רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 בספטמבר 2014

איזה נדר התיר השנה הרב דוד לאו?

מאת איש הרבנות הראשית

משנבחר לכהונת הרב הראשי לישראל התלבט רבות הרב דוד לאו עד כמה לשאת את מורשת השואה של משפחתו, שהרי כידוע הוא בנו של יו"ר יד ושם ודור ראשון לניצולי שואה. חמתו הרבנית הדסה רלבג הזהירה אותו שהשטיקים של אבא שלו בנושא זה לא יעברו בציבוריות בשלום והיא אוסרת עליו להשתמש בהם. בעבר כבר עדכנו אתכם על נסיעתו לגרמניה ועל כך שבניגוד לאביו הוא ישן באדמת גרמניה יחד עם אשתו ציפי (הבת של הדסה) יותר מלילה אחד.
ועכשיו בערב ראש השנה ערך הגר"ד לאו התרת נדרים לעצמו מיד משנבחר לכהונת הרב הראשי לישראל ונשיא מועצת הרבנות הראשית לישראל הצהיר הגר"ד לאו שהוא מסרב לקבל רכב גרמני מסוג אאודי. בימים האחרונים הוא נראה מסתובב ברכב מסוג זה משנשאל על ידי מכריו מה קרה הרי הצהרת שלא תסע ברכב גרמני הוא ענה ערכתי התרת נדרים.

תגובה 1:

  1. אז אני לא חושב שלשם כך עשה הגער"ד לאו (רוב לאו )התרת נדרים הוא עשה התרה שיוכל לשלוח שנה טובה ומתוקה לאסטרולוגית הגב' טלילה סטן שתח' וכן לגב' חנית ביקובסקי שתח' ועשה התרה נוספת אבל בהחבא לחדול לקיים את ההבטחות של חמתו הרבנית דסי רלבע"ג שתח' שנמאס לו שהיא דוחפת את האף שלה לכל תחום ואפילו ציפורה ביקשה ממנה חדלי תראי את הרבנית חיותא שתח' שלא מפריעה לבעלה הגר"ימ לאו (לוליק )לעשות ככל העולה על רוחו נהנתן מספר אחד בישראל :
    כמו כן עשה הגרע"ד לאו התרה על כך שהבטיח ולא קיים לקדם את אחיו מוישה חיים מנתניה להיות הרב הראשי של נתניה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.