רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 במאי 2014

לכבוד הממלא איצטדיונים

אל מעלת כבוד הרב האמיץ ר' חיים שאולזון שליט"א

ראשית כל אני חייב לך הכרת הטוב עצומה על פקיחת העיניים שאתה עוזר לנו לחשוף את האמת מה שאף עיתון לא כותב, ואתה מסייע לבירור האמת שמתגלה בימות המשיח.
אתמול נכנסתי לבלוג שלך ורשמתי בצד - 18.160.488 כניסות. נכנסתי היום באותה השעה והמספר הוא 18.200.488. המשמעות של זה - שביום אחד קוראים אותך 40.000 איש...
באיצטדיון רמת גן שהוא הכי גדול בישראל יש 40.000 מקומות ונדיר שהוא מלא. אתמול הופיע ג'סטין טימברלייק בפארק הירקון והיו שם 50.000 איש. אתה בעצם עושה את זה כל יום!!!!!

רק בקשה אחת לי אליך: אל תוריד, אל תכנע, אל תתיאש... אל תדלדל ואל תרחם...

מאת עשרות אלפי המנויים היומיים שלך...

תגובה 1:

  1. מצטרף בכל פה, אני רק מוסיף ש40,000 הם אולי הנכנסים בפועל כל יום, אבל הם מעבירים הלאה למי שאין לו אינטרנט ויש הרבה כאלו בישראל, ולבני משפחה, אני עצמי מראה לאבי שיחי' שאין לו מחשב הרבה פעמים, כך שחברא דחברא חברא אית ליה ובחשבון פשוט זה מגיע להרבה הרבה מעבר ל40,000 מנויים המחזקים את ידך בעבודת ביעור השחיתות, המחלוקות והשתלטות על הציבור של יחידים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.