רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 17 באפריל 2014

מבזקים - מפה ומשם


השר אריאל: "שחרור מחבלים שפלים מעודד טרור, קורא לנתניהו לשים סוף לסחטנות הפלסטינית". ח"כ אלי ישי: "מי שמבקש לשחרר רוצחים בתקווה לשלום שיתכונן לפיגועים נוספים, על נתניהו להסיר מסדר היום רעיון מסוכן זה".

נולדה נכדה/נינה משותפת למרן הגר"ח שליט"א ולמזכיר מועצג"ת הרב אברהם רובינשטיין

תקדים חדש בהר הבית: המשטרה אוסרת על המוסלמים להכניס אוכל להר הבית כולל תה ועוגות הערכה היא שהכוונה היא למנוע מהם את האפשרות להתבצר במקום למשך הלילה. המוסלמים נערכים לעוד יום של הפרות סדר מחר, למנוע שוב את כניסת יהודים להר הבית. כי שהצליחו לעשות זאת היום.

ח"כ אלי ישי על הפיגוע: לאפסן את רעיון שחרור המחבלים  יו"ר הועדה למוכנות העורף, ח"כ אלי ישי מגיב לפיגוע ואומר: "הפיגוע מציב לקברניטי המדינה תמרור עצור ואזהרה כנגד הרעיון האנטי ישראלי של שחרור מחבלים. מי שמבקש לשחרר רוצחים בתקווה לשלום שיכון לפיגועים נוספים. על רה"מ להסיר מסדר היום רעיון מסוכן זה"

מודיעין עילית: תקלות וליקויים בנקיון העיר לפסח, בשל סכסוך בין רה"ע גוטרמן למנהל אגף איכות הסביבה צביקי לוי. העיר מלאה לכלוך ורבבות תושבים סובלים.

ח"כ פרוש ובנו ר"ע אלעד השתתפו בטיש מוצאי החג בסלונים.

להמשך המבזקים כנסו כאן:




מודיעין עילית: אכן קיים סיכסוך בין ראש העיר גוטרמן לצביקה לוי וראש העיר מחפש שיהיו רק נשים וצביקה לוי שמקושר חזק בפוליטיקה וכידוע ראש העיר גוטרמן מסוכסך חזק עם חברי הכנסת של דגל התורה ולכן הוא מנסה בכל דרך אפשרית ליזרוק אותו מהעבודה אבל מאות תושבים וגבאי בתי כנסת התקוממו על כך והוא נרתע מלזרוק אותו. ולעניין הניקיון למרות שראש העיר לא אישר את חלק מהתקציב שביקש צביקה לוי לניקיון העיר לערב חג. צביקה לוי פעל כפי שהוא יודע והוא בקי מיזה כעשור והעיר נקייה ומבריקה כנראה שזה מפריע לראש העיר שהיא נקייה והוא זה שגורם ומפיץ הודעות השמצה כחלק ממסע הטרור שהוא פועל נגד צביקה לוי.אנו תושבים שמערכים את פועלו מזה שנים רוצים לחזק את ידיו ולומר לו המשך בדרכך כי רק איתך העיר תוכל לתפקד חזק ואמץ ואל תפחד. בברכת פסח כשר ושמח ונקי תושבי מודיעין עילית.

תקרית בבורו פארק: אדמו"ר קרא "נאצים" לכוחות כיבוי אש
האדמו"ר מצאנז קלויזנבורג ארה"ב תועד קורא לעבר לוחמי האש בבורו פארק "נאצים, כאן זו לא גרמניה" ועורר סערה ברשת. "לכו לישראל לשרוף את החמץ" כתב אחד המגיבים
מתברר כי לא רק בישראל מגיעים מידי פעם היחסים הרגישים של דת ומדינה, או יחסי חרדים - חילונים לרמות גבוהות של עויינות ולשנאה תהומית, אלא גם מעבר לים בארה״ב הדבר מתרחש לא מעט.
בערב חג הפסח האחרון, יצא כ"ק האדמו"ר מצאנז קלויזנבורג ארה"ב למעמד שריפת החמץ בשכונת בורו פארק בלווית עשרות מחסידיו, אולם במהלך הטקס נוצרה תקרית מביכה שהביאה לעימות חסר תקדים בין האדמו"ר ובחורי הישיבה לבין הכבאים.
יצויין, כי בניו יורק ישנו חלון זמן מסויים בו ניתן לשרוף את החמץ, כשלאחר מכן מכבים הפקחים את המדורות.
במהלך הטקס הגיעו לוחמי האש והחלו לכבות את המדורה, כאשר בחורי ישיבת צאנז הגיבו באלימות ודחפו אותם מתוך חשש שהחמץ לא הספיק לבעור כראוי.
בשלב זה, החלו הכבאים לצעוק לעבר הרבי ולהתלונן על אלימות חסידיו, אלא שהלה בתגובה בחר לתמוך דווקא בבחורים וכינה את הכבאים בתואר המפוקפק "נאצים", באומרו כי "כאן זה לא גרמניה".
תיעוד הוידאו של האירוע הועלה לערוץ היוטיוב של Shlomo Dayan, ועורר זעם רב אצל הצופים, אחד מהם כתב "איך הם מעיזים להעליב אותנו, שילכו לישראל לשרוף את החמץ", המגיב הזועם אף כינה את מצוות ביעור החץ כ"פגאנית".

דרמה פוליטית!  פגישה משולשת בשעה האחרונה המשתתפים: גפני דרעי והרצוג מקורבים לגפני ודרעי מספרים על ברית בין החרדים למפלגת העבודה בכל הקשור למשבר הקואלציוני.

הגאב"ד הגר"מ גרוס הגיע כעת לביקור חג בבית הגר"ח קנייבסקי והעניק לו את ספרו החדש.

בעקבות לווית הגרד"צ אליאך, נדחה שיעורו של מרן הגר"ש אויערבאך בבית המדרש באר מים חיים - צאנז. על מועד הזמן החדש תבוא הודעה נפרדת.

בשבוע הבא עולה בערוץ 10 תוכנית על גרושים בה משתתפים זוג חרדים לשעבר הוא בוגר ישיבת מיר בירושלים היא בת למשפחה חשובה מרמת שלמה שניהם חזרו בשאלה לאחר הולדת בנם השני לאחר שחזרו בשאלה התגרשו

בברית לנכד ח"כ אשר: הגר"ב וייסבקר. חה"כ גפני ומקלב. ישראל קלרמן. ירחמיאל בויאר. זעליג אורלנסקי. יצחק רביץ. יעקב וירז'בינסקי ואיציק ברנר.

הלווית רבי דוד צבי אליאך: כעת ניצפו ר' משה שטרנבוך, ר' שמואל אוירבך ור' יצחק אזרחי

סגר"ע ירושלים הרב אורי קלרמן מבקר במעונם של גדולי ישראל
 .
כרגע הרב אריה דרעי בשיחה מענינא דיומא בעינין החג בעיר אשדוד

מנהיג ש"ס החדש הגר"ש כהן ראש מועצת חכמי התורה לראשונה באירוע ציבורי בביתר בטקס הכתרת הרב זמיר כהן לרב שכונת אתרוג בעיר. משתתפים: הראשל"צ הגר"י יוסף, דרעי ורובינשטיין - הופץ בביתר עלית.
סח לי יהודי ספרדי מבוגר בערב החג:
מה זה ההכתרה הזאת?!
אנחנו בשכונת אתרוג יש לנו שני רבנים שאנחנו פונים אליהם בכל דבר.
הרב לעמיל הכהן (הרב אשר לעמיל) והרב טופיק.
אליהם אני פונה יום ולילה.
מה פתאום מכתירים לי אנשי שס עם ראש העיר רב שכונה.
כשכולם יודעיח שרב השכונה האמיתי הוא הרב לעמיל.
ציטוט מדוייק. לא נגענו.
המרצע יצא מהשק.
בשנת הבחירות לעירייה היתה שמועה עקשנית שרובינשטיין את אריה דרעי סיכמו ביניהם לסלק את שני הרבנים מארי דאתרי עם אמתלאה שהם כבר בגיל פנסיה.
וככה יתפנו להם שני משרות נחשקות למקם שם רבנים שישמעו בקולם.
והנה זה קורה.
רובינשטיין ממנה את רב שכונה. כשבעתיד הקרוב ידחוק את רגלי הרבנים מארי דאתרי.
בשלב הבא יוליך מהלך ציבורי עם דרעי, ועושי דבריו בביתר, לתבוע בחירות לרבנים ראשיים, כי -
״הם זקנים ולא קשובים לציבור״.
בשלב הבא יעורר רובינשטיין מסע תעמולה בכיוון זה בציבור, עם החתמות ופניות למשרד הדתות.
אי לכם פוליטיקאים מושחתים המורים את מוריהם!!

למי שחשוב לו התורה שיפיץ
המקובל הגאון הגדול רבי דב קוק ערך היום את ברכת האילנות בחצר ביתו של הנגיד הרב דוד דרלי בטבריה.צילום: סוכנות הידיעות "חדשות 24"

12בחשיפות: פרסום ראשון! תלמיד ישיבת 'גרודנא' שוהה במעצר לאחר שנעצר בהפגנות 'הפלג'. היה במעצר בליל הסדר ומעצרו הוארך לאחר שסירב להתחרט ואף איים בהתפרעויות נוספות בבית משפט. בפלג הירושלמי מגיבים: העצורים מההפגנות שוחררו, למעט העצור הנ"ל שמנע את שיחרורו. עו"ד משה אלמליח: זה בטיפול. הבחור דיבר מה שלא צריך לדבר במשפט.

אכזבה ב'שובו בנים': מאיר ברנשטיין שליח 'החשיפות' היישר מיוהנסבורג: הרב ברלנד מסתגר בדירה סודית מסרב לצאת מתפלל עם מקורבים ללא מנין. חסידיו שלקחו הלוואות של עשרות אלפי דולרים יעשו החל ממחר את דרכם לישראל.
 
סגר”ע י-ם חיים אפשטיין הגיע כעת לביקור חג בבית ראשי ישיבת פוניבז' הגר”ש מרקוביץ והגר”א דויטש

פיוס היסטורי בלונדון , משפחות ברגר ענגלאנדער פלדמן וברגר חתמו על הסכם שלום אחרי סכסוך של  40 שנה ההסכם נחתם בערב החג בבית של הרב שמואל ברגר והמשפחות שתו לחיים

ארליך בטוויטר:המירוץ לנשיאות: מרבית הח"כים החרדים נוטים לתת את קולם למועמד העבודה פואד בן אליעזר. מטה ריבלין בקרב מאסף מול כל ח"כ, בינתיים ללא הצלחה יתרה

חצות בסקופים: בשובו בנים מסירים את הכפפות ומגיבים לראשונה בחריפות להתנכלות הרב האשכנזי ליוהנסבורג שלא לארח את משפחות החסידים לליל הסדר! א׳ מבכירי הקהילה בראיון סוער: מס׳ משפחות נותרו ללא קורת גג תוך כדי חרפת רעב. רב שנותן הוראה לא לארח יהודים בליל הסדר לא אמור להישאר בתפקידו. החסידים לא עברו על שום חוק בכך שמתנכלים אליהם. החל ממחר יחלו המשפחות לשוב לארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.