רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 ביוני 2014

מי הכה את מי - מענדי אשכנזי מכחיש שהוא הרים יד ההיפך הרימו ידיים עליו

לכבוד
הרב חיים שאולזון
כתושב הכפר, נדהמתי לקרוא את הידיעה השקרית ששלחו לך, אודות הנעשה בכפר חב"ד. ההיפך הוא הנכון: בנו של הרב הוכה על ידי משפחה מסוימת - על לא עוול בכפו. בתחילה במשרדם, ולאחר מכן במרכז הכפר לאור היום. עוברי אורח הסריטו זאת, והכול מתועד היטב. גם ההכאה במשרדם מתועדת במכשיר הקלטה.
כל מי שמכיר את מנדי וקורא את מה שכתבת שמנדי הכה, מבין שזה בדיחה. מבחינה פיזית מנדי אדם מאוד חלש שאינו מסוגל לתת מכה. ומעולם לא היה מעורב באיזו שהיא קטטה.
מנדי, אברך שעוסק כל היום בכתיבת הסדרה הידועה 'ביאורים במאמרי רבינו'. מאמרי כ"ק אדמו"ר מלובאוויטש מבוארים. במוסף התורני של סוף השבוע האחרון, התפרסמה כתבת ענק של 6 עמודים על ספריו של מנדי. בה שיבחו הרב חיים שלום דייטש והרב זלמן גופין את ספריו החדשים. וציינו שהם עצמם נעזרו בהם (כשיצאו בקונטריסים). אדרבה, תפרסם את הכתבה מעיתון המודיע.
מנדי הגיש תביעה נגדם בבית-דין, וכעת נותר רק להמתין לפסק הדין. בינתיים, מוטב שלא תעלה ידיעות שאינן נכונות, וכשייצא בעז"ה פסק הדין, תיווכח בעצמך בצדקת דבריי.
השוטר שהגיע למקום פנה לבנו של הרב ואמר: תגיש נגדם תלונה ואני מוציא ברגע זה צו מעצר לכל הארבעה. בנו של הרב ענה לו, אני לא עושה דבר בלי לקבל רשות מאבי.
הרב אמר שאינו יכול לאסור על בנו להתלונן במשטרה.
תושבי הכפר לוחצים על מנדי להגיש תלונה במשטרה כדי להחזיר את כושר ההרתעה לכפר חב"ד. מנדי מתקשה לקבל החלטה, שכלית הוא מבין שצריך להחזיר את כושר ההרתעה, אך רגשית קשה לו להושיב יהודים בכלא.
כרגע הוגשה התלונה בבית הדין וביחד עם זה נשקלת בכובד ראש, ההחלטה האם להגיש תלונה במשטרה, לטובת כפר חב"ד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.