רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 29 ביוני 2014

שנאת זיידה את רובינשטיין מתחיל משנאת אביו של זיידה את פרוש שהעיף אותו מהעיריה

מאת ביתריסט

אני מעלה לך כמה פרטים על קצה המזלג על הסירחון של זיידה

א. שנאת זיידה לרובינשטיין מתחיל בשנאת אביו בערל זיידה ע"ה למאיר פורוש שהעיף אותו מכל המדרגות בהיותו עובד בעיריית ירושלים ולכן מנחם זיידה בן של אביו השחצן (תברר את השחצנות שלו כשהוא ניהל את הדואר בביתר) פשוט מנסה להמשיך את השנאה שעוד מתחיל עם פרוש
ב. גרליץ בתקופת כהונתו כראש העיר השאיר בקופה לא פחות מ13 מיליון ₪ עם סיום כהונתו הגיע הרשע העריץ פינדרוס השאיר בקופה 20 מיליון מינוס אגב פינדרוס הוא הראשון שהכניס את הגזרות של חקירות בארנונה בעיר הענייה ביתר ומי שהיה לו מכירת לילה בביתו נאלץ בגזרות פינדרוס לשלם ארנונה עיסקית על דירת ביתו
רובינשטיין נכנס לעירייה לפני 6 וחצי שנים עם אוברדראפט 20 מיליון של פינדרוס, אז היום זה עומד על 32 מיליון מינוס
רובנשטיין אישר אלפי !!! בניית יחידות דיור, פרנסה לא רע לאנשים וע"ז הוא דורש עכשיו הפרשי ארנונה שזה מסתכם ב-800 ₪ שנתית, בפועל בעלי משכירי הדירות לוקחים מהשוכרים 100 ₪ לחודש על גביית ארנונה
זה פשוט אכזרי שזיידה מנסה בכל הכוח על לא דבר להשמיץ את רובינשטיין אז לפני שהוא תובע את שאולזון שיתבע את עצמו
הבלוג של ביתר בתנופה הקים בנימין פורגס השוואנץ של מנחם זיידה

3 תגובות:

  1. בס"ד
    ר' חיים! אם אתה באמת חושף שחיתויות, פרסם בבקשה דברים על רובינשטיין! יש הרבה מה לפרסם!
    ונראה אם כבודו אמיתי או לא!
    אברהם שוליאקוב.

    השבמחק
  2. רובינשטיין דורש "הפרשי ארנונה" ?! אני לא בניתי יחידת דיור ואני משלם 100% ארנונה !
    זה רק 3 שח לחודש, טוען מר רובינשטיין אבל לי ולשכמותי זה 27 שח !
    רובינשטיין טען שיש 2 אפשרויות לתקן את המצב : 1. להעלות את מחיר הארנונה 2. לתפוס את אלו שמבקשים הנחה שלא כדין. הוא טוען שבחר באפשרות הראשונה - "בדרך הפחות קשה לתושבים"..
    צר לי נמאס לי לשלם את מחיר השקרים והגניבות של שכני לבנין, השכונה והעיר !!

    השבמחק
  3. למה אני צריך לממן את גניבותיו של רובינשטיין ואת האוכל היומי של ראש העיר 670 שקל כל יום
    ובגלל שאין לי הנחה ובית של 150מטר מרובע כפול 2.5 שקל העלאה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.