רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 7 באפריל 2014

עיצרו את קיצור החופש הגדול בסיוע הנצרות!

לקברניטי היישוב שלום
לאחרונה פורסם שארגון נוצרי החליט לממן קייטנות לילדי ישראל כחלק ממדיניות הנצרות שלו וממשלת ישראל התפתתה לסבסד בכספים פסולים אלו את קיצור החופש הגדול.
מדובר בגוף נוצרי המכונה "הקרן לידידות בין נוצרים ליהודים" בראשות אדם בשם יחיאל אקשטיין שהינו סוג של יהודי למען יש"ו (כפי שהוא אף העיד על עצמו בספרו ״המסע הביתה״ עמוד 204). התכנית הנ"ל אפילו קרויה ללא בושה על שם הקרן - "קיץ של ידידות".
למותר לציין ששימוש בכספים אלו הינו אסור בתכלית האיסור מבחינה הלכתית (וכן פסקו כל גדולי ישראל, ספרדים ואשכנזים, לאומיים וחרדיים וגם השכל הישר והרגש היהודי מתנגד לכך) ולכן אני מקווה שהדבר יבוטל בהקדם בעז"ה ע"י ממשלת ישראל, שר החינוך, וכל ידידינו חברי הכנסת היקרים שהיהדות חשובה להם.
ברצוני לדרוש ממנהיגי היישוב ורבניו, וכמובן מהורי התלמידים, לצאת בתוקף כנגד תכנית זדונית זו ולעמוד בניסיון הקשה הזה, כמו שעמדו אבותינו אלפיים שנה בכל פעם שהנוצרים, המיסיון או הכנסייה ניסו לפתות יהודים בכספי סיוע כביכול.
כולי תקווה שהפרסום אודות קבלת כספי הקרן אינו נכון או שיימצא מימון אחר לפרויקט זה. אך אם לאו, אני קורא לכל ההורים להצטרף למחאה תקיפה ואי שיתוף פעולה!
בברכה
צחי פנטון
אזרח יהודי מודאג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.