רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 באפריל 2014

הרב ארוש על הרב ברלנד: "אוי ואבוי למי שידבר על הרב ברלנד

מאת ברסלבר

הרב שלום ארוש לא יוצא מגידרו באירגון עצרות תמיכה במורו ורבו הרב אליעזר ברלנד. רק מידי פעם הוא יוצא ידי חובתו בחתימה על קול קורא או באמירה כזו או אחרת. גם לא ידוע שנסע לבקר את הרב ברלנד בתקופת גלותו המתמשכת, למרות שהתפרסמו ידיעות בדבר "ציפיות" לפגישה ביניהם. אבל מס שפתיים הוא משלם כנדרש. כך היום בשיעור בישיבת 'חוט של חסד' אמר הרב ארוש: "אוי ואבוי למי שידבר על הרב שלי שום מילה!! אף אחד לא מבין, רק יחידים בדור מבינים מה שקורה פה. זה קשור לגלות של עם ישראל".

7 תגובות:

  1. בס"ד
    "הרב" שלום ארוש הזה יודע שולחן ערוך? אפשר לקרוא לו רב? הרבה "רבנים" חסידיים כמעט ואינם לומדים הלכות! אלא "מעשים של צדיקים" קבלה, מדרשים ומאמרים!
    הוא קיבל הסמכה או שר' ברלנד הסמיך אותו לרב?
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  2. ברסלבר חמוד ,למה כבודו מסתתר תחת כינוי של חסידי רבי נחמן ורבי נתן תלמידו זצו"קל שתמיד במכתביהם חתמו את שמם בגאון ?ולא חתום בשם רבך הגולה מה יש לך להסתיר?! ספר לנו

    השבמחק
  3. כתבה מטעה ששלחו שונאי הרב ברלנד

    השבמחק
    תשובות
    1. התעמולה השקרית, הערמומית והמניפולטיבית של רודפי הרב אליעזר ברלנדאתן לכם דוגמא קטנה לערמומיות והנכלוליות שלהם.מי נראה לכם שלח את הכתבה הזו ל"בעולמם של חרדים"??? (שאולזון).נכון מאוד, רודפי הרב אליעזר ברלנד.הפרסום נראה תמים, ואנשים שלא מבינים בתעלולי השיווק והתעמולה שלהם לא יעלו על הטוויסט והרעיון של הפרסום הזה.עיקרון הפרסום להציג מצג שווא ושקר כאילו הרב שלום ארוש לא תומך ברבו, הרב אליעזר ברלנד.בכל אופן, זה לא מה שאני רוצה שתבינו, אלא את הדרך המרושעת שלהם לעשות מסע של שכנוע ומכירת ידיעות שקריות לציבור בדרך ערמומית ושקרית.הם משקרים ומשקרים לציבור וזה יתפוצץ לבסוף רק עליהם.מתוך הכתבה:"הרב ארוש על הרב ברלנד: "אוי ואבוי למי שידבר על הרב ברלנדמאת ברסלברהרב שלום ארוש לא יוצא מגידרו באירגון עצרות תמיכה במורו ורבו הרב אליעזר ברלנד. רק מידי פעם הוא יוצא ידי חובתו בחתימה על קול קורא או באמירה כזו או אחרת. גם לא ידוע שנסע לבקר את הרב ברלנד בתקופת גלותו המתמשכת, למרות שהתפרסמו ידיעות בדבר "ציפיות" לפגישה ביניהם. אבל מס שפתיים הוא משלם כנדרש. כך היום בשיעור בישיבת 'חוט של חסד' אמר הרב ארוש: "אוי ואבוי למי שידבר על הרב שלי שום מילה!! אף אחד לא מבין, רק יחידים בדור מבינים מה שקורה פה. זה קשור לגלות של עם ישראל".השיטה: 1. הם ממציאים מושג וקוראים לו "עצרת תמיכה". 2. לאחר מכן הם קובעים שהמושג הזה צריך לחול ולהתקיים. 3. הם בעצמם נותנים תוקף וזמן בו הוא אמור לחול. 4. כשהמושגים שהם המציאו לא מתקיימים ובטח לא בזמן ש(הם) קבעו לכולנו - במשבצת הזאת הם יוצרים אכזבה ותחושה שמה שהיה צריך לקרוא לטובת הרב אליעזר ברלנד - לא קרה. וממי שהם ציפו שיעזור - לא עזר. ואנשים תמימים לא מבינים שרודפי הרב אליעזר ברלנד יוצרים בכוונה תחילה מגדלים ואקסיומות על מנת לנפץ אותם כדי לצור תחושות... כמו תחושת: חוסר אונים, חוסר אמון, חוסר הבנה, בלבול וכ"ו.הם גם מחפשים ליצור פלגנות, סכסוך ומחלוקות בין חסידי ברסלב.ברוך ה' ותודה לאל עד היום הם סתם מקשקשים ומאבדים את זמנם על שנאה תהומית ועיוורת.

      מחק
  4. תאיים על סבתה שלך אני מכיר טוב את העבריין לייזר ברלנד

    השבמחק
  5. אדון הארוש החרטטן חנקת את החניה הציבורית מ-6 מכוניות הסובארו 4X4 שאתה קונה לכל המשפחה שלך מכספי ציבור ו"בצע אמרותיך" המשעממים, תגיד את האמת זה עסקי ורווחי לתמוך ב"רב" הרשע שלך, הרי הוא בנה אותך לצרכיו ושלח אליך אנשים ונשים ל"שיעורים" וכו", תהיה אמיתי ותספר מה ארנסטי סיפרה לך שה"רב" שלך עושה לה במשך שנה ושהבטיח לה שממנה הוא יביא את המשיח וכל האונסים והתקיפות מיניות בשם ה"אצילות", מה אתה כל כך שבוי בכסף ובכבוד שמכרת את האמת ואת נשמתך לשטן? תפסיקו עם הקשר שקר שתיקה אתה וכל ה"צנענים" למיניהם ותביאו את אור רבינו בעולם אין אחד ממכם שלא יודע את האמת על מעלליו של אליעזר והגזר, ועוד, אדון סובארו מצאת לך פראיירים שמאמינים לשקרים שלך? "יחידים בדור"? אתה מתכוון שאתה אחד מהם? יחארטטן סובארו מרוקאי טיפש, עבד כי ימלוך, תתבייש לספר סיפורי סבתא כאלה, היחידים בדור הם המותקפות של ברלנד הרשע האנס והפסיכופת ארנסטי יגלניק איתיאל נכדתו שטרן גוטמן שאולי שפרה ועוד ועוד שחמורך ומחריבך ברלנד שר"י הרס להם את החיים ואת המשפחות, ועוד רודף אנשים חכמים וצדיקים ממנו בכל הרדיפות האפשריות ושפך דם נקיים כגון נחמן שלום המסכן וחשין והורביץ ועוד רשימה ארוכה של השתקות בדם כדי להעלים את סרחונותיו וניאופיו מימים ימימה.
    , ובא לציון גואל.

    השבמחק
    תשובות
    1. תתביש לך על תדבר בשם רבינו .
      מה לך לדבר לשון הרע
      אהחנו בעולם חולף במקום לדבר על אנשים שאתה לא מכיר אותם תדבר קצת על גדולת רבינו.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.