רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 17 באפריל 2014

הרב ברלנד ממתיק דינים על ידי ביזיונות

מאת ברסלבר

ט אדר ב הרב דיבר והתריע עבר חודש עד י ניסן בדיוק 30 יום עברו ! זוכרים שהרב אמר בעוד 30 יום יהיה אטום בישראל? (פורסם בערוץ 2) עברו 30 יום מאז שהרב אמר. האם קרה משהו? האם הרב טעה? האם לרב יש אינטרס להפחיד אותנו? אבל במחשבה שניה שמתם לב מתי עלתה לרשת התמונה המזעזעת הזו.. (פירסומים בזימבבואה: הרב ברלנד אזוק במדי עציר - מאז עברו בדיוק 30 יום.מישו יכול להסביר מה קרה פה? האם תמונה כזאת לא נותנת לכם תחושה של שואה? הרב ספג על עצמו ביזיונות קשים ונוראים ששום צדיק לא יכול לסבול על עצמו. אבל זהו בדיוק הרב שספג על עצמו את הביזיון הזה כדי למנוע אסון ענק בעם ישראל. שידוע שהצדיק שקול כנגד כל עם ישראל. אלו הם הרחמים הענקיים של הצדיק הזה. עם ישראל ניצל משואה מאטום על ידי שהצדיק לקח על עצמו את השואה וסובל כל רגע ורגע למען עם ישראל.

11 תגובות:

  1. בס"ד
    זה צדיק? חבר שלי לפני כמה שנים שילם לברלנד 10000 ש"ח כדי שהנ"ל יברך אותו בזיווג הגון. וברלנד הבטיח לו (עבור 10000 ש"ח) שבירכתו תתקיים תוך חצי שנה. הברכה לא התקיימה (כנראה ברלנד לא צדיק, הרי כתוב "הצדיק גוזר והקדוש ברוך הוא מקיים").
    חבר שלי דרש כספו בחזרה ואכן קיבל (אומנם הוא התנה זאת לפני העברת הכסף).
    ואלו ששילמו ולא התנו? והברכה לא התקיימה, קיבלו את כספם בחזרה?
    אברהם שוליאקוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין כזה אדם "אברהם שוליאקוב"

      מחק
    2. בס"ד
      אנונימי! אתה פשוט לא יודע לחפש!
      אברהם שוליאקוב.

      מחק
    3. בס"ד
      ויש כזה אדם בשם אנונימי? :)
      אברהם שוליאקוב

      מחק
  2. בס"ד
    בלוג זה הוא אחד הסיבות שכמה מרבנים שלנו רוצים לאסור שימוש באינטרנט! עדיף להם שיהיה סתימת פיות כמו בביתר עילית!
    אברהם שוליאקוב.

    השבמחק
  3. בס"ד
    מי מקשיב לו ומי מאמין לשטויות שהוא מדבר על כך שכביכול תלמידיו וחסידיו יוכלו להחיות מתים! זה רב?! זה מג'נון כמו שאמר רב עובדייה זצ"ל על אדמו"ר שמתפלל שחרית אחרי 10 בבוקר (וזה כלום לאומת מה שעשה הנ"ל)!
    זה כמו הסיפור על טוקי שעולה 100000$ על אף שהוא עם הארץ (הטוקי או הרב, כל אחד יחליט לבד), כאשר הוא נכנס כל הטוקים (החסידים) שרים לו ימים על ימיו מלך תוסיף ......
    לדעתי התנהגות שלו ושל חסידיו חילול שם שמיים!
    אברהם שוליאקוב.

    השבמחק
  4. בס"ד
    על פי מה שהוא אמר בשיעור במוצאי יום טוב שני (גלויות) של פסח, בו דיבר שתלמידיו (לא כולם, רק אלו שבאים אחריו לכל מקום אשר הוא עובר אליו) יכולים להחיות מתים ולהעביר מאליהם גזרות וצרות, הוא עם הארץ מן התורה ומדרבנן! אפילו יותר מיונה מצגר! וזה רק מקרה יחיד שאני מכיר! בטוח היו עוד הרבה כאלו!
    ועוד יש לו חסידים וממשיכי דרכו?! ה' ירחם!
    אברהם שוליאקוב.

    השבמחק
  5. בס"ד
    איזה שטויות? אטום? מאיפה הוא לקח את זה? מראשו? מה עובר עליו? וכי דעתו השתבשה עקב רדיפה והגלות? או שהוא גם לפי זה היה מדבר שטויות והבלים שהמציא מלבו?
    אברהם שוליאקוב.

    השבמחק
  6. אחת העובדות המענינות בכת "צ'ובו בבונים" ובאליעזר והגזר היא שלאורך כל שנות מיסיונריותו והטפת הארס שלו הוא החליף את אויביו בלי הפסקה והם עוד יתחלפו בלי הפסקה, כי זאת השיטה והדרך של מיני דיקטטורים כאליעזר ברלנד שר"י, משפחתו וחבורתו, והרי תקציר מעלליו של ברלנד השקרן, התככן, והאלוף בשיטת "הפרד ומשול" ובלהאשים את כווווווולם בכישלונותיו נפילותיו ורשעותו הנבזית והניאופית: בערך לפני 35 שנה בישיבה לחוזרים בתשובה שהקימו אנ"ש נמנה ברלנד שר"י בין העוסקים במלאכת הקודש אלא שהוא לא הפסיק לסכסך את כולם עם כולם ולייצר מחנאות ובעיקר לצרכיו האישיים וכל תפקיד שהיו נותנים לו היה בוגד במשלחיו ומנסה לרכז סביבו את החוזרים בתשובה התמימים וליצור חייץ בינם לבין ה"שול" ושאר משפיעי ברסלב שבעצם קירבו אותו לברסלב וליהדות כי הרי ברלנד הגיע לברסלב עם סנדלים ומכנסיים קצרים (תחילתו וסופו במכנסיים קצרים התמונה האמיתית שפורסמה בעיתון בזימבבואה ובגדי האסיר שם זה מכנסיים קצרים, כיאה לפושע כמוהו) כעדות חשובי ברסלב וכל הסדר שניסו לעשות איתו כולל אזהרות מר' לוי יצחק ז"ל נענו בכן כן כן ולאחר מכן המשיך במעלליו ותככיו הנצחיים עד יום אחד הבינו המשפיעים ורבני ברסלב שאיתו זה לא ילך והחליטו להפרד מעליו ןלסגור את הישיבה "דרך אמונה" ולפתוח ישיבה לבעלי תשובה בלעדיו או אז התגלה ברלנד במערומיו והלך עם קומץ התמימים שהאמינו לתככיו ונכליו והקימו ישיבה בנפרד ומיני אז הוא לא הפסיק לרדוף את ה"שול" ומשפיעי ברסלב בכל הזדמנות ובכל צורה שהיא ולא חסך את ארס לשונו הטמאה ב"שיעוריו" והטפותיו שנים על גבי שנים (חלק גדול מדיבוריו הארסיים מוקלטים ולא יעזור לאף אחד כלום גם לא לרבנית הקברנית שלפני עשר שנים החליטה שרק "מכון הר ציון" הטמא יהיה אחראי על סינון השיעורים מהסיבה שאין רב או משפיע בברסלב שהוא לא מבזה אותו וצוחק עליו ב"שיעוריו" הטמאים), וכך התחיל ברלנד הטמא לסמן ולהחליף את אויביו השכם והערב מהרב אריה שכטר שליט"א ור' לוי יצחק ור' שמואל שפירא ור' אליהו גודלבסקי ור' משה ביננשטוק שיחיו וקניג והרב שיק ווינטרויב ומשפחת חשין ואשתו שבגד בה אלפי פעמים והפיץ שהיא אויבתו הגדולה על אשר היא שומרת אותו שלא יקפוץ לנשק ולחבק וכו" נשים כידוע ומפורסם בכל אתר ואתר ונחמן ברלנד וצוקר חתנו ויום טוב חשין ומיכאל גול ומשה צנעני וטיקולסקי והוכברג ושי לוי וארנסטי ונחמן שלום המסכן והרדוף על לא עוול בכפיו שכל חטאו הוא שאהב ורדף את ה"רב" ברלנד הטמא כציוויו וראה מה שראה במשך 40 דקות ולא האמין למראה עיניו ושיף והרב קרמר ומלך מרוקו והמשטרה והשרים בזימבבואה ויאיר לפיד והמדינה והרשימה ארוכה ארוכה ועכשיו המסכן התורן צחי הורביץ, אבל תיכף זה יתחלף כי צריך לתרץ ולהסביר עוד 400.000 קושיות וכשלונות ורמאויות ושקרים ורדיפות של אנשים תמימים וצדיקים יותר מאלף כמוהו וגם להזכיר יותר חכמים ממנו בתורה ויראה, אז אדוני המפרסם (אלעק ברסלבר תתבייש לשאת שם קדוש זה טמא שכמוך) את שקריך ונכליך תביא הוכחות לדבריך הנאלחים כדרך רבך הטמא נראה אותך, לי יש הקלטות ושיעורים מצולמים שמוכיחים את דבריי, אבל אתה כדרך "צ'ובו בבונים" כת הסיפורים על סיפורים שלא היו ולא נבראו ואי אפשר להוכיח כלום כולל "ניסיו ומופתיו של הזקן הטמא ברלנד אין הוכחות לכלום, בברכת חג שמח ונפילת תופסי כסא רבינו הקדוש והטהור רבי נחמן בן פייגא מברסלב

    השבמחק
    תשובות
    1. בס"ד
      כל הכבוד! יצא מרצע מן השק! כדאי לפרסם ידיעה זאת באתרים אחרים!
      אברהם שוליאקוב.

      מחק
    2. בס"ד
      תודה לך על תגובתך! אפשר בבקשה לקבל לדוא"ל את הקלטות? Avraham24@gmail.com
      מודה לך מראש!
      אברהם שוליאקוב.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.