רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 9 באפריל 2014

מכירת חמץ הפך לעסק ומקשה על יהודים חסרי יכולת למכור את החמץ אצל רבם מפני שאינם מסוגלים לתת סכום מכובד

מאת יהודי כואב

צריך פעם לכתוב על מכירת חמץ אצל הרבנים רוב רובם של הרבנים לא יודעים ימין ושמאל ומכירת חמץ נעשה לעסק הכי טוב והכי מושלם של כל השנה ומרויחים על החמץ אלפי דולר ולא כמו פעם שנתנו איזה כמה פרוטות לרב עבור טרחתו היום זה נעשה מפעל מודרני שהם נהנים מהחמץ כל ימי הפסח ומי שעובר על בל יראה ובל ימצא לא מוכרים לו בגלל שהוא רוצה לראות את הדולר בידיים וזה ממש בושה וכלימה היום

אני מתבייש אבל אם אין לי 30 -50 דולר אני לא יכול למכור את החמץ שלי ולי יותר חשוב לקנות בגדים לילדים שלי מאשר להוסיף על העסק המליונים של הרע-בנים האלו שרק כסף כסף וכסף מריחים

3 תגובות:

  1. אל תתבייש ואל תשמיץ,יש מספיק מקומות שעבור 20 שקל ניתן למכור,אלה שנותנים סכומים שציינת מנסים בתור הכרת הטוב לתת לרב כמה גרושים ותו לא.בדרך כלל לאותם רבנים שואלים שאלות במשך השנה.

    השבמחק
  2. יש כמה אתרים באינטרנט שבהם ניתן למכור חמץ בחינם
    (ז"א לתת יפוי כוח למכירת החמץ)
    לדוגמה:
    http://www.kipa.co.il/passover/sell.asp

    השבמחק
  3. התמונה ממש מטעה אצל ר' ניסים המכירה חינם בלי שום עלות או ההכנסות קודש ל....

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.