רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 באפריל 2014

פרשיית המקואות בביתר עילית" לא נרגעת וממשיכה לטלטל את הציבור החרדי:

מאת ביתריסט

רבני העיר ביתר ותושביה רותחים מזעם על ראש העיר מאיר רובינשטיין:
קברניטייה הרוחניים של העיר ביתר עילית דורשים באופן חד משמעי מראש העיר מאיר רובינשטיין להיתפטר באופן מיידי בעקבות "פרשיית המקואות" שזעזע את כל מי ששמע אליו לטענת רבני העיר באם מאיר רובינשטיין לא ישמע להם ולא יתפטר באופן מיידי הם יוציאו נגדו מכתב חריף שיזעזע את כל המערכת הפוליטית החרדית המוניציפאלית ובנוסף מכתב זה ישמש ככתב סירוב על כל המשתמע מכך ויתן לכל מי שיש לו חומר מפליל על הנדון ללכת למשטרה ולערכאות.

ביתר:
שכונה עם כ 2,000 משפחות בלי עין הרע בלי מקווה עקב חוב שיש לעירייה לקבלן. ישנה מקווה שהיה לה תקצוב ממשרד הדתות ובנוסף היה לה גם תקצוב של נדיב מחו"ל ומשום מה הכסף לא הגיע לקבלן. לפני כשבועיים קרתה שריפה במקווה הנוסף שהיה בשכונה ועד היום לא תוקן גם זה עקב חוסר תקצוב. כיום כל הנשים הולכות לשכונה הסמוכה כאשר יש מקומות שהמהלך הוא כמעט שעה ובשבת כמובן אין תחבורה. בנוסף עקב העומס נאלצות נשים להמתין עד שעה 01:00 בכדי לטבול.

בעקבות פרשיית המקווה בשכונת התמר בביתר, ויכוח בין רבני העיר ביתר האם להתיר לנשים לדחות את ל"ט שלהם ביום. כזכור בשכונת התמר בביתר, שכונה המונה יותר מ2,000 משפחות בלי עין הרע כ"י אין מקווה ונשים נאלצות להיגרר לשכונת הגפן הסמוכה דבר שמעמיד בתור עד השעות הקטנות של הלילה את הנשים. היות ומדובר בשקיעה מאוחרת של קיץ וגם שבת שצריך לעשות קידוש וכמובן יש ב"ה בתים עם ילדים, חלקו הדעות בין רבני ביתר האם אפשר לאחר את הל"ט או לא. ואנחנו שואלים איפה האחריות של ראש כעיר מאיר רובינשטיין שכבר מעל שלש שנים לא מצליח לסיים את בניית המקווה ברחוב מוצפי בשכונת התמר.


תגובת משה גלסנר דובר עיריית ביתר עילית: 
בעיית המקווה איננה עקב חוב לקבלן ולא עקב מחסור תקציבי.
במקווה אחד הייתה שריפה לפני כמה שבועות, נגרם נזק כבד, העירייה מאיצה השיפוצים, אבל זה לא תוך יום...

5 תגובות:

  1. ללכת שעה ברגל ולחכות בתור עד השעה 01.30 זה טירוף. מה קרה? אי-אפשר לדחות את הל"ט ביום אחד? לא רובינשטיין צריך להתפטר אלא הרבנים שעושים מהומה על לא מאומה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אסור לדחות את הטבילה בשום פנים ואופן. כשמגיע הזמן צריך ללכת לטבול והרבנים צודקים בביקורת שלהם על רובינשטיין.

      מחק
  2. רובינשטיין זבל של ראש עיר

    השבמחק
  3. בס"ד
    עיריית ביתר כבר שנים רבות מצפצפת על צרכיהם של תושבי העיר!
    אברהם שוליאקוב.

    השבמחק
  4. מסכן הדובר של ביתר
    בסוף המציא איזה תירוץ
    כולם יודעים שהביאו חשב שכר לעיריית ביתר עקב חובותיה האסטרונומיים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.