רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 19 באוגוסט 2014

ארבעים משפחות שלוחים התכנסו בשבת

מאת חב"דניק

כארבעים משפחות שלוחי הרבי לארץ הקודש ובני משפחותיהם התכנסו בשבת האחרונה במדרשיית נועם בכפר סבא, לכינוס השנתי-המסורתי המאורגן כמידי שנה על-ידי ועד השלוחים.
במהלך השבת, התקיימו התוועדויות רעים, החלפת רשמים ממקומות שליחותם של השלוחים הפועלים מאילת ועד מטולה, וקבלת החלטות טובות.
במושב המיוחד שהתקיים במוצאי השבת, קיבלו השלוחים החלטה לפרסם קריאה לממשלת ישראל, לפעול נגד האיום המתמשך של הטרור ולא לנהל שום מו"מ עם אוייבים, כפי דברי הרבי מליובאוויטש.
מצו"ב תמונה וההחלטות! 

להחלטות כנסו כאן:

 
----------------------------------------­---------------------------------------------------------------------------------------
ב"ה
החלטות כינוס שלוחי הרבי לארה"ק מוצש"ק כ' מנחם אב ה'תשע"ד
1. אנו, שלוחי הרבי מליובאוויטש לארץ הקודש, קוראים לממשלת ישראל וכל העומדים בראשה ובראש מערכת הביטחון, לפעול על-פי הוראות הרבי, מנהיג ישראל האמיתי, במצבים דומים בעבר – ולא להפסיק לרגע אחד את האש והמלחמה במחבלים עד להסרת מוחלטת של כל איום מכאו"א מתושבי ארץ הקודש.
הרבי הזהיר בעבר בזעקות מכאב ליבו הק' על הפסקת הלחימה וכיבוש בסיסי המחבלים, מפני ההתחשבות ב"מה יאמרו הגויים", ולדאבון כל לב ראו כולם את התוצאות האיומות מכך עד עצם היום הזה.
על פי דברי הרבי, המבוססים על פסק-דין תורתנו הקדושה , יש להילחם בכל התוקף ללא כל הגבלה בכל מקום שממנו מנסים לפגוע בתושבי אה"ק, עד שלא תישאר כל אפשרות שישוגר משם טיל אחד או פיגוע אחד לעבר תושבי וחיילי אה"ק. כל מחאות העולם אינם שווים לחייו של יהודי אחד! אדרבה, כפי שאמר הרבי וראו אחר-כך בפועל פעמים רבות, כל אומות העולם יודו אחר כך לישראל על שהשמידה את אותם המחבלים המסכנים את העולם כולו.
 2. אנו מחזקים את ידי 'קונגרס הרבנים פיקוח נפש', המאגד 350 רבני ישראל החתומים על איסור מסירת שטחים לאויבי ישראל. קונגרס הרבנים פיקוח נפש, בראשות ידידינו שליח הרבי הרה"ג הרב יוסף שמואל גערליצקי שליט"א, פועל על-פי דברי הרבי לאורך השנים, לעורר ולמחות שוב ושוב, שמסירת שטחים היא סכנה נוראה לכל תושבי אה"ק, על-פי האמור בשו"ע או"ח סימן שכ"ט.
בימים אלו פועל הקונגרס בכמה מישורים, הן בהתעוררות בבתי-כנסת וישיבות באה"ק בנושא 'מבצע תפילין' להרתעת האויב, הן בתעמולה נרחבת שלא להפסיק את המלחמה במחבלים, והן בהשתדלות לנצל את המצב כדי לפקוח את עיני העם והממשלה לראות שרק מסירת שטחים היא שהביאה את כל הצרות והסכנות בהם נמצא עם ישראל עתה, רח"ל. אנו קוראים לכל מי שבידו לחזק את פעולות קונגרס הרבנים.
 אין ספק שכאשר סוף סוף יאזינו לאזהרות תורתנו הק' ולהוראות מנהיג ישראל הרבי מליובאוויטש, ויפעלו בדרך הנכונה על-פי "תורת חיים", יקויים האמור בתורה "תיפול עליהם אימתה ופחד בגדול זרועך ידמו כאבן", "ונתתי שלום בארץ ... ואולך אתכם קוממיות", ובקרוב ממש בגאולה האמיתית והשלימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.