רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 11 באפריל 2014

מבזקים - מפה ומשם


בחור ישיבה חסיד ברסלב הותקף הערב ליד שער שכם ע"י מחבל באבנים וכשהוא נעמד מול המחבל להחזיר לו כגמולו המחבל הוציא עליו סכין ורדף אחריו... הנ"ל היה עם תיקון הכללי בכיס ובנס לא נפגע
------------------
ר"ע אלעד ישראל פרוש שהתמודד נגד מועמד ש"ס, יערוך במוצאי חג הפסח 'מימונה' מרכזית באלעד.
------------------
'חב"ד און ליין': המיליונר החב"די דוד פישר והנגיד יקי הרשקופ חבר מועצת עיריית ביתר, יממנו לפסח ביגוד חדש לבחורי חב"ד.
------------------
'ישראל היום' על הכתרת הגר"ש כהן ל"מרן": בש"ס הסבירו שלא קיימו טקס גדול והכתרה רישמית, כי לא חלפה שנה מפטירת הגר"ע, אך יש צורך דחוף בהנהגה רוחנית. התפקיד נבנה בתהליך ארוך ולא ע"י הודעה לעיתונות.
------------------
אלי כהן בפרסום ראשון: הראשון לציון הרב יצחק יוסף, והרב שמואל אליהו נפגשו הערב בצפת. הם שוחחו בניהם על הבחירות לרבנות ונימקו שזה היה ונגמר. וגם בדרשה שנשא הרב יצחק בצפת אמר: רבני העיר צריכים לשמור על צביון השכונה. כשהוא רומז על הבריכה המחללת שבת.
------------------
דוד רוזנטל ממארגני המחאה נגד פתיחת הבריכה בשבת בעיר צפת: ׳יש כבר חרם צרכנים נגד הבריכה. ידוע חנו שעשרות אברכים ובני משפחותיהם ביטלו את המנויים שלהם. יש לנו בעיה עם כמה קהילה אחת או שנים שעדיין לא הצטרפו למחאה׳. ומוסיף: ׳שוחחנו עם הבעלים של הבריכה והוא אמר לנו שאנחנו פוגעים בפרנסה שלו. משמע שהמחאה עובדת׳.
------------------
גורם בש"ס לישראל היום:משעשע ומזעזע שיו"ר ש"ס ממנה את ראש מועצת החכמים ולא הפוך.עסקנים במפלגה:חלק מהרבנים שמעו על ההחלטה מהתקשורת
 ------------------
ברוך דיין האמת: הלווית הב' חיים מרדכי לוין זצ"ל תלמיד ישיבת 'חיים עוזר' בן הגרא"ד לוין אב"ד לענייני ממונות ירושלים שנפטר לאחר ייסורים קשים בשעה 10:30 מביהמ"ד לדרמן בבני ברק
 ------------------
בליכוד מגיבים לאיומי בנט לפרוש מהממשלה במידה וישוחררו מחבלים: "מדובר בשיטת איומים ידועה של נפתלי בנט - לאיים כשברור לו שמדובר באיומי סרק שלא יצאו לפועל. אנחנו לא מחזיקים אף אחד בכוח".
------------------
'כיכר': דאגה בחסידות סאטמר: התברר כי קיים מחסור חמור במצות מהודרות. בהודעה לציבור ביקשו למעט ברכישת מצות הנאפות בערב פסח.
 ------------------
דוברות איחוד הצלה: נהג רכב נפצע בינוני ונוסע נפגע קל בהתהפכות רכב בכביש 4 סמוך לצומת הדסים, חובשים מתנדבים של איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים ולאחר מכן הם פונו ע"י מד"א להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים, נסיבות התאונה נבדקות ע"י המשטרה.
 ------------------
אלטרנטיבה לרבנות? יאיר אטינגר ב'הארץ' חושף: בעלי עסקים וחניות רבות בי-ם שמאסו ברבנות, מצאו אלטרנטיבה חדשה: "פרוייקט השגחה פרטית - ברית הנאמנות", מאחורי המיזם עומדת תושבת ביתר עילית.
 ------------------
נפתלי בנט בראיון חג ל'מקור ראשון': אני מדבר עם הפוליטיקאים ואישי הציבור החרדיים, יש להם טינה גדולה כלפינו והיא ניתנת לאיחוי לאורך זמן. מקווה שהם לא יפקירו את ארץ ישראל בשביל להעניש אותנו.
חני ויינרוט כלתו של העו"ד בת 31 שחולה במחלה הנוראה 4 שנים בראיון מצמרר לשלזינגר ב'ישראל היום': אני כותבת כל יום תובנות על הקשיים, המשפחה, החיים והמוות, בימים אלו ייצא ספר, רוצה להיפרד כמו שצריך.
 ------------------
'ידיעות ירושלים': תלונות נוספות הוגשו ע"י עובדי עיריית י-ם כנגד איתמר בר עזר מנהל אגף מנח"ח. החוקר שהוכנס לאגף יגיש את המסקנות אחרי פסח. יו"ר ועד העובדים דהאן: העברתי את התלונות החדשות למנכ"ל העירייה.
------------------
האד' מקאליב בראיון לאיציק הלפרין בערוץ הראשון: לא נהוג להתראיין לטלויזיה אבל מצב העוני דוחק בי לדבר ולהתחנן בבכי "אל תרעיבו ילדים אני בוכה איתם יחד".
 ------------------
'מעריב': מוצרים ב- 50 מיליון ש"ח חולקו ע"י ארגוני חסד במגזר החרדי. דובר חסידות בעלזא יהושע ויינברגר ל'מעריב': האד' היה הראשון שהנהיג חלוקה שווה לכולם. נכדו של ח"כ מוזס מויז'ניץ אחראי על חלוקה בגור.
סקר 'הארץ' - דיאלוג: הליכוד 37 מנדטים, העבודה 15, יש עתיד 14, הבית היהודי 15, ש"ס 9, יהדות התורה 7, התנועה 3, מרצ 9, קדימה 0, ערבים 12.
 ------------------
'וואלה': עשרות חיילים חרדים חלקם הורים לילדים המשרתים בשחר כחול, לא קיבלו משכורת כבר חודשיים בשל תקלה בשלישות בבסיס חיל האוויר. אחד החיילים: "איך נעביר את החג ללא אוכל ומוצרים?" דו"צ: יקבלו לפני פסח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.