רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 בספטמבר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

בקהילות ברחבי העולם חוששים מפיגועים בתקופת החגים - אלי אליוביץ מקבוצת העיתונאים רוטרניק בראיון: "חשש כבד ביוהנסבורג לאחר שהרב הראשי המקומי הוציא הודעה שיש לו מידע על איום קונקרטי לביצוע פיגוע בבית כנסת ביוהנסבורג בראש השנה, בתי הכנסת הוקפו בבטונדות בכדי להגביר את הביטחון". וכמו כן: משטרת ניו יורק במפגש עם העסקנים החרדים: "בשל צוק איתן - רמת האנטישמיות גבוהה".
שוב סוער באלעד - איתי גדסי עורך 'כל הזמן' בראיון: "לאחר החלטת משרד החינוך לבצע הליך רישום חוזר בסמינר 'זלזניק' באלעד החליטו קבוצת הורים לבנות ספרדיות להקים סמינר לבנותיהם, במשרד החינוך לא ראו בעין יפה את המתרחש והורו למנהלות הסמינר לסגור את המוסד לאלתר, תוך איום מפורש כי במידה והסמינר לא יסגר, רשיונם של המורות ישלל".
אריה קינג חבר מועצת העיר ירושלים בראיון נרחב: "אם קורה שיהודי מותקף ע"י ערבים מומלץ לו להתקשר למשטרה ולהגיד שיהודי תוקף ערבי מן הסתם המשטרה תגיע מהר מאוד". וכמו כן מרחיב בפרטים על פגישותיו עם חכם שלום כהן, מרן הגר"ש אויערבאך, הרב בניהו שמואלי ואדמו"רים נוספים שכולם ביקשו ממנו לפעול נגד אישור בניית השכונה הערבית שתועלה לדיון מחר במועצת העיר.
הרב אשר עידן יו"ר קול הנער בראיון: "למרות הפרסומים והקרדיטים שלקחו לעצמם כל מיני עסקנים, עדיין פונים אלינו עשרות בנות שעדיין לא סודרו בסמינרים ובתי ספר, אנחנו פועלים מול כמה סמינרים בשביל לסדר להם מקום לימודים, אני לא מזלזל באנשים שפעלו בשטח אך ישנם עדיין תלמידות שאין להם מקום ללמוד - אני מקווה שעד תחילת החורף כולם יהיו מסודרות במקום לימודים".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 050-800-2424 שלוחה 1 או במספר 050-6126-242 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים
ובשלוחה 3 ראיון נרחב עם הרב אליהו גודלבסקי ממשפיעי ברסלב על הנסיעה לאומן בימי ראש השנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.