשדה-ראיה רחב למצלמות שהיא מיקמה בהר. ורשות העתיקות שחופרת מתחת לאל אקצה, יחד עם היהודים המתפללים בהר הבית חברו להפלת העצים בהר הבית.

הנטיעה החדשה מנוגדת לדרישת רבה של צפת הרב שמואל אליהו ורבנים נוספים, שהורו למנוע את נטיעת העצים בהר הבית.

במכתבם כתבו הרבנים, כי קיבלו בסיפוק את הידיעה על קריסת העצים במתחם הר הבית, מאחר ונטיעת עצים בהר "גובלת בחוסר התחשבות בהלכה היהודית, ובאיסורים הנוגעים וכרוכים בכך לפי תורת ישראל".

לדבריהם: "כל פעולה בהר הבית, חייבת באישור הלכתי מוקדם מטעם הרבנות הראשית, או רבנות הר הבית. נוכחות מפקח מטעמם ונוכחותו של מפקח ארכיאולוגי מומחה, המוודא שלא מתרחשת שום פגיעה בשרידי בתי המקדש הטמונים במקום".

"ניסיון העבר הוכיח שהפולשים בהר הבית – הוואקף וקרנות איסלמיות, נוטעים אילנות תחת אלו הקורסות, בעבודה פיראטית בלתי מוסדרת", כתבו הרבנים. "אנו קוראים לכל הנוגעים בדבר, בממשלה בעיריה וברשויות אכיפת החוק, לעצור מיידית כל נטיעה שהיא בכל תחומי הר הבית".

רבנים העולים להר הבית נוהגים לתלוש מהעצים כחלק ממצוות כריתת האשרות. כפי שניתן לצפות בקישור הזה: הרב טנדלר עוקר מעצים בהר הבית

במטה ארגוני המקדש קוראים לשרי הממשלה להפסיק את חילול הקודש והפרות החוק בהר הבית. מדובר בכישלון נוסף, ברשימת כישלונות המשטרה בהר הבית, שלא מתגברת על השתוללותם של גורמים אלימים בהר הבית, לא מצליחה למנוע מהמקום את קבוצות פרובוקציה הקבועות שם מדי יום, ותחת חסותה מתגברים שם הפגנות התמיכה בטרור החמאס ודעאש, מיידים אבנים, ואף יורים זיקוקים על שוטרים בהר הבית. משטרת הר הבית זקוקה לניעור חזק, או להחלפתה ברשות מיוחדת שתוקם לשמירה והגנה על קדושת הר הבית.

לגלריה כנסו כאן






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.