רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 7 באפריל 2014

'ככר השבת' חושף את פרצופו

מאת כותב נייטרלי

כיכר השבת החל לאחרונה בסידרת כתבות, המתייחסות לאינטלגנציה של הקוראים (שברובו חרדי) כאילו מדובר בעיזים אוכלי כל. כתבה מלפני יומיים: מנהיגת הימין הקיצוני לה פן מכריחה ילדים יהודים לאכול חזיר. כאילו האתר שכח שהקוראים חרדים או דתיים או שומרי מסורת, הביא תמונה מזעזעת בכותרת ראשית של בית מטבחיים של חזירים עם ראשי חזירים חתוכים. בלי קשר לדת, תמונה דוחה לכל הדעות. ובוודאי באתר המתיימר לפנות לקורא הדתי.
אתמול הוסיף האתר כתבה מזעזעת בלי קשר לשום דבר בכותרת: חבדניק חשף בפייסבוק: אני מעשן קנאביס. אם זה לא כתבה גיזענית אז מה כן? נניח שבאתר חב"ד היו כותבים אותו דבר רק כך: ש"סניק חשף בפייסבוק: אני מעשן סמים. איך זה היה מתקבל? לדעתי במקרה הזה יש לשקול תביעת דיבה והסתה לגיזענות. להיכן הגענו? האם מישהו רכש חלק מהניהול של "כיכר השבת" ומלעיט את הקוראים בשינאה עיוורת? וכל זה בהמשך ל"נאום השפנים" שהוצג בכוונה במקביל לביקורו של נתניהו במאפיית המצות בחב"ד. מצד אחד "שומר הגחלת" הגדול שזועק נגד קירוב של "אוכלי שפנים", ומצד שני כיכר השבת הצמיד לכתבה את ה"אדריכל הגזירות התקבל בחיבוק בכפר חב"ד". יקרא הקורא ויבין לבד. אלו מרחיקים רשעים, ואלו מקרבים.
ועוד כתבה פופוליסטית אנטי יהודית פורסמה בגימיק: "בבדיקה גנטית בשערה נמצא שפילגשו של היטלר ימ"ש היתה יהודיה. וכמובן תמונה יפה של השטן הנאצי. רבונו של עולם! איזה חינוך תורני זה לחרדים לפרסם את תמונת היטלר וסיפור כזה! ומצד שני את תמונת החזירים הערופים וקיבלת לך צהובון אמיתי.
לאיפה הגענו, שאתרים בשביל רייטינג עלוב מוכנים למכור הכל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.