רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 5 באוגוסט 2014

מבזקים - מפה ומשם


רב הכותל הגר"ש רבינוביץ: "כואב לראות את הכותל המערבי עם מעט אנשים שלא כמידי שנה. גם אם זה היה צפוי, הרי מצב זה משקף את האבל והחורבן והיותינו נרדפים ע"י אויבינו. אסור לתת להם לשבש את חיינו הרוחניים".
--------------
דיווח מהדסה הר הצופים, רוב הפצועים מפיגוע הדחפור שוחררו, וגם הלוחם שירה במחבל משוחרר בדקות אלו, ב"ה.
 --------------
הסקריקים ממשיכים לעכב מעל שעה וחצי  את הלוויה מעל של הקדוש אברהם ולס הי״ד   - שלוש סיקריקים במכון אבו כביר לא נותנים להכניס את הקדוש אברהם ולס לבדיקה  - במקום הרב רוזה, בנצי אורינג, צביקה חסיד - הסקריקים צועקים אתם מנתחים מתים  ללא שאנחנו בפנים אין בדיקה
 --------------
דובר "תולדות-אהרן" הודיע שהר"ר אברהם ולס הועלה בדרגה לאחר מותו להרה"ח
--------------
נטורי קרתא בתגובה: 2 הרוגים, האחד נהרג ע"י הציונים הכובשים והרוג נוסף נהרג בטעות ע"י כוחותינו
--------------
חנין זועבי: הם לא טרוריסטים הם טרקטוריסטים
--------------
 ביבי נתניהו בתגובה: ידענו כבר תקופה ארוכה שיש להם טרקטורים!!
--------------
פיגוע דריסה קשה התרחש בשעה האחרונה בכיכר זוויעל בירושלים, נהג טרטקטור ערבי הפך אוטובוס שבנס היה ללא נוסעים, אדם אחד נפצע אנוש מפגיעת הטרקטור.
 --------------
ראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון אמר כי מזכ"ל האו"ם צדק כשגינה בחריפות את התקיפה הישראלית נגד בית הספר של הארגון הבינלאומי בעזה. קמרון הוסיף כי מדובר ב"אובדן מחריד של חיים" והוסיף כי אסור שאזרחים יהיו על הכוונת.
 --------------
צביעות חסרת תקדים: סגן שר החוץ הסורי: "להעמיד לדין בכירים ישראלים על הטבח בעזה".
 --------------
השר להגנת הסביבה, ח"כ עמיר פרץ אמר כי "חמאס די בלחץ ולא ראינו אף פעם את חמאס מתנהג כך. זה מצביע על מצב חדש. ביצענו מהלך שחמאס לא ציפה לו, אנחנו מכתיבים את לוח הזמנים". פרץ התייחס גם לניסיונות להביא להפסקת אש בין ישראל וחמאס ולדבריו, אם בתום המו"מ במצרים תהיה הצעה רצינית "אנו נבחן זאת".
 --------------
בשמחת פדיון הבן לבנו של הרב יעקב ישראל קניבסקי נכדו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א השתתפו החכי"ם גפני פרוש, דרעי, מקלב, אשר, כמו"כ השתתפו עסקני דגל התורה רובנשטיין, ראוכברגר,קלרמן, פינדרוס, יהודה ווצלר, מנחם שפירא
--------------
טרור בירושלים: מחבל נהוג בטרקטור פגע באוטובוס ריק סמוך לכיכר זוועהיל ברחוב שמואל הנביא בירושלים, והפך אותו • קצין משטרה ירה לעבר הנהג והרג אותו • חרדי אחד נהרג ו-5 פצועים קל, בהם נהג האוטובוס • אירוע ירי בהר הצופים: פצוע אחד במקום • במקביל, מאז שעות הבוקר מהומות בירושלים ובהר הבית, מפגינים תקפו שוטרים באבנים ובזיקוקים.
 --------------
החל מהשעה 23 יחל במרכז החדשות שידור שיחות ושיעורים בעניין החורבן מגדולי המשגיחים וראשי הישיבות אל תוך הלילה. וכל המתאבל על ירושלים זוכה ורואה בשמחתה.

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.