רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 באוגוסט 2014

אמש בחצות במרכז החדשות

העיתונאי שלומי אייכלר חושף: אנשי נצח נערכים להפגנות! בעקבות מעצרו בשנית של אליהו כהן, בחור ישיבה מאשדוד, מבטיחים ב'נצח' תוך ימים ההפגנות וחסימות הכבישים יתחדשו!

משה הלר כתב ב"ידיעות ירושלים" חושף: "לא סומכים על יהושע פולק, כך הפך האיש החזק מירושלים מנכס לנטל, שסיבך את העיר ביתר והכניס אותה למשבר פיננסי קשה!

שערוריה! הכתב יוסי הכט חושף: תושבים בנווה יעקב טוענים "התקבלה שיחת טלפון ע"י בכיר בעיריה אצל גבאי ביהכנ"ס בנווה יעקב ובה נאמר" "תעבדו בשיתוף פעולה עם חיים אפשטיין ובית הכנסת לא יהרס"!

תכנית מרתקת "בין הזמנים"! פאנל מרתק עם סגני ראשי ערים בדגל התורה ובהם הרב מנחם שפירא, הרב מיכאל אלפר והרב שמואל גרינברג.

וסיכום המגעים המדיניים בין ישראל לחמאס שע"פ המסתמן בדקות אלו, המו"מ בדרך לפיצוץ לאחר שהחמאס מקשיח עמדות, האם תוך 24 שעות יתחדש הירי לעבר ערי ישראל?

מרכז החדשות גם בכשרים: 0522232653 \0506000301

הודעת מערכת "מרכז החדשות": במהלך השבוע נחל לחשוף במרכז החדשות הקלטות דרמאטיות שמלמדות איך מתנהל טרור אנשי נצח, מה מביא את אנשי 'נצח' לחזק את קופת חולים 'מאוחדת', מדוע הם נלחמים ב'מכבי', מה עלול להביא אותם למצב שהם יאלצו להשתמש בפסיכולוגים וזה לא הכל! סדרה מתגלגלת של הקלטות פנימיות יוצאת לדרך. עקבו אחר הודעות ופרסומי המערכת!
--
קו המידע של מרכז החדשות
0506000301
הודעת מערכת: מרכז החדשות ישבית את שידוריו במידה שהקוים האחרים ישמעו לגדולי ישראל ויסגרו את המערכת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.