רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 3 בספטמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


הרב משה חיים לאו נכנס כעת להתברך אצל מרן האד' מצאנז לקראת הבחירות ביום חמישי לרבנות נתניה.
------------------
המשפיע הרב יהודה צבי שפירא שליט"א ראש ישיבת אהבת משה ביקר בארה"ב, שבמהלכו מסר שיעורים ודברי חיזוק בעבודת השי"ת על פי דרכו של רבינו הנחל נובע מקור חכמה, בשב"ק בסעודה שלישית דיבר דיבורים חוצבים להבות אש בבית הכנסת ברסלב בפלעדבוש.
------------------
ח"כ אלעזר שטרן תקף קשות את רבה של צפת הרב שמואל אליהו, רבנים בכירים מהציונות הדתית מגיבים: אין לשטרן חלק לעולם הבא.
 ------------------
ח"כ יעקב מרגי שיגר מכתב זועם לשר החינוך שי פירון: "סגירת ביה"ס בבית שמש הינו צד פזיז, חד צדדי ובלתי הולם, אתה מתנהג כשר חינוך של 50% מילדי ישראל ולא שר חינוך של כולם", כתב מרגי.
 ------------------
דובר המשטרה: בהמשך לאירוע אתמול בבני ברק. אב עם שלושת ילדים שהותקף בידי שוטרים של צוות מתנ"א. מח"ש: השוטר התוקף הודח עד להודעה חדשה
------------------
יתד': ח"כ מקלב על מצב בית הספר בבית וגן: "אין לי אלא להזמין את תושבי בית וגן שגרמו לבחירתו של ראש העיר שיראו מה נגרם מבחירתם".
 ------------------
ח"כ יעקב אשר לצביקה כהן, בעימות חריף בקול ברמה,  אם היית תוקף בחריפות את ניר ברקת,  בלהט שבו אתה תוקף את נציגי דגל התורה,  השכונות המעורבות היו נראות אחרת, ח"כ אשר הוסיף דגל התורה ואריה דרעי הלכו בבחירות בירושלים כנגד ברקת,  רק בגלל האג'נדה של ברקת שלא לתת דריסת רגל לחרדים בשכונות המעורבות.
 ------------------
יתד: רשות הרבים. לתועלת הציבור נפתח קו חדש! הקו שרבים ציפו לו! קו - "אילת השחר" הקו שבו תוכלו לשמוע שיעורים ושיחות של רבינו הגדול מרן ראש הישיבה שליט"א. המתעדכן כל הזמן. כמו כן מדורים מיוחדים לשמיעת שיעורים ושיחות לפי תקופת השנה והמצב. המספר הוא: 0583258888. נ.ב. בשלב זה נמצאות במערכת שיחות רבינו במעמדי הפתיחה בישיבות הקד' ובועידת הרבנים לביצור חומות הדת בארה"ק שנמסרו בשבוע שעבר
------------------
 כיכר: על רקע הביקורת הנוקבת אותה סופג ר"ע ירושלים ברקת מתנועת דגל התורה, הוא מצידו בוחר להחמיא דווקא לנציג הסיעה הליטאית בעיר הרב פינדרוס.
 ------------------
צביקה גרוניך ב׳כיכר׳: באמצע חתונת תלמיד ישיבה הורה המשגיח לתלמידיו לעזוב את האירוע. גורמים בהפקה: זה קרה בגלל שהשמענו מוזיקה מזרחית. המשגיח טוען מנגד: יצאנו כי ההסעה הגיעה.
 ------------------
ההסתה הצליחה! סופית! ח"מ עיריית בי"ש ריצ'רד פרס ב'הקול החרדי': משרד החינוך הוציא צו סגירה לאגף המיועד לבנות חרדיות בתוך ביה"ס החילוני "שפות ותרבויות". הצו ייכנס לתוקף בתוך 30 יום

להמשך המבזקים כנסו כאן



------------------
זעזוע : ח״כ שטרן כינה את הרב אליהו - ״שמוליק״
------------------
  י-ם: ח"כ ליצמן וצביקה כהן כעת בסיור פתיחת שנה"ל בבתי הספר של גור בי-ם. ליצמן: "צביקה כהן האיש הנכון במקום הנכון. תודה לרה"ע ברקת על העשיה למען התושבים, אני משת"פ שלך למען הציבור החרדי".
------------------
תיק טלנסקי במסגרתו נאשם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בקבלת מאות אלפי שקלים, שלא כחוק, מאיש העסקים מוריס טלנסקי, ייפתח היום מחדש בבית המשפט המחוזי בירושלים.
 ------------------
 עקב העומס הצפוי לקראת הנסיעות לאומן, רשות האוכלוסין וההגירה קוראת לציבור הנוסעים להיערך מבעוד מועד ולבדוק את תוקף הדרכונים שבידיו, לרבות דרכונים של קטינים
------------------
פרסום ראשון! בצל המתיחות, הגרי"י קלמנוביץ הגיע הבוקר לבית הגראי"ל לבקש מחילה ולהתברך לקראת הימים הנוראים.
------------------
ח"כ יעקב מרגי פנה היום במכתב דחוף לשר החינוך שי פירון לפעול בדחיפות למציאת פתרון לבנות החרדיות בעיר בית שמש אשר נותרו ללא מוסד לימודים.
משרד החינוך בראשותו של השר שי פירון החליט כי למוסד יינתן צו סגירה, זאת על אף שהכיתות שהועברו לבית הספר החרדי, עמדו עד עתה ריקות.
ח"כ מרגי תקף במכתבו את שר החינוך, כי במקום לקבל החלטות ענייניות ומקצועיות בתיאום עם עיריית בית שמש בחר השר "בצעד פזיז, חד צדדי, להעניק צו סגירה ללא מתן פתרון אמיתי הולם".
"צר לי, שאינך מסוגל להיות שר חינוך של כולם, תקף ח"כ מרגי אלא רק של 50% מילדי ישראל", ודרש מהשר פירון לפעול בדחיפות למציאת פתרון הוגן והולם בהתייעצות עם ראש עיריית בית שמש מתוך כבוד לשיקול דעתו של ראש העיר בנדון.
 ------------------
דובר משטרת ישראל: בהמשך לאירוע אתמול בבני ברק, אב עם שלושת הילדים שהותקף ביידי שוטרים של צוות מתנ״א, מח״ש: הודח עד להודעה חדשה
 ------------------
 השר אריאל בוועידת כלכליסט: מע"מ0 יאושר באוקטובר, מחירי הדירות ירדו ב-2015 ,ניצחנו בצוק איתן בכל מה שנגענו הצלחנו,אבל לא נגענו בהכל. האיום הרקטי והפצמרי מרחף מעל ראשינו.
 ------------------
 צביקה גרוניך ב׳כיכר׳: באמצע חתונת תלמיד ישיבה הורה המשגיח לתלמידיו לעזוב את האירוע. גורמים בהפקה: זה קרה בגלל שהשמענו מוזיקה מזרחית. המשגיח טוען מנגד: יצאנו כי ההסעה הגיעה.
 ------------------
 גבריאל שרמן ורפי מנת מנהלי כשרות 'שארית ישראל' ביקרו הבוקר בבית הגר”ע אוירבעך. הסקופים: חלק מרבני הבד”ץ טוענים כי סוכם עמם רק על מינוי שני רבנים ולא כחברי בד”ץ אלא ל'ועדת השמיטה'.
 ------------------
משרד הבטחון שילם כ-10 מיליון שקל לקמפיינים של פיקוד העורף עם אורי גלר
 ------------------
יהודה אבידן ב'קול ברמה': "על ניר ברקת להעיף את נציגי 'דגל' מהקואליציה העירונית עד שיבינו איך להתנהג בדרך ארץ".
 ------------------
תיעוד וידאו בכיכר: על רקע הביקרות הנוקבת אותה סופג ר"ע ירושלים ברקת מדגל התורה,בוחר ר"ע להחמיא לנציג התנועה הליטאית יצחק פינדרוס
------------------
ד. משפטים: נשלחה לכם במייל החלטת בימ"ש השלום בירושלים בנוגע לבקשה דחופה למתן סעדים זמניים שהוגשה לפני זמן קצר ע"י פרקליטות מחוז ירושלים (אזרחי) בעניין בית הספר שפות ותרבויות בבית שמש. ביהמ"ש זימן את הצדדים לדיון ב- 4.9.14 בשעה 10:00 וקבע כי עד ההכרעה לאחר הדיון, אסור לעמותת מרכז החינוך העצמאי לתלמוד תורה ובתי ספר לבצע שימוש בכל חלק ממבנה בית הספר שפות ותרבויות בבית שמש ללא קבלת אישור בכתב ממשרד החינוך. עדי לבני
 ------------------
סופית! ח"מ עיריית בי"ש ריצ'רד פרס ב'הקול החרדי': משרד החינוך הוציא צו סגירה לאגף המיועד לבנות חרדיות בתוך ביה"ס החילוני "שפות ותרבויות". הצו ייכנס לתוקף בתוך 30 יום.
 ------------------
ליצמן בקול חי - צביקה כהן עושה הכל להקל גם בשכונות המתחרדות! בשכונות חרדיות אין קראוונים??? גפני צריך לדעת שהסתיימו הבחירות, צביקה כהן האיש הנכון במקום הנכון!
 ------------------
פינדרוס בקול חי:יש בעיה: כל ישיבה של דגל התורה מצולמת ויוצאת החוצה לשידור. לא כל דבר צריך לצאת, אני הודחתי לפני כמה חודשים ושתקתי. צריך לשנס את מתניים למען האברכים בשכונות המתחרדות.
 ------------------
 ראש עיריית ב"ב הרב חנוך זייברט נכנס למרן האדמו"ר מבעלזא לרגל נשואי בנו בשבוע הבא.
 ------------------
 ח"כ אלעזר שטרן לצביקה גרוניך ב'כיכר', מתנצל על שזלזל ופגע בכבודו של אחד ממנהיגי הציונות הדתית, הרב שמואל אליהו: "הבנתי שהרב אליהו נעלב, אני מתנצל".
 ------------------
סגן השר לשירותי דת הרב אלי בן דהן:
אני שמח שח״כ אלעזר שטרן נענה לקריאתי והתנצל בפני הרב שמואל אליהו.  ועל זה נאמר מודה ועוזב ירוחם.
 ------------------
רבה של צפת, הרב שמואל אליהו, תוקף בקול חי את ח"כ אלעזר שטרן: חז"ל כותבים דברים ברורים על מי שפוגע ברבנים. כדאי ששטרן יבדוק מה כתוב שם. הוא מתוסכל מכך שמאות רבנים מתנגדים לחוק הגיור המסוכן שלו. אם החוק יעבור - רבני ישראל לא יקבלו את הגיורים האלה
 ------------------
 ‏ח"כ אייכלר ביקר כעת אצל האברך נחמן פרידמן שהותקף ע"י שוטרים בביה"ח 'מעיני הישועה'. אייכלר שלח היום מכתב לשר אהרונוביץ לחקור את הנושא.
 ------------------
 וואלה: שלוש תלמידות כיתה א' סולקו מבית ספר של "החינוך העצמאי" בי-ם למרות שהעירייה שיבצה אותן בו, לאחר שמנהלת המוסד איימה בהתפטרות. ההורים טוענים כי הסיבה היא השתייכותם הפוליטית לגרש״א
------------------
ביתר: החשב המלווה שהוצמד לעיר ע"י משרד הפנים ביקש למנות רואה חשבון נוסף שיבדוק את הפעילות של העירייה למפרע. מתברר שכמות החשבוניות שנמצאות בסימן שאלה רבים ולכן היה צורך בריש נוסף על החשב שכבר פועל כמה חודשים.  מבירור בעירייה התברר שהחשב הנוסף כבר החל לפעול. כנראה בקרוב תושבי ביתר יחלו לשמוע על חקירות של כל מיני חשבוניות.
 ------------------
יורם כרמון מנכ”ל עירית מודיעין שיגר מכתב להרב אליהו אלחרר והרב יעקב ציקוטאי "אף אחד ממכם אינו רב העיר מודיעין, ויש בנשיאת התואר משום התחזות"
 ------------------
הרב ברלנד בשיעור הערב בלווין : כולם חייבים לנסוע בראש השנה לאומן !!
 ------------------
יעקב אשר בקול חי: לברקת יש אג'נדה נגד החרדים בשכונות המתחרדות. העברתי לו מסרים: יש מבנים ריקים בעיר - שיעביר אותם לחרדים. רק כך ברקת יוכל לשכנע אותנו שהוא לא מפלה חרדים
 ------------------
חיים אפשטיין שהצליח להכניס הבוקר את הבנות לבית הספר בסנהדריה, בתגובה לכתבה בוואלה: שערורייה בלתי נתפסת, רוע ואכזריות הלקוחים מעולם אחר. זוהי חוצפה שאיננה יודעת גבולות. נעצור את התופעה ונעקור אותה מהשורש
 ------------------
נחנך בית חב"ד במרכז האי קפריסין, בראשות השליח והרב הראשי לקפריסין הרב אריה זאב רסקין. בטקס הפתיחה הוענק למקום החדש השם "צוק איתן" ביוזמתו וביוזמתו של התורם שבחר להנציח את זכר הנופלים הקדושים במבצע "צוק איתן" הי"ד.
 ------------------
בית שמש: במהלך המהומות על ביה"ס שפות חבר עירית בית שמש ריצרד פרס מנסה להכות את חבר העיריה ישראל סילברסטיין
------------------
משדר הלילה במקור החדשות קו החדשות של הציבור החרדי
מנחם לזר עורך מכון הסקרים פאנלס פוליטיקס בראיון בעקבות הסקר שפורסם אמש: "אין ספק שהמצב של ש"ס קשה והיא נמצאת בו כבר זמן רב מה שקורה הוא כתוצאה מהמלחמות הפנימיות בין דרעי לישי אם רוצים לתקן את המצב חייבים בש"ס להתאחד"
סערת העיר בית שמש: ח"כ דב ליפמן תושב העיר בראיון: "ראש העיר ביצע את ההפרדה בבית הספר באישון ליל ולא דאג לתלמידים למרות ההבטחות שלו להיות ראש עיר של כולם"
יגאל חדד חבר מועצת העיר בית שמש: "מדובר במבנה בתוך שכונה חרדית שכל התלמידים מגיעים מחוץ לשכונה" ומתייחס לעצרת מחר לזכרו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל שתיערך לא פחות ולא יותר עם.. זמר.
אין בנות ספרדיות שנשארו בבית בבירה. האם אכן מדובר בהישג לש"ס? עו"ד יואב ללום אומר בראיון: מדובר בהישג למשרד החינוך דרעי נוטה לקחת קרדיט על מה שלא מגיע לא לו ולא לאנשיו. אין ספק שלו פינדרוס היה נשאר בתפקיד התוצאה הייתה זהה"
ונחמניאל סבן חבר מועצת העיר מטעם ש"ס אומר בתגובה: "עו"ד ללום לא יכול לפרגן לש"ס ולאריה דרעי עדיף שייתעסק בדברים אחרים"
האם היחסים בין גפני לאורי אריאל בפני משבר? הפרשן הפוליטי של קוקר אבי שיף בראיון בעקבות ההקלטה שנחשפה היום בערב בה נשמע גפני תוקף את אריאל בכך שאינו דואג ללומדי התורה.
מנדי ריזל הכתב הצבאי של רדיו קול ברמה בראיון בעקבות ההוצאה להורג של עיתונאי נוסף בידי ארגון דעא"ש: "בארגון כבר מצהירים שאם ארה"ב לא תענה לדרישות יהרגו עיתונאי נוסף שנמצא בידיהם"
העיתונאית חני לוז בראיון בעקבות התקשורת שמנסה להכתיב סדר יום בשונה מדעת אזרחי המדינה ומדברת על התפרעויות הערבים שלא זוכים לסיקור בתקשורת הכללית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.