רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 באפריל 2014

מבזקים - מפה ומשם


ישראל היום': הנהלת כותל מתנגדים לביקור האפיפיור. הסיבה: צפוי להגיע בבוקר ויפריע לאלפי המתפללים בנץ החמה וכן טקסי בר המצוה לא יתקיימו. הרב רבינוביץ: חייבים למצוא פיתרון, רחבת הכותל לא יכולה להיסגר.
------------------
'ישראל היום': הקרב על השבת בי-ם: כשהסינמה סיטי סגור בשבת יס פלאנט כן ייפתח בשבת. ברקת: זה מתחם פרטי והבעלים החליטו לפתוח בשבת. ועדת השבת: ברגע שזה ייפתח בשבת ינועו אמות הסיפים.
 ------------------
כותרת ראשית בידיעות: סיירת מטכ"ל קיבלה צל"ש מהנשיא על סדרת מבצעים חשאיים שביצעו בשנה האחרונה
------------------
עיתון 'המודיע' חושף את תרמיתיו של שר הכלכלה בנט, כזכור בנט הבטיח שהוא דואג לציבור החרדי להשתלב בכלכלה ואף הקים קו מידע שיעזור לציבור החרדי, אלא מתחקיר שביצע כתב המודיע מתברר שלהד"ם, הקו אותו הקים בנט לסיוע לציבור החרדי שולח אותך לעמותה קיימת זה שנים.
 ------------------
אבי בלום ב'בבחדרי' בשבועות האחרונים הופעל ממחנה 'הפלס' לחצים על חכם שלום כהן להתנגד להתייצבות, חכם שלום כהן דחה אותם "אתם מיניתם את ברקת לר"ע ירושלים".
 ------------------
דובר המשטרה ש"י: לאחר חג הפסח כאשר חזרו ילדי גן הילדים בחינוך המיוחד במודיעין עילית  גילו כי התפרצו למתחם גני הילדים  במהלך החג, נגנבו מהגן מכשיר שמיעה ייחודי המשמש ילדה בעלת ליקויי שמיעה וכן טאבלט המשמש את הגן לצרכים מיוחדים שווי הרוכש אלפי שקלים. בפעילות מהירה של רכז המודיעין אבי בן עמי, עוכבו לחקירה מספר קטינים הקושרים עצמם למעשה וכן להתפרצויות נוספות באזור מודיעין עילית. הרכוש שנגנב הוחזר לבעליו וכנגד הקטינים מתנהלת חקירה פלילית
------------------
דיווח: רה"ע היהודי של חראקוב שנפצע קשה בניסיון התנקשות,הועבר לבי"ח בארץ

 להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ------------------
הרב בצרי ביקש להודיע שהרב עובדיה זצ"ל הופיע אליו אתמול בחצות הלילה  בחלום ואמר לו שעם ישראל קרוב לגאולה בתנאי שיקיימו שני דברים אלה שהגאולה תלויה בהם שמירת הלשון ושמירת שבת כהלכתה ואם אכן יזכו - כבר בחג השבועות הבא עלינו לטובה יזכו להקריב קרבנות בבית המקדש תובב"א אמן . וראיה לכך שביום העצמאות הקרוב יתרחש משהו גדול בעם ישראל ומי שיזכה יבין את גודל הדבר ..הלוואי ונזכה - אמן
------------------
מבוכה: נחשפה הקלטה בה ג'ון קרי תוקף בחריפות את ישראל. ראשי המפלגה הרפובליקנים קראו לו להתנצל ולהתפטר.
------------------
שלזינגר ב'ישראל היום': החכי"ם שייפגשו היום עם שר הביטחון: דרעי, ליצמן, גפני ופרוש. גורמים מעריכים כי הצדדים יסכימו על צעדים שאינם משמעותיים כדי לשמור על 'שקט תעשייתי'.
------------------
שלזינגר ב'ישראל היום': החכי"ם שייפגשו היום עם שר הביטחון: דרעי, ליצמן, גפני ופרוש. גורמים מעריכים כי הצדדים יסכימו על צעדים שאינם משמעותיים כדי לשמור על 'שקט תעשייתי'.
------------------
חבר הקונגרס מארה"ב גרים שחשוד בסחיטת הרב פינטו ממשיך להסתבך. נעצר הלילה בחשד לעבירות הונאה ועדות שקר. צפוי להשתחרר בערבות של 400 אלף דולר ולקבל עונש מאסר ממושך.
------------------
שלום ירושלמי ב'מעריב': "כולם מסכימים שאריה דרעי ואלי ישי לא יהיו בעתיד חברים באותה מפלגה, ככה זה כשהסמכות המרכזית נעלמת".
 ------------------
שר החוץ האמריקאי ג'ון קרי פרסם היום הודעה אישית יוצאת דופן בה הביע צער על השימוש שעשה במילה "אפרטהייד".
 ------------------
שלזינגר בח"ח: מעצרם של 2 עובדי 'שיח סוד' הוארך ב-3 ימים, מנהל התחזוקה שוחרר והמנהלת לא חשה בטוב ושוחררה לטיפול רפואי.
------------------
'המבשר': גורמים בכירים מתריעים: חברות התחבורה הציבוריות לא יעמדו בעומסים בל"ג בעומר. הקריסה השנה תהיה 'אם כל הקריסות'.
 ------------------
חבר הכנסת ניסים זאב חושף ב'חרדים 10': חכם שלום התקשר וגער בי על כך שביקרתי את הרב עמאר, סך הכל הסכימו שהוא יעמוד בראשות מועצת החכמים. אריה דרעי יכול למנות?? צריך להרחיב את המועצת ולהכניס גם את הרב עמאר
 ------------------
היועמ"ש וינשטיין ביקש הבהרות מעיריית אשדוד על המימונה שיועדה לגברים בלבד, בעקבות פניית ח"כ גילאון ממר"צ.
 ------------------
'קוקר': יועצי התקשורת קובי איזק, יענקי ביכלר, ושניאור רוזן מגיבים על התיעוד בו נראים חילונים צועדים בצפירת יום השואה והשפעתו על התקשורת החילונית. "התקשורת החרדית היא כלב השמירה של הציבור החרדי".
 ------------------
'ישראל היום': הבחירות לנשיאות המדינה יתקיימו בחודש יוני בין ה- 9 ל- 24. יו"ר הכנסת יכריז בתחילת המושב על התאריך הסופי. לא ברור האם סילבן שלום ונתן שרנסקי יגישו את מועמדותם.
 ------------------
רגע לפני פתיחת ה'זמן': גרודנא באר יעקב מצאה בית - בחצרות קודש - בחדרי חרדים -
ישיבת גרודנא באר יעקב מצאה ברגע האחרון מבנה זמני שישכן את בני הישיבה לשנתיים הבאות • המיקום: קמפוס ברמת
 ------------------
בוקרו של יום השואה (שני), המשטרה דיווחה כי שני מורים עוכבו לחקירה בחשד ל"פגיעה ברגשי דת" עקב כך שישבו עם כמאה מתלמידיהם מישיבת "אור אלחנן" באזור פארק הירדן בבית שאן, ועשו "על האש" בסמוך לאנדרטה לזכר חללי צה"ל שנפלו ולזכר חללי שואה.
אחד מרבני הhשיבה שעוכב לחקירה הוא איתן מאיר, אב הבית בישיבה. בשיחה עם "כיכר השבת" הוא מספר כי בגלל עיכובים שנגרמו במהלך הטיול הם נשארו לאכול במקום: "אנחנו יצאנו לטיול, הוא היה מתוכנן להסתיים בשעה 19:00 בערב כולל ארוחת הערב, התעכבנו בקיאקים מעבר לזמן המצופה, היינו חייבים לתת לתלמידים לאכול. כל זאת בעקבות שהם לא אכלו קודם. חיפשנו פינה שקטה ומצאנו פארק שקט שלא מפריע לאף אחד ובסביבה אין בתי מגורים".
אב הבית מספר כי בזמן שהם ירדו לחמם את האוכל הופיעה ניידת משטרה ששוטריה התנהגו בחוסר אכפתיות, "כאשר הגיעה המשטרה, השוטרים הסבירו לנו שמדובר ביום השואה, אמרנו להם שאנחנו מוכנים לעזוב את המקום מייד וכי לא התכוונו לפגוע ברגשותיו של אף אחד. השוטרים התעקשו שאני אבוא איתם לחקירה למרות שבעקבות כך הפינוי מהמקום ארך עוד הרבה זמן במקום שיסתיים עם הגעתם של השוטרים".
הרב מהישיבה מספר כי בזמן שהוא עצמו היה בחקירת משטרה, אחד השוטרים שהבחין כי התלמידים נמצאים לבדם סתר ללחיו של אחד התלמידים: "לאחר שלקחו אותי לחקירה השוטרים במקום איבדו את השליטה ואחד השוטרים סתר ללחיו של תלמיד רק בגלל שהעז להצטלם בסמוך לאנדרטה של חללי צה"ל. בעקבות כך הם הזרימו עוד כוחות שיטור ללא צורך וגם עיכבו אותי בחקירה יותר זמן. כשהסתיימה החקירה שחררו אותנו".
ההתנהגות התמוהה של השוטרים לא תמה כאן. "לפתע הגיע שוטר יס"מ וביקש מאיתנו להתעכב, לא התווכחנו איתו ונשארנו במקום. לאחר דקות ספורות שאלתי אותו למה אני מעוכב, והוא אמר "סתם כי בא לי".
"התנהגות רוב השוטרים באירוע הייתה מלווה בשנאה, אחד מהם איים "אני ארוצץ לכם את הגולגולות" מוסיף אב הבית ומבהיר "אנחנו מתכוונים לתבוע אותם במח"ש".
 ------------------
וואלה חדשות:
צעירים חרדים שלמדו במהלך חופשת הפסח טוענים שחוייבו להשתתף בשיעור של אריה דרעי והרב שלום כהן שלא מרצונם, ולא תשלל מהם כל מלגת הלימודים, בש"ס סרבו להגיב.
 ------------------
לראשונה הבוקר ב'הפלס' נכתב על הגר"ש כהן "נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס". ביתד נכתב הבוקר "ראש ישיבת פורת יוסף"
 ------------------
בין המבקרים אתמול בהאדיטש הגיע לשם חבר פרלמנט אוקראיני - יהודי מר פלדמן בצירוף קופו האישי ועוד כמה יהודים. לאחר טבילה בנהר (כולל הקוף) יצאו לתפילה, משם המשיכו לחרקוב מקום מגורם.
  ------------------
שרקי בגל"צ:הדיין הרב דומב התפטר מבית הדין הרבני.במשרד המשפטים אומרים כי אם לא היה פורש הוא היה מודח
 ------------------
מרן רה"י הגרי"ג שליטא יצא בשעה האחרונה מביתו לעבר שיחת החיזוק ההמסורתית בהיכל ישיבת בית שמואל.
"תעלומה" ואין קורא לה!!
------------------
מה מסתתר מאחרי  הקלעים של הכתבה בכיכר השבת ????
מאת: מישהו שיודע.
אמש פורסמה באתר "ככר השבת" שבקרמן בעל חברת "יחד הגברות" מגיש תביעה כנגד  מפלגת ש"ס בגין חוב ע"ס של 138.000 ש"ח.
תביעה זו באה עקב אי תשלום על ההגברה שסופקה להלוויתו של מרן זיע"א.
תעלומה-1:
מדוע בכתבה שמו של הרב משה יוסף שליטא שעליו אמר מרן בני חביבי לא מוזכרמה שחוזר בעוד כתבות בעריכת ישי כהן. תחת ההוראות מהביג בוסים מר דרעי וטומי לביא???
תעלומה-2 .
מדוע בעצרת השבעה שנערכה בצומת בר אילן שולם חשבון ההגברה ואילו באזכרה לא שולם?
תעלומה-3 .
באזכרה ההגברה היתה הרבה יותר חזקה ועוצמתית שהגיעה עד רחוב ירמיהו והסכום שסוכם ושולם היה 000 ,65 אלף שח. מה שאין כן בהלוויה היתה הגברה רק בשטח הישיבה שבקושי שמעו אותה ולכל אורך מסע ההלוויה עמד רכב של רדיו "קול ברמה" שהשמיע עם רמקולים על הרכב וסוכם על מחיר גבוה פי שלוש יותר מהאזכרה?
שלוש תעלומות תשובה אחת!!!!
האחראי על כל מסע ההלוויה  היה  יהודה אזרד,שהוחרם ע"י מרן ונידה אותו לכל ימי חייו ,אזרד ,נימנה בזמנו כאיש המקורב ביותר לאריה. וכעת לאחר שעבר חתול שחור בין החברים, אריה&אזרד. פנו חברת "יחד" בניהלו של מר בקרמן לאזרד שיביא להם את התשלום שהובטח.
מר אזרד מפנה  לש"ס וכמובן שדרעי מנסה להתנער מהאחריות ומנסה לזרוק את הכתבה של כיכר השבאב על הרב משה יוסף,
ושוב להזכירכם שהרב שכועס מאוד על יהודה אזרד  שלדבריו אבא כעס עליו כל החיים ואמר שבגללו הוא לא לומד טוב,
מי פילל ומי מילל שיוטל צו עיקול על ביתו של מרן שהוא כבית מקדש מעט..
באשמת:
אריה דרעי וחבר מרעיו...
את המסקנות תסיקו לבד..
 ------------------
צביעות! ! אתר 'חרדים 10' שהוקם ע"י דוד ושרי רוטנברג הוקם עם הצהרות פומביות: "אנחנו לא אתר יחצנות אלא עיתונאות במיטבה". שרי רוט שהייתה מזוהה עם חזו"א 5 בעת עבודתה באתר 'בחדרי חרדים' התהפכה מיד עת עברה לאתר החדש לאחר שזו לא קיבלה חומרים מאנשי הבית בחזו"א 5. להתהפך ולעבור צד מותר! אבל לסלף עובדות ולללכלך השמצות זולות אסור! זה התחיל אמש בדיווח מסעיר: "הגר"י עדס תוקף את שיטת הפעולה של לב לאחים". למי שבדק במכתב לא הוזכר 'לב לאחים' ולא רק זו אלא שהמכתב פורסם לפני כחודש בהקשר לדברים שנאמרו בכנס בוגרים של הישיבה על יציאת אברכים צעירים לקירוב דבר לו מתנגד ראש הישיבה. אבל לשרי רוט זה לא מפריע לפרסם את המכתב שעתיים טרום כינוס 'לב לאחים' ולשייך בין מכתב ראש הישיבה שהינו מהתומכים הגדולים בארגון לבין כביכול התנגדותו לכינוס. היום יום ג' שוב מתגלה הצביעות במיטבה -בכותרת: "המלחמה על התואר מרן בש"ס חגגו מוקדם מדי: רק הגאון הגדול לגר"ש כהן בעיתון יתד נאמן".   כאן שואל הקורא: רק הגאון הגדול?? האם ביום ליום נתנו פעם אחת תואר 'מרן' למנהיגי הדור הליטאי. אבל לשרי רוט שהפסיקה לקבל חומרים מחזו"א 5 זה לא מפריע לצאת ולהשמיץ למרות פרגונו של 'היתד' הגאון הגדול לראש ישיבה שהוכתר סה"כ לפני שבועיים למנהיג ש"ס.
 ------------------
מכה נוספת לעיתון של חסידות גור,  אחרי שרוב מודעות המאורשים של בעלזא נכנסו בהמבשר, אברהם דירנפלד אבא של מרדכי חבר עיריית בי"ש פירסם היום מודעת מזל טוב למנכ"ל שורשים רק בהמבשר
 ------------------
סאטמאר ירושלים  נלחמת בבחורים שמתפללים לבד וסוגרת להם את הישיבה
מזה כשמונה שנים  מתנהל מאבק בין הנהלת  מוסדות סאטמר לבין הבחורים הבוגרים בקהילה על רקע פתיחת מסגרת עצמאית באחד מבנייני המוסדות בעיר לאחר קבלת ההוראה לעזוב את הישיבה מחמת גילם. במשך אותם שנים  הספיקו הבחורים לארגן מניין לתפילות השבת שעם הזמן קיבל את אישור המוסדות שאף החל לתמוך כספית במסגרת לאחר משא ומתן. מאז העניינים התנהלו כסדרם עד  לידיעה המפתיעה של המוסדות בשבוע האחרון אודות החלטתו על סגירת המסגרת ושלילת תקציביה. הנימוק המרכזי: ריבוי אברכי הקהילה שנוטשים את בית הכנסת של הקהילה לטובת המניין הנעים והפיכתו לרשמי מידי. ההודעה המפתיעה הותירה את הבחורים והוריהם בהלם ובימים אלה הם בוחנים דרכי פעילות
 ------------------
השופט דוד רוזן הודיע כי בכוונתו להקל בעונש של לופו ופיינר בשל מצבם הבריאותי ובשל העובדה שלא נטלו את הכסף לכיסם
 ------------------
בקריית יואל מונרו. בלשי האף.בי.אי פשטו על בית משפ' טארים.
גזר הדין במשפט הולילנד בי"ג אייר
------------------
המשרדים של מוסדות ויזניץ מרכז בבני ברק עולים באש
 ------------------
חיים גריידינגר מונה למנהל התוכן באתר 'קוקר'.
 ------------------
המזרח האדיר של ארגון וכתבתם החרמה טוטאלית של בני התורה וראשי הישיבות שהחרימו והוקיעו את ציבור מושכי הזנבות שורפי הפחים ופוני הערכאות
 ------------------
ברוך דיין האמת: הילדה בת ה- 9 ממודיעין עילית שנפצעה קשה מתאונת דרכים ברח' יהודה הנשיא נפטרה כעת בביה"ח תל השומר (מש' בן כליפא).
 ------------------
'הקול החרדי': הגראי"ל שטיינמן נגד חתונות היוקרה ודירות הפאר במעמד סיום מסכת של 'אורחות תורה': "יש אברכים שאין להם ילדים, אנשים מתחתנים ועושים חתונה גדולה וקונים דירה יפה ונהיה עין הרע זה גורם שלא יהיה ילדים".
------------------
פאנל מרתק על עתידה של ש"ס הכתרת חכם שלום הכהן ועוד בהשתתפות - ישי דריקס שמואל בן עטר והעיתונאי מרדכי בן אברהם.
------------------
והיום בשיא הרצינות עם הזמר ואיש החסד אבי בן ישראל  שמספר על ארגון החסד שלו וחושף שני שירים חדשים מתוך האלבום החדש שיצא בקרוב.
------------------
ח"כ הרב ניסים זאב בראיון נוקב על הגזירות נגד עולם התורה וקורא "לאור ההסתה נגד לומדי התורה לא להתבייש להתלונן למח"ש על עבירות שאינן חוקיות מצד השוטרים גם על הדברים הכי קטנים"ה.
------------------
ב"ב חזון איש, ניסוי התאבדות
מדובר בדיין חשוב בעיר, שניסה לשים קץ לחייו, נסיבות לא ברורות.
מישהי שמע על זה?
 ------------------
אמנון יצחק:"כך ויתרתי על הכתרתי כמרן"
אמש סיפר אמנון יצחק  בשיחות סגורות למקורביו :' אני המרן הבא!!!
חלמתי חלום ובו מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל קורא לי לחדרו דורש ממני להסיר את הכובע עם האנטנה  בכדי להניח כתר על ראשי.
ברגע שהסרתי את הכובע  עם האנטנה חשתי בשיבושים קשים בתקשורת  כי אין לי קליטה, ובנוסף אני משכיר לגולן טלקום את האנטנה לצורך מסחרי.....
לך תבין תימנים.....
 ------------------
המונים מלווים את רכבו של מרן ראש הישיבה. מהיכלי מלכות. עד היציאה מהעיר
ה"ה :
צוות יחצני שערי חסד בראשות קצבורג, מינצר, קווי הנייעס ואתרי האינטרנט יצאו בקול רעש גדול על דבר הכנס של נוער הזנבות הערב המכונה "וכתבתם"
לפי הודעת צוות היחצנים, תהיה זו הפעם ה100 בה מורה ראש הפלג וראש ישיבת מעלות התורה לנוער האנרכיסטי להמשיך במעשיו ולא לציית למועצות גדולי התורה ולהפך לסיקריקים תוך כדי חסימת כבישים, משיכת זנבות סוסים ושריפת פחים
למרות הטרור שהפעילו במהלך הימים האחרונים אנשי נוער הזנבות בעל ראשי הישיבות והלחצים להביאם לכינוס, כל ראשי הישיבות שבדור החרימו את הכינוס ולא באו להזדהות עם הפלג הקיצוני
לצד מראה ההחרמה של כל גדולי ישראל וראשי הישיבות נראו עשרות ילדי נוער הזנבות לצד עשרות הבחורים מישיבות הקטנה שמחוסר ההפגנות בימים אלו הגיעו למעמד ההפקרות באולם של איש העסקים והמסחר מנחם כרמל
את דבר הכינוס הביא נואם הכיכרות בוגר הצבא מר דוד זיכרמן לצדו של הרב צבי פרידמן שפער את פיו והמריד את הילדים והבחורים שהשתתפו בכינוס והסביר להם מדוע גדולי ישראל הם נביאי השקר שבדור
להלן רשימה חלקית של ראשי הישיבות שלא השתתפו במעמד
מרנן הגראי"ל שטינמן
הגר"ח קניבסקי
הגר"ג אדלשטין ראש ישיבת פוניבז
הגר"י שיינר ראש ישיבת קמניץ
הגר"א פינקל ראש ישיבת מיר
הגרב"ד פוברסקי ראש ישיבת פוניבז
vגרב"מ אזרחי ראש ישיבת עטרת ישראל
הגר"ד יפה חבר מועצת גדולי התורה
הגרמ"ה הירש ראש ישיבת סלבודקא
הגר"י אדלשטין רבה של רמת השרון
הגר"י זילברשטין חבר מועצת גדולי התורה
הגר"ד כהן ראש ישיבת חברון
הגרמ"י שלזינגר ראש ישיבת קול תורה
הגר"ב ויסבקר ראש ישיבת בית מתתיהו
הגר"י רוזן ראש ישיבת אור ישראל
הגר"י הקר ראש ישיבת גרודנא
הגאון רבי אביעזר פילץ ראש ישיבת תפרח
הגר"א פלדמן חבר מועצת גדולי התורה בארה"ב השוהה בימים אלו בארה"ק
הגר"ש כהן נשיא מועצת חכמי התורה
הגר"ב פנחסי ראש ישיבת ברכת אפרים
הגרש"י בורשטין ראש ישיבת קרית מלך
הגרי"מ ויס ראש ישיבת נחלת הלויים
הגר"ח פינשטין ראש ישיבת בית יהודה
הגאון רבי יעקב הלל ראש ישיבת אהבת שלום
הגאון רבי אברהם סלים ראש ישיבת מאור התורה
הגאון רבי בצלאל טולידנו ראש ישיבת זוהר התורה
הגאון רבי ברוך סולוביציק ראש ישיבת תורת זאב
הגאון רבי דניאל ולפסון ראש ישיבת נתיב הדעת
הגאון רבי אברהם יצחק קוק ראש ישיבת מאור התלמוד
 הגאון רבי שמעיה אנגלנדר ראש ישיבת בית שמעיה
הגאון רבי בונים שרייבר ראש ישיבת נתיב הדעת
הגר"צ דרבקין ראש ישיבת גרודנא
ועוד עשרות ראשי ישיבות ורבנים
------------------
עדכון לערד: מדובר באשה צעירה מחסידות גור כבת 20 מערד שנפגעה ממונית כשחצתה במעבר חציה, פונתה במסוק במצב קשה לביה"ח 'סורוקה'.
 ------------------
'ערוץ 2' חושף: אולמרט טען במשטרה שולה זקן סחטה אותי ודרשה ממני חצי מיליון דולר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.