רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 באוגוסט 2014

בסלאנים שנאה קשה

מאת תלמיד

בנוגע למסמך התקנות בשם חסידי סלאנים
אני לא חסיד סלאנים ואין לי שום קשר עם המקום חוץ מהעובדא שלמדתי שם כשהייתי בחור בישיב״ג כך שאין לי שום אינטרס לאמץ צד מסויים וזה לא העסק שלי
אך כאן אני מוכרח לצאת מגדרי ולומר בבירור שהמכתב האחרון שהתפרסם עם רשימה של תקנות הוא פאשקויל מלוכלך שמזוייף מתוכו ורק טיפש ובן אדם רקוב מיסודו יכול להמציא כאלו שטויות והבלים
מתתיהו ויינברג אח האדמו״ר הוא אמנם יצור מגעיל ומושחת מיסודו וכבר ״זכה״ בעבר להחריב המון בתים כפי הידוע ואין בזה סוד כלל, אבל עצם המכתב הוא שקרי ואין לו שום קשר עם המציאות
כל בן אדם נורמאלי שעובר על התוכן רואה מיד שנאה מחליאה פוליטית הדוקה שניכרת מכל טיפת דיו

תגובה 1:

  1. איזה מכתב אתה מדבר
    איזה תקנות איפה זה פורסם

    אפשר להעלות את זה לכאן?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.