רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 7 באפריל 2014

שלום הרב שאולזון
רציתי לשאול מדוע אתה מפרסם בבלוג שלך פוסטים דוגמת הסיפור עם החסידה מחיפה ש"היתה חייבת להתחתן" עם האיש הדתי ובכך גורם מן הסתם לה ולמשפחתה בושה גדולה
וכן מעלה סירטונים של משפחת שניידר ואנשים שצוחקים עליהםת כפי שזכור לי שאלו אותך כבר בנוגע אליהם וענית שזה מה שהקוראים רוצים. איזה תשובה היא זאת?
לדעתי בשאר הדברים שאתה מפרסם אתה עושה עבודת קודש ומקרב את הגאולה ע"י חשיפת הרשעים
אני שואל אותך בתור רב כדי לדעת האם זה מותר או ראוי לפרסם את זה אשמח אם תאיר את עיני

בכבוד רב
-----------
נ.ב. אם אתה מעלה את זה נא אל תפרסם את שמי
חיים שאולזון משיב:
טוב שהזכרת את שניידר, לידיעתך הם מבקשים לפרסם, אני מקבל זאת מהיחצ"ן שלהם, אם שניידר היה אומר לי שאינו רוצה בכך שום דבר לא היה עולה ואף הייתי מוריד הכל, להם יש ענין בפרסום 

בפרשת חיפה הקדמתי וכתבתי שאני מעלה זאת רק בשביל להציל שזה לא יקרה לאחרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.