רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 29 ביוני 2014

מה בין תלמידי הרב שך (השכיזם) לתלמידי הרבי מחב"ד?

מאת ירושלמי

ידועה האמרה המפורסמת מה בין תלמידי אברהם אבינו לתלמידיו של בלעם הרשע. נשאלת השאלה מדוע לא נאמר מה בין אברהם לבלעם. והתירוץ הוא שאצל התלמידים אפשר לראות את ההבדלים. לעיתים אצל אבות המייסדים קשה להבחין ודווקא אצל התלמידים ממשיכי המורשת רואים את התוצאות.  
 
בתקופת המאבק הליטאי עם חב"ד, היה נדמה שאכן הכל בסדר ופשוט הרב שך דואג לכלל ישראל, לקח לנו 20 שנה להבין מה עמד מאחורי המאבק הזה שריסק את היהדות החרדית לגורמים. יצורים שפלים וסוטים כמו בעל מועדון הביליארד נתי גרוסמן שעשה מהמחלוקת הזאת הון עצמי ענק ובדרך רמס את כל עולם התורה. לא הרב שך עניין אותו ולא המשיחיות של חב"ד, אלו היו אינטרסים כלכליים ושליטת מוחלטת בעולם הליטאי שרעד מפחד לפצות את פיו.
 
כעת שנמצאים בתקופת ניקוי האורוות רואים שהרב שך רק הרס והחריב ותלמידיו המחבלים השכיזם היורדים לשרשם של דברים כל עניינם הרס וחורבן וביזוי תלמידי חכמים והרס עולם התורה כמו המשכילים כולל פניה לערכאות הרס אחר הרס ללא הבחנה. זה דרכם כסל למו.
 
ואילו תלמידי הרבי מחב"ד עסוקים כל היום ללא מנוחה לבנות עוד ישיבה עוד בית חב"ד עוד יהודי עם עגיל באוזן לקרב אותו לאידישקייט. 

אין צורך לפרט את הנזקים הרוחניים שהשיכזם עשה ליהדות החרדית. התוצאות ניראות לעין, ודווקא חב"ד שנרדפו כל כך על ידי השכיזם המחבלים הוכיחו את עצמם שכל עניינם זה תורה וקירוב יהודים לאביהם שבשמיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.