רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 בספטמבר 2014

המצב בש"ס מדאיג דרעי הרס את האחדות בגלל קנאה ושנאה

מאת ש"סניק

כולם ציפו שדרעי יתעלה על עצמו, אבל מאז פטירת מרן, דרעי הרס את כל מה ששם בו יד. לדרעי כבר אין שליטה על מעשיו. הוא פועל מהבטן. מכח הקנאה והשנאה המפעמת בו נגד אלי ישי. כל המטרה של דרעי, הסביר לי פסיכולוג שניתח את אישיות דרעי, להוכיח שהוא יותר מוצלח מאלי ישי. דרעי לא סולח לאלי ישי שהיה יותר שנים יו"ר ש"ס ממנו ובתקופת אלי ישי ש"ס נהפכה למפלגה לאומית בעלת ערכים שזכתה להערצה גם בקרב החילונים גם בקרב הכיפות הסרוגות וגם בקרב הציבור החרדי. הסגנון של אלי ישי שהיה הפוך מדרעי, לא נכלולי ישר והגון בלי לנסות לרמות את כולם כל הזמן, וביער את נגע השחיתות ובעיקר הצלחתו של אלי ישי היה התנערות מהשמאלניות של דרעי בנושאים מדיניים, והצליח להביא את ש"ס לקונצנזוס. זה לקח לאלי ישי מספר שנים למחוק את חרפת דרעי אבל בסופו של דבר הצליח לייצב את המפלגה.
 
דרעי ואנשי התנזים הבטיחו שבתוך שנתיים ש"ס מתרסקת והרב עובדיה יישאר עם אלי ישי לבד, ובכל בחירות דרעי אכל את הלב, בהתחלה מתוך הסורגים ואחרי זה כמשקיף מהצד.
 
דרעי כאדם שלא מסוגל לפרגן כל הזמן שהיה בחוץ קרא לפרק את המפלגות החרדיות, מי צריך אותם, אמר תחת כל עץ רענן, זה כמובן כעד שהצליח לחזור תחת חסות מרן חש"ך.
 
כיום דרעי המניעים שלו להוכיח שהוא יותר טוב אבל היות ודרעי לא פועל יותר כפוליטיקאי אלא כנוכל עם יצרים של קנאה ושנאה הוא פועל לא נכון והוא לא מבין לנכון את המנטרה בה הוא פועל.  אם לדרעי היה שכל, הוא היה חותם כבר מחר בבוקר עם אלי ישי וניסים זאב שהם איתו יחד בבחירות הקרובות פועלים ככוורת להשגת היעדים, סוגרים את הקצוות ויוצאים לדרך מוכרים את מרן ומצליחים לשמור לש"ס את ה-12 מנדטים. זה אמנם קשה מאד אבל האחדות הייתה משיגה זאת.
 
דרעי לא מעוניין כמובן בכך. אני ורק אני בעל הבית. הוא מעדיף להתרסק אבל  העיקר שהוא יהיה בעל הבית. ואל תדאגו אחרי שהוא יתרסק הוא יסביר לנו שאלי ישי אשם בכך. זה המומחיות של האיש בכל כישלון שלו.
 
ולא לחינם אמרו חז"ל הקנאה התאווה והכבוד מוציאים את האדם מהעולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.