רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

הלילה במרכז החדשות

העיתונאי שלומי אייכלר חושף: גדולי ראשי הישיבות בארץ הטיחו ביקורת באנשי שערי חסד שניסו להחתים אותם על מכתב "רוממות השלום בגרונכם וחרב מלחמה כקרדום לחפור בו בידכם" וגם הגר"ד יפה והגרמ"י שלזינגר הרימו שיחת טלפון מיוחדת למחות
הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין בראיון: הח"כים החרדיים הצליחו מעמדת 'אופוזיציה' מעבר למשוער,ההצלחה האחרונה, הכשלת חוק המע"מ של לפיד,
וראיונותיהם של החכי"ם החרדיים על ההצלחה הגדולה בהפלת החוק שעליו שם לפיד את כל כובד משקלו 
מצמרר! האב ספד לבנו שנהרג אתמול ב"נחל דוד" בבכי קורע לב: "זאבי, אני מבקש סליחה" • האזינו להקלטה המצמררת.
והמציאות עולה על כל דמיון! מנכ"ל ארגון השמאל-קיצוני "בצלם" עלה לשידור בתקשורת והתחמק מהשאלה הפשוטה האם לדעתו החמאס הוא ארגון טרור. האזינו לעימות המרתק.

עם חזרת המשלחת הישראלית ממצרים והירי ששוב חוזר לדרום הארץ, פרשנים בתקשורת מנתחים את התפתחויות השעות האחרונות.
להאזנה למרכז החדשות גם ממס' כשרים 0522232653\0506000301
--
קו המידע של מרכז החדשות
0506000301
הודעת מערכת: מרכז החדשות ישבית את שידוריו במידה שהקוים האחרים ישמעו לגדולי ישראל ויסגרו את המערכת

תגובה 1:

  1. אשמח אם תסביר לי אחת ולתמיד של מי הקו מרכז החדשות.
    זה שהוא מזוהה עם מרן הגראי"ל אני יודע.
    אבל שם אני שומע שזה הקו של הועד למען כבוד רבותינו, ופה אני רואה שאתה מפרסם אותם. הקשר בינך לביניהם הוא עסקי (פרסומת)? או אידיאולוגי (מכיון שאני רואה שגם אתה מחזיק בדעות שוינאיות מובהקות)?
    בקיצור יש לי סימן שאלה אחד גדול לגבי הקו הזה ואשמח אם תבהיר לי קצת את התמונה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.