רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 14 באפריל 2014

בסלאנים חוקרים מי הדליף לבעולמם?

מאת סלאנימער

בסלאנים נפל דבר והחסידות כמרקחה יש הדלפות מבפנים ממדריגה ראשונה בעקבות הפרסום באתר בעולמם ומטעס ויינברג שכמעט חטף התקף לב פשוט איבד את שפיותו ונכנס לטירוף של ממש הוא זועם וכועס על כל העולם חוץ מלכעוס על עצמו וההדרכות המטופשות שהוא מנפיק ובכך זורע הרס וחורבנות הוא מבטיח להילחם במדליפים ולהורידם לבאר שחת ואומר שלא ישתוק על ההדלפות והפרסומים כך שבימים הקרובים אנו נתבשר שיש בסלאנים הרבה אקשען ועריפת ראשים בסגנון של גור ובעלזא

אני בדרך לפלורידה, אחר הצהריים יעלה המשך המכתבים שנשלחו מאנשי סלאנים בעד ונגד בענין

2 תגובות:

  1. תיתי להם לסלאנימערס שהם לפחות נבוכים שזנבנותם נגלתה ברבים. מנסיוני נראה לי שמומיהם של אלה פחות מושרשת מאלה של בני פירמות וותיקות וגדולות יותר.
    מלבד מה שאמרו חכמי הפסיכולוגיה שההתבהמות היא מצבו ה'נורמאלי' של הקולקטיוו (ראה מה קורא במגרשי הכדורגל והדומה..) הפכו אצלנו את את האינסטינק העדרי של בהמת האדם ל'בעלאנגען' וחסידעס ובכך אין לך מין רוע וחזירות שלא יעבור את המסננת שאינה קיימת אצל פרט שאבדה לו מהותו לטובת ההתמכרות לשרייה במקווה הפושר והדלוח של ההשתייכות.

    השבמחק
  2. ברור שאנחנו מחזיקים את האברכים במבושיהם. רק רבנו הקדוש יורה להם מה לעשות וכמה לעשות. שליטתו של רבינו הקדוש בחסידיו מוחלטת. ללא ספק הם לא יורידו את המכנסיים ולא יגעו בנשותיהם בלי אישורו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.