רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 1 בספטמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


הקול החרדי': ר"י סלונים במכתב הבהרה בישיבת סלונים: "הדברים נאמרו במסגרת פנימית, פרסום הדברים שלא ברשות פגע בנו, ונאמרו אך ורק בנוגע להתייצבות הראשונה בגיל 17 ולא בנוגע להתייצבות בני הישיבה המבוגרים".

לאחר כישלון עצרת הסליחות ביום חמישי האחרון שארגנה תנועת שס לעילוי נשמתו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, יוצא מנכ"ל שס לשעבר נתי לסרי במתקפה נגד הנהגת התנועה שבחרה להתעלם מרבנים מסוימים דבר שהביא לכישלון העצרת.

נסיון חטיפה אירע הבוקר במלון וויזניץ בבני ברק, לטענת עובד קבלה במלון הוא נגרר ע"י ערבים שכשהם מכסים את עיניו לתוך מכונית שהוכנה מראש, לטענתו ברגע האחרון הצליח להימלט לביה"כ הקרוב שם הזעיק עזרה, ממשטרת מחוז דן נמסר כי טרם נמצאו החשודים

סגן השר אופיר אקוניס הערב במוזיאון גוש קטיף בירושלים "ההתנתקות הביאה אסון בטחוני על מיליוני ישראלים. בקיץ 2005 אמרו שהגירוש יביא שלום. בקיץ 2014 זה הביא  מלחמה, ההתנתקות תזכר לנצח כאחד הצעדים האומללים ביותר שעלולה מדינת ישראל לאזרחיה".

רה"מ נתניהו הגיע לאחר ישיבת הממשלה שבה אושר על העברת 1.5 מליארד שקל לעיר אשדוד לפגישה ממושכת עם רה"ע יחיאל לסרי, נתניהו התחייב כי בנוסף לתקציב שאושר היום יעובר עוד כסף לפיתוח כלכלי - חברתי בערים הגדולות בדרום הארץ.

ממשלת ישראל אישרה שוב קיצוץ ופגיעה בשכבות החלשות לאחר מבצע צוק איתן, החכי"ם אורי אריאל ועמיר פרץ התנגדו, ועוד 3 נמנעו

 דרעי ב'קול חי': החלטת ברקת מאוד בעייתית ולא תקינה מבחינה משפטית רוב בתי הכנסת הגישו תצהירים שקריים וכוזבים. ברקת והבית היהודי החליטו בכל מחיר שבעולם להחליט על מועד בחירות. יהיה מאבקים משפטיים שלנו ושל יהדוה"ת

יו״ר סיעת יהדו״ת בירושלים הרב ראוכברגר  בקול ברמה: ועדת הבחירות לרבנות ירושלים פועלת בצורה בעייתית וחמורה ביותר ותוך התעלמות מוחלטת מנתונים משפטיים מובהקים. הוועדה יודעת שחלק גדול מבתי הכנסת הגישו תצהירים כוזבים אבל בחרה להתעלם מעובדה חמורה זו. ניאבק נגדה בבית המשפט ונציג את כל הכזבים והשקרים.

להמשך מבזקים כנסו כאן:



גפני על התרסקות ש"ס ותנופתה של יהדהו"ת בסקרים, ב'קול ברמה': קיומה של ש"ס זקוק לכולנו, והיא חייבת לעלות במנדטים אין מקום לאיחוד ש"ס ויהדוה"ת.

יו"ר ועדת הכספים סלומיאנסקי בקול חי: אני מתנגד לחוק המע"מ אבל אני מצפה שביבי ולפיד ישוחחו ויגיעו להסכמות על החוק. אני לא מוכן שבגללי תתפוצץ הממשלה. על תקציב המדינה: לא אהיה חותמת גומי

חצות בסקופים:הבחירות לרבנות העיר נתניה; העיתונאי אלעזר פרץ כתב 'יהדות בשרון' בסיקור מיוחד: עד לפני שבוע הרב קלמן בר היה בעל הסיכוי הטוב ביותר, כרגע אודות לפעילות אביו של הרב משה חיים לאו-הקרב צמוד ביותר!.

עורך הדין שגיא גרינפלד המייצג מטעם 'הועדה להצלת עולם התורה' את בני הישיבות שאינם מתייצבים, בראיון: כרגע כלואים בכלא 2 בחורי ישיבה ואברך כולם באותו החדר שוב אין מכשיר טלויזיה ויש להם בית כנסת וספרי לימוד

נתן משי: לאחר אסיפת רבני ברסלב הערב בבית הגאב”ד הגר”מ גרוס הוחלט כי גם השנה הכשרות בהכנסת אורחים של ראש השנה ושבת באומן תהיה תחת כשרות בד”ץ 'חניכי הישיבות'

ובכן צדיקים יראו וישמחו"
בסימן טוב ומזל טוב הערב תתקיים שבע ברכות המרכזית, לבן של כ"ק האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא שליט"א.
באולמי "בית ישראל" בי-ם שכונת עזרת תורה בשעה 21:00 ברוכים הבאים.


אבל כבד יורד על היישוב אלוני הבשן עם פטירת החייל שחר שליו מפצעיו,  שחר הוא ההרוג ה 72 ממבצע צוק איתן

מקורות פלסטיניים: ישראל מתכוננת לשחרר מחר שני בכירי חמאס שנעצרו לפני מספר שבועות

 יושב-ראש ש״ס אריה דרעי: "הקיצוץ המתוכנן בישיבת הממשלה הוא שערורייה וחוצפה של ממשלת ישראל". הוא הוסיף: "במקום לקצץ בהטבות מס לעשירים, ובתקציבי עתק למעמד הגבוה, בחרה ממשלת העשירים לקחת מישראל השניה, מאלו שקולם לא נשמע. אני קורא לחברי הממשלה להצביע נגד הקיצוץ ולא לתת יד להמשך הרמיסה של השכבות החלשות".

ח״כ אלי ישי: יש עתיד הולכת להצית מחדש את המחאה החברתית
ח"כ אלי ישי: יש עתיד נכנסו לכנסת על גב המחאה החברתית והם גם יציתו אותה מחדש, אם יוגש תקציב אנטי חברתי מבצע צוק איתן לא יהיה המבצע האחרון עימו יתמודדו פקידי האוצר. ח"כ אלי ישי: "יש עתיד נכנסו לכנסת על גב המחאה החברתית, וניראה כי הם גם הולכים להצית אותה מחדש. לא יכול להיות ששוב החלשים ומעמד הביניים יהיו אלו שלהם "יגישו את החשבון" על מבצע צוק איתן והקיצוצים הנדרשים. בכוונתי ובכוונת חברי לא לעמוד מנגד, ולעשות כל שניתן למנוע את הפגיעה הצפוייה הזו. אם האוצר יגיש תקציב אנטי חברתי הוא יגלה שמבצע צוק איתן לא יהיה המבצע האחרון עימו היה להם צורך להתמודד ו"צוק איתן חברתי" יונח לפתחם".

אמא של השר פירון על בנה: "הוא היה תלמיד טוב מאוד, ובתיכון הוא היה פחות טוב"
פחות מיממה לפני פתיחת שנת הלימודים גם אסתר פירון מתכוננת וגילתה פרטים מעברו של בנה, שר החינוך. בתכניתנו "נכון להבוקר": "הוא היה תלמיד טוב מאוד, ובתיכון הוא היה פחות טוב, והדבר שהעסיק אותו יותר מכל היה קריאה בספרים, גם על חשבון הלימודים ומכאן הוא התפתח"

לאחר ביקורם של מספר שרים ממפלגת 'הבית היהודי' בבני ברק, נשמע זעם על זה שמתקיימים ביקורים בבני ברק של אנשים ממפלגה שסייעה לרדיפת עולם התורה. בעקבות הדברים נכתב היום מאמר בעיתון 'המודיע' להסביר את הדברים

ב.ד.ה. ההלוויה של הרה"ח משה אירינשטיין זצ"ל ראש עריית בני ברק לשעבר תצא בשעה 16.00 מביתו רחוב רבי יהושע 21 בני ברק ותעבור דרך בית החסידים דגור רחוב רבי יהושע לבית החיים ויז'ניץ

 ‏‪סערה בבית שמש: בי”ס לשפות ואומנויות ברמה א' מפונה כעת חלקית לטובת סמינר חרדי. משטרה והתגודדויות במקום. ארנרייך מחזיק תיק החינוך: אין הצדקה להשאיר מבנה ריק חילוני מול מצוקה קשה של מבני ציבור חרדים.‬

 משטרת בריטניה עצרה אדם בחשד שתקף את חבר הפרלמנט הבריטי ג'ורג' גאלווי, הידוע בעמדותיו הקיצוניות נגד ישראל. גאלווי, שלאחרונה הכריז על העיר שהוא מייצג בצפון אנגליה כ"אזור חופשי מישראלים", הוכה בערב יום שישי באגרופים, בשעה שהצטלם עם תומכיו בשכונת נוטיג היל בלונדון.

התוקף, ניל מסטרסון, בן 39, יובא מחר (שני) בפני שופט ויואשם ב"תקיפה אלימה על רקע דתי". גאלווי נחבל קשה בפניו ושבר את אחת מצלעותיו. הוא פונה לבית החולים.

"סיעת הכבוד", שבה חבר גאלווי, מסרה הודעה שבה נאמר כי "אנו סבורים שהתקיפה קשורה לתמיכתו של חבר הפרלמנט בפלסטינים". דוברו האישי של חבר הפרלמנט העריך כי "התקיפה קשורה לישראל", מכיוון ש"התוקף צעק משהו לגבי השואה".

פרשן סעודי: טענתו של חמאס שניצח בעזה - תרמית 

  "חמאס לא השיג אף לא אחת ממטרותיו המוצהרות במלחמה"
כותב סעודי המתמחה בתנועות אסלאמיות אומר כי טענתו של חמאס שניצח במבצע בעזה היא תרמית, והארגון למעשה הובס ואולץ לחתום על היוזמה המצרית בלי שהשיג אף לא אחת ממטרותיו המוצהרות במלחמה.
במאמר בעיתון "א-שארק אל אַאוּסָט" כותב עבדאללה אל עָתיבּי כי חמאס הימר על הרקטות האיראניות ועל הרקטות מתוצרת עצמית שלא פגעו במטרה ישראלית אחת בעלת ערך. עוד אמר כי הנזק והאבדות שהסבו הארגונים האסלאמים לישראל ולצבאה אינו עולה על אחוז אחד מזה שנגרם לפלסטינים.

 במלון ויז'ניץ בבני ברק אירעה בשעה האחרונה תקיפה של עובד בקבלה על ידי 2 רעולי פנים שהשפריצו גז פלפל וניסו לגרור אותו מהמקום. הנפגע הצליח להמלט והזעיק עזרה, כונן איחוד הצלה שהגיע למקום טיפל בו לבד . כוחות גדולים של משטרה נמצאים בזירה ומנהלים חיפושים אחרי החשודים.

שריפת דגלי ארגון ''דאעש'' בכל רחבי לבנון כאקט מחאה נגד הארגון. 

 כבר אתמול הועלו באש דגלי הארגון והיום זה התפשט לכל לבנון, בשעות הבוקר יצאה קריאה לשרוף בשעה 12:00 בדיוק גם את תמונתו של אבו בכר אל בגדדי.

דיווח:פגישה לילית אמש בביתו של דוד שפירא נכד הגראי”ל בב”ב בהשתתפות משה פרוש ישראל פרוש וח”כ יעקב אשר

צביקה גרוניך ב׳כיכר׳: ברגע האחרון הוסר החשש ו-500 תלמידות בית הספר "בית יעקב אידיש" בירושלים החלו את שנת הלימודים לאחר שנמצא הפתרון לוויכוח הכספי בין ההנהלה לבעל המבנה.

שחר שלו, חייל פלחן צנחנים שנפצע אנושות נפטר מפצעיו בבית חולים רמבם בכך עולה מניין ההרוגים בצוק איתן ל72.

הגר"ח קניבסקי יצא כעת מניחום אבלים אצל משפחת חכים שבתם נהרגה בשבוע שעבר בתאונה המחרידה ברח' ירמיהו בב"ב.
 
הודעה לעיתונות
ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה במועצה האזורית חוף אשקלון:
"ראשית אני רוצה לברך את מארחנו, יאיר פרג'ון ראש המועצה, ואת ראשי הערים, חברינו מהדרום. המנהיגות שלכם ואורך הרוח שלכם נתנו לנו הרבה כוח להוביל את המערכה הזאת, באחריות, בשיקול דעת, בנחישות רבה ובתקיפות רבה, כדי להחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל. זה היה ונשאר השיקול העליון שעמד לנגד עינינו.
מאז הקמת מדינת ישראל, אנחנו תמיד הושטנו שלום לאלה מבין שכנינו שרצו בשלום, ואנחנו תמיד נלחמנו בתקיפות, בעוצמה, נגד אלה שרצו להשמידנו תוך כדי בניית מדינתו, ערינו ויישובינו - וכך אנחנו נהגנו גם הפעם. אנחנו הכינו את החמאס מכה קשה מאוד, צה"ל והשב"כ הרגו למעלה מאלף מחבלים, פגעו בראשי הארגונים, פגעו במערך המנהרות שהם הקימו, סיכלנו את המערך הרקטי, תקיפות מהים, מהאוויר ומן היבשה, במפקדות הטרור, במגדלי הטרור, בעצם מכות שהחמאס לא ספג כמותן מאז הקמתו. במקביל, החמאס נסוג מכל הדרישות שהוא הציב להפסקת אש, ללא מגבלות, לא של זמן ולא של תנאים.
אני מקווה שהשקט הזה שהושב יימשך הרבה זמן, אבל אנחנו ערוכים לכל תרחיש, גם בגזרה הזאת וגם בגזרות אחרות, כולל כמובן גבול הגולן. אנחנו ממשיכים בהתאם למורשת הציונית שלנו, לפתח את יישובינו ואת ערינו. אני אומר את המלה לפתח, לא רק לשקם - בזה כבר התחלנו.
אנחנו באים  לקבל שלוש החלטות: ההחלטה הראשונה היא קודם כל לסייע בתוכנית חומש של מיליארד וחצי שקל ליישובי עוטף עזה ושדרות. הכוונה לא רק לשיקום החקלאות, לשיקום פגיעות שנפגעו, אלא גם פיתוח תעשייתי, פיתוח כלכלי, פיתוח חקלאי, וכמובן בנייה נוספת של תשתיות הביטחון. זו ההתחייבות הראשונה, היא תמומש היום.
הדבר השני הוא שהחודש אנחנו נביא חבילה דומה לפיתוח ליישובי וערי הדרום. אנחנו מחויבים להם, היינו מחויבים להם תמיד. בשנים האחרונות היה פיתוח מואץ בדרום, אנחנו רוצים להעצים אותו. התשובה הציונית למבקשי נפשנו זה לא רק להדוף אותם ולגבור עליהם בכל מערכה, אלא גם לפתח את המדינה שלנו, במקרה הזה את יישובי עוטף עזה ויישובי דרום הארץ ופיתוח הנגב בכללותו.
הדבר השלישי שאנחנו נעשה היום, זה נמלא את החוסרים, נתחיל למלא את החוסרים שנוצרו במערך הביטחון. זה משקף את הבנתנו של סדר עדיפויות, שבו הביטחון קודם לכל. אנחנו עשינו כאן דברים גדולים מאוד, אבל הדבר הזה מחייב אותנו גם לשנס מותניים כדי לאפשר לצה"ל, לשב"כ ולזרועות הביטחון להמשיך להגן על מדינת ישראל ביעילות.
לבסוף, אנחנו גם, בעצה אחת עם שר החינוך, פותחים מחר את שנת הלימודים כסדרה בכל רחבי הארץ. אני יודע שילדי ישראל, שני מיליון ילדי ישראל ומשפחותיהם שהולכים מחר לגנים ולבתי הספר עברו קיץ לא פשוט, ואני יודע שיש גם התלהבות גדולה וציפייה לקראת פתיחת שנת הלימודים. אני רוצה בשם שרי ממשלת ישראל לברך את כל הילדים, אבל קודם כל את ילדי כיתה א' – שלום כיתה א' – שתהיה לכולכם, לכל הילדים, שנת לימודים טובה, ומוצלחת ובטוחה. "
בברכה,
תקשורת ראש הממשלה

ח”מ עי' י-ם מש”ס נתי לסרי בקול ברמה:הכישלון של האירוע ביום חמישי הוא בגדר 'הקש בגג' להנהגת ש”ס, הציבור רוצה אחדות בתוכנו, אם לא הצלחנו למלאות אז צריכים לבדוק למה

 'פתרונט': מחקר מכון 'גיאוקרטוגרפיה' קובע: העיר בית שמש תמנה כ- 200 אלף תושבים חרדים בעשור הקרוב ותהווה כוח כלכלי אדיר.

 הנשיא ריבלין וח"כ אלי ישי מנחמים כעת אבלים אצל משפ' החייל ממן בגן יבנה.

הלמס אחוזי הנשירה הגבוהים ביותר במערכת החינוך בירושלים בני ברק אשקלון תל אביב יפו

דיווח ראשוני: שריפה בחצור כתוצאה מנפילה של כלי טיס ישראלי סמוך לגבול ישראל סוריה, עדכון בהמשך.

 'הקול החרדי': ר"י סלונים במכתב הבהרה בישיבת סלונים: "הדברים נאמרו במסגרת פנימית, פרסום הדברים שלא ברשות פגע בנו, ונאמרו אך ורק בנוגע להתייצבות הראשונה בגיל 17 ולא בנוגע להתייצבות בני הישיבה המבוגרים".

יו"ר ועדת הכספים סלומיאנסקי: "לא אתן ללפיד לקצץ. ברווחה בבריאות אני לא אתן בכלל לקצץ, גם לא חד פעמי. אני מחכה שישתפו אותי בתור ועדת הכספים, מה שלא קורה בינתיים,  אבל לא אתן ידי לקיצוץ".

 למרות שמועות כי היה משת"פ עם ישראל/עם גופי מודיעין של מדינות באיזור , פתחי חאמד , בכיר חמאס, לא ברח מרצועת עזה כפי שדווח ביממה האחרונה . על פי מקורות מקרב חמאס, חאמד נמצא עדיין ברצועת עזה ,לא נעצר ולא הואשם בדבר.

פתחי חאמד הוא שהיה נחשב לשר הפנים של חמאס ואחד האנשים האחראים על מנגוני הביטחון ברצועת עזה והקשר ביניהם לזרוע הצבאית של הארגון .

 סאמי אבו זוהרי, דובר חמאס: השיחות אמורות להיפתח במהלך חודש הפסקת האש ולא בסופה

 כיכר:עקב נוהל חדש של מש' החקלאות האוסר הבאת תרנגולות לרחובה של עיר, חשש לביטול מנהג הכפרות

אלון בן דוד: צהל עדיין מנסה לברר את יעודו של המל״ט שהופל בגולן. לא ברור האם הופעל במסגרת המלחמה בסוריה או יועד לכיוון ישראל

 ראש הממשלה נפגש לשעה ארוכה עם ראש העיר אשדוד .אכלו ביחד צהריים במסעדת פסקאדו באשדוד

 הבחירות לרבנות ירושלים בכ"ז תשרי תשע"ה

דרעי ב'קול חי': החלטת ברקת מאוד בעייתית ולא תקינה מבחינה משפטית רוב בתי הכנסת הגישו תצהירים שקריים וכוזבים. ברקת והבית היהודי החליטו בכל מחיר שבעולם להחליט על מועד בחירות. יהיה מאבקים משפטיים שלנו ושל יהדוה"ת.

גפני על התרסקות ש"ס ותנופתה של יהדהו"ת בסקרים, ב'קול ברמה': קיומה של ש"ס זקוק לכולנו, והיא חייבת לעלות במנדטים אין מקום לאיחוד ש"ס ויהדוה"ת.

דרעי על כינוס ש"ס בבנייני האומה ב'קול חי': אני מאוד מאוכזב ציפיתי ליותר נפיק לקחים. אנחנו יודעים מי מפיץ את השמועות, בכל הצלחה יש גם כישלון. אני יכול לשבת רגל על רגל ולא לעשות עצרות אבל אנחנו לא נירתע מכלום.

 י-ם:ראה”מ נתניהו צפוי להגיע הערב לבניין משרד החינוך, ב'העדה' מתארגנים להפגנה במקום על מעצר בני הישיבות בכלא 6

ערוץ 10 הפרקליטות צפויה להודיע על הגשת כתב אישום נגד הרב מצגר

 ערוץ2:המדינה דורשת מהיועמ”ש לשעבר מני מזוז להשיב 100 אלף שקל שקיבל בטעות מקרן ההשתלמות אך מזוז מסרב

יו"ר ועדת הכספים סלומיאנסקי בקול חי: אני מתנגד לחוק המע"מ אבל אני מצפה שביבי ולפיד ישוחחו ויגיעו להסכמות על החוק. אני לא מוכן שבגללי תתפוצץ הממשלה. על תקציב המדינה: לא אהיה חותמת גומי.

גפני למימרן בקול ברמה: אין סיבה שנתאחד לקראת הבחירות הבאות עם ש״ס, ש״ס הוקמה לצידה של אגו״י, האחדות צריכה להיות ביחד בעבודה לא בקלפי

יו״ר סיעת יהדו״ת בירושלים הרב ראוכברגר  בקול ברמה: ועדת הבחירות לרבנות ירושלים פועלת בצורה בעייתית וחמורה ביותר ותוך התעלמות מוחלטת מנתונים משפטיים מובהקים. הוועדה יודעת שחלק גדול מבתי הכנסת הגישו תצהירים כוזבים אבל בחרה להתעלם מעובדה חמורה זו. ניאבק נגדה בבית המשפט ונציג את כל הכזבים והשקרים

צביקה כהן למימרן בקול ברמה: לקראת פתיחת שנת הלימודים כל הבנות משובצות בסמינרים. אין בת שלא משובצת. יש בנות בודדות שההורים מתנגדים לשיבוץ
 
מכות בחופת שבט הלוי - זוועהיל באולמי מודיעין בר"ג בין גבאי הגר"ש וואזנר לבין בחורי זוועהיל.

עדי ראיה ערבים מדווחים: 'מתנחלים' ניסו לחטוף אישה (26) בשכונת שועפאט אך לאחר שנער ערבי התערב ה'מתנחלים' נמלטו מהמקום.

דיווח בבני ברק: צבי רוט מראשי 'הפלג הירושלמי' פגע כעת עם רכבו בילד בהפגנה ברחוב ברטנורא בבני ברק הילד טופל במקום ע"י כונני הצגו"ד.

שי פירון באגרת לתלמידי ישראל: "על כולנו עבר קיץ קשה שהחל עם רצח של ארבעה נערים". אני שואל אדוני השר האם מוחמד אבו חדיר הוא הנער הרביעי?

בש”ב לבן האדמו”ר רבי יקותיאל אבחוצירה הנערך כעת באולמי בית ישראל בירושלים משתתפים:הראשל”צ הגר”ש עמאר הגר"ב שמואלי, הגר"א פינקל ר"י מיר החכי"ם פרוש,אייכלר,יהושע פולק והנגיד משה רייך

הגרא"י פינקל וסגר"ע ירושלים ישראל קלרמן בשבע ברכות לבנו של הבבא קותי אבוחצירא

חצות בנייעס החרדי.
בחורי ישיבה הותקפו ביפו במהלך "צוק איתן", המשטרה שלחה בלשים מחופשים לחרדים כפתיון לתפוס את התוקפים, אבי אשכנזי כתב הפלילים של וואלה חדשות מספר בראיון: "התוקפים התנפלו על בחור מחסידות גור, הכו אותו בשרשראות ברזל וגנבו לו את הכובע, המשטרה שלחה בלש מחופש לבחור מחסידות גור, התוקפים הגיעו גם אליו וכך נתפסו". וגם, האם מסוכן לחרדים להסתובב בימים אלו ביפו?

העיתונאי חיים גריידינגר מעריב סופשבוע בראיון:מתברר שפטירתו של מרן הרב עובדיה זצ"ל זה ארוע שמשפיע על ש"ס עד היום,האירוע ביום חמישי יכול גם להיות כשל ברמת ההפקה אך המחנאות בשס שקופה.האם יש סיכוי לאחות את הקרעים?האם הרבנים של הציבור הספרדי יתאחדו לפני הבחירות ומה הסיכויים שזה יקרה?כל הפרשניות.

בחירות לא רק לרבנות ירושלים!ביום ה' אחרי עיכובים שונים בחירות לרבנות העיר נתניה.העיתונאי אלעזר פרץ עורך יהדות בשרון בראיון:הרב משה חיים לאו והרב קלמן בער הם המתמודדים המובילים כעת.במי תומך הציבור הדתי?מה מידת השפעתו של הרגרי"מ לאו על בחירת בנו?מה היתרון שיש לכל אחד מהמעומדים ובמי תומך ר"ע?

יו"ר איחוד הצלה באלעד משה סעדון בראיון מעוטף עזה: "השגרה מתחילה לחזור, עדיין יש מעט טנקים בשטח ובלוני תצפית באוויר. נשלחנו מטעם עיריית אלעד לשדרות למשימה מיוחדת, מחר נפתחת שנת הלימודים ובגלל המלחמה לא ייצרו מספיק שולחנות לבתי הספר, אנחנו כעת במפעל בשדרות מחכים שהשולחנות יצאו ממכונות הייצור ומיד מעמיסים אותם על המשאיות".

תושב אלוני הבשן אמיר דובדבני מספר בראיון על תושב היישוב חייל הצנחנים שחר שליו הי"ד שנפטר היום מפצעיו: "שחר נפצע בהתקלות בעזה בה נהרג המפקד שלו ועוד חיילים, הוא הגיע לבית החולים במצב אנוש וקיבל מעל אלף מנות דם, ההלוויה תתקיים מחר." וגם על המצב המתוח בגבול סוריה: "לא משנה אם הירי הוא זליגה או ירי מכוון, אנחנו מצפים מצה"ל להגן עלינו, אנחנו מדינה ריבונית שאסור לה להרשות ירי על התושבים שלה. אנחנו בגולן כדי להשאר ולא לעזוב!". וגם, האם יש פגיעה בתיירות בעקבות הירי מסוריה?

הפרלמנט של הנייעס החרדי בהגשת יוסי פאר עם דודי לוין ומשה פלדמן.
והערב: סיקור מקיף על פתיחת שנת הלימודים. היכן ישבתו מחר? על מה המהומות בבית שמש? ומה עם אלעד?
והבחירות לרבנות ירושלים. הערב נקבע התאריך. האם הבחירות אכן יתקיימו במועד? מי ניצח במאבק?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.