רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 14 באפריל 2014

יום טוב שני של גלויות חוויה יום נוסף של עולם שכולו טוב נשוב אי"ה במוצאי יום טוב שני של גלויות והפעם מפלורידה

כבר כתבתי על כך כמה פעמים, כמה שאני מחכה לחג, אלו הימים הכי יפים שלי תענוג של ממש אני מתנתק מכל העולם חי חיים אמיתיים יומיים של מנוחת הנפש וכמה אני זקוק לזה במיוחד אחרי שבע חדשים של עבודה ללא הפסקה אסור לשכוח כי החיסרון שבאינטרנט שהבלוג פועל שבע ימים בשבוע יום שישי עד כניסת השבת ומיד במוצאי שבת בחג יש לי יום חופש ועבורי זה אושר של ממש
מעלה גדולה ליום השני של החג שלא עייפים ורגועים נהנים הנאה של ממש ביום הראשון עייפים נכנסים מן החול ישר לחג כך שליל הסדר הראשון למרות שעושים הכל לשבת כמה שצריך ובכל זאת העייפות ניכרת מה שאין כן ביום השני נכנסים ליום הזה רגועים ולאחר שעות של שינה מנצלים כל רגע טוב
בבית הכנסת נוהג אני ביום השני של החג לתת שיעור מיוחד מפני שאז יש לי כח והשראה ומפיקים את הכי טוב אבל השנה אעשה זאת בימים האחרונים של החג לא בראשונים מפני שאני נמצא בפלורידה זו השנה הראשונה בחיי שבליל הסדר אהיה אצל הילדים בעבר כולם באו אלי לניו יורק השנה נעניתי להפצרות ובא אליהם
שורות אלי אני כותב לכם מן המטוס בשעתיים וחצי של טיסה בין ניו יורק לפלורידה מנצל את הזמן לאחל לכל גולשינו ולכל בית ישראל חג כשר ושמח
חיים שאולזון

תגובה 1:

  1. כשאתה מתנתק ליומיים, שאולזון, גם בשבילנו אלו יומיים של מנוחת הנפש..

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.