רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 4 באפריל 2014

מחותנו של האדמו"ר מבעלזא הוזהר שלא לדרוך בברית אצל גיסו במכנובקה וכי יחרימו אותו בשמחה הצפויה אם החתן שלום רוקח יהיה שם

מאת בעלזער

הטרור בבעלזא לא פוסק לרגע ועכשיו שוב סיפור ההורס את המשפחה הפנימית ובמיוחד את היחס עם המחותן שנקלע למצב מביך מאוד

לאדמו"ר מגורליץ ר' אלישע הלברשטאם גיסו של יחיאל מאיר פנט מחותנו של האדמו"ר מבעלזא נולד נין ראשון בן לנכדו ברוך הלברשטם שבמקרה הוא חתן של האדמו״ר ממחנובקה - הברית היה ביום ד 'בבית המדרש של הרבי מבעלזא מחנובקה
יחיאל מאיר והחתנים שלו מתפללים אצל ר אלישע מגורליץ בשבת בלילה בימות השבוע והקשר המשפחתי מאוד חזק. ותופתעו, אפילו החתן הצעיר שלום רוקח יושב בבית המדרש גורליץ כל לילה ושם לומד חברותא עם אברך.  שם הוא פוגש את בן הרבי מגורליץ שהוא חתן אצל הרבי מבעלזא מחנובקה. ושם שלום רוקח גם פוגש את אבי הבן, ולכן לא היה ספק שיחיאל מאיר והחתן שלו יגיעו לברית של קרובי המשפחה

אבל לילה לפני הברית יחיאל מאיר קיבל טלפון שיזהר ושלא יגיע לברית. הוא אף קיבל איום מפורש שאם שלום רוקח יכנס לבעלזא מחנובקה לברית רע ומר יהיה גורלו  

כך אמר שמעון ואלף ליחיאל מאיר שאם אהרן מרדכי - הבן של הבעלזער האבא של שלום - יידע מהשיחה הזו, יהיה זה הסוף שלו בבעלזא, וכי לשמחה הצפויה הוא לא יגיע

יחיאל מאיר צפצף והתקשר לאהרן מרדכי ושאל אותו מה הפירוש הזה גיסי עושה ברית לנין למה אסור לי להגיע. ואהרן מרדכי אמר לו תאמין לי אני מפחד שאבא שלי יידע ויחשוב מה אני חושב על הבן דוד שלי הרבי מבעלזא מחנובקה אני מזמן את המחלוקת הזו הייתי מסיים אבל אין לי מילה אצל אבא שלי רק לפושעים שמסתובבים בביתו יש מילה

תגובה 1:

  1. שאולזון - הפסקת לכתוב על גור כי הם משלמים לך. התחלת לבזות את בעלזא כי הם עדיין לא משלמים. לדעתי זה לא יעבוד. נחשפת בציבור כסחטן שדורש דמי "לא יחרץ" ואמינותך היא אפס.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.