רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 7 באוגוסט 2014

המוסלמים בהר הבית יושבים על כיסאות גנובים מהכותל, המשטרה מנעה את החזרתם


מאת מקדשער

קבוצת עולים יהודים בהר הבית שהותקפו היום על ידי מגדפים מוסלמים נדהמו לגלות שתוקפים יושבים על כסאות גנובים מרחבת הכותל. אפילו ההקדשות בגב הכיסאות לא הוסרו מהם. על אחד הכסאות ניתן היה לקרוא בבירור שהוא "נתרם לע"נ הרב ד"ר דוד יעקב הלוי אפלבוים הי"ד, וביתו נאוה אפלבוים הי"ד, שנרצחו בירושלים, בי"ג אלול תשס"ג".

הרב ד"ר אפלבוים ובתו נאוה נרצחו ב9 בספטמבר 2003 בפיגוע בבית הקפה הלל, ערב חתונתה. משמלת הכלולות של נאוה נתפרה הפרוכת הלבנה של קבר רחל.

העולים להר הבית הזדעזעו לראות את התוקפים ישובים על הכיסאות הללו, והתקשו לעכל פירוש נורא יותר לפתגם "רצחת וגם ירשת". שוטרים שהיו במקום מנעו מהיהודים לקחת את הכיסאות, ולהחזירם לרחבת הכותל. השוטרים הבטיחו להם שהם יטפלו בהשבת הכיסאות.

במטה ארגוני המקדש הגיבו על הדברים ואמרו כי תחת עינה הפקוחה של משטרת ישראל, עשרות שוטרים מאפשרים את ביטויי השנאה המאורגנת, הגידופים והנאצות היומיומיות נגד יהודים העולים להר הבית.

אותה המשטרה שבכניסה להר הבית בודקת ומחטטת בכיסי היהודים, מעבירה אותם במגנומטר, ואף מפשיטה חשודים בהחזקת דגלים וסידורים, לא בודקת בשערי הכניסה של המוסלמים, המגניבים למקום דגלי אוייב ושלטי טרור, נפצים חזיזים זיקוקים וכסאות גנובים.

קרדיט צילום התמונות: ינון חיון

תגובה 1:

  1. פשע בל יתואר
    הגם רצחת וגם ירשת
    רצחו ושתרמו לעילוי נשמת הנרצחים
    הימ"ש דואגים ליירוד הנשמות ח"ו
    אויי למה שאנחנו שומעים.....

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.